Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

06 f 0001

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • JCW
    yanıtladı
    Aslı YAGCI tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Maşallah maşallah.klasik arabaları pek sevmem ama konu mini olunca aynı şeyi söyleyemem ve sticker'la gayet başarılı olmuş. İyi günlerde kazasız, belasız kullanmayı nasip etsin Allah...
    Teşekkür ederim, daha güzelleri daha iyileri sizlerede kısmet olsun...

    Bir yorum yaz:


  • JCW
    yanıtladı
    Aslı Erhan.Demirisci tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Emeğinize sağlık araç çok yakışıklı
    Çok teşekkürler, daha güzeli size nasip olsun...

    Bir yorum yaz:


  • Erhan.Demirisci
    yanıtladı
    Emeğinize sağlık araç çok yakışıklı

    Bir yorum yaz:


  • YAGCI
    yanıtladı
    Aslı fenerci tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Tarik
    Sen ne dersin peki bayrak olayına araci ben günlük hayatta kullanmayı planlıyorum açıkçası çekiniyorum bayrak işine ????

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    SiZde Türk bayrağı yapın o zaman çekinmenize gerek kalmaz

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    Tarik
    Sen ne dersin peki bayrak olayına araci ben günlük hayatta kullanmayı planlıyorum açıkçası çekiniyorum bayrak işine ????

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

    Bir yorum yaz:


  • YAGCI
    yanıtladı
    Maşallah maşallah.klasik arabaları pek sevmem ama konu mini olunca aynı şeyi söyleyemem ve sticker'la gayet başarılı olmuş. İyi günlerde kazasız, belasız kullanmayı nasip etsin Allah...

    Bir yorum yaz:


  • JCW
    yanıtladı
    Aslı fenerci tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Tarık tavan stickerini nerden aldin acaba ???
    Benimde kareli olanda gözüm var.

    ingiliz bayragida çok hoş ama korkuyorum valla.


    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Minispares dan aldım sanırım geçmiş zaman net hatırlamıyorum, sanırım 2007 de almıştım araba boyanırken gaza gelip bı bak
    mınısparesda vardır.

    al senın ıcın buldum sıyah dama desen orgınal stıcker (in stock)

    http://www.minispares.com/product/Cl...%20to%20search

    -----------------

    buda ıngılız bayragı ama stock ta yok

    http://www.minispares.com/product/Cl...aspx|Back%20to

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    Tarık tavan stickerini nerden aldin acaba ???
    Benimde kareli olanda gözüm var.

    ingiliz bayragida çok hoş ama korkuyorum valla.


    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

    Bir yorum yaz:


  • NDG
    yanıtladı
    Aslı JCW tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    NDG bu konudada bilgini gösterdin, helal olsun diyorum, ,Ben john cooper Fanı olarak onu yazmıştım sadece ama sir alec issigonis'i hatırlattıgın iyi oldu, her ikisininde wikipedia alıntısını yayınlıyorum

    Alec Issigonis
    Vikipedi, özgür ansiklopedi
    Sir Alec Issigonis, tam adı Sir Alexander Arnold Constantine Issigonis (18 Kasım 1906, İzmir, Türkiye - 2 Ekim 1988, Birmingham, İngiltere), İngiliz otomobil tasarımcısı Mini ve Morris Minor'un yaratıcısıdır.
    Bir Rum tacirin oğlu olan Issigonis 1922'de Kurtuluş Savaşı sırasında İngiltere'ye göç etti.Makine mühendisliği öğrenimi gördükten sonra 1936'da Morris Motors fabrikasında amortisör tasarımcısı oldu. Orada, 1948'den 1971'e değin üretilen Morris Minor modelini geliştirdi.Çok kolay kullanılan, köşeleri rahatça dönen ve ilk kez bütünüyle İngiliz yapımı olan bu modelin satışı bir milyonu geçti.
    1950'lerin başında, bir süre için başka bir işte çalışan Issigonis, British Motor Corporation (BMC) adını alan şirkete döndü. 1956'daki Süveyş Bunalımı ve 1959'daki Alman Volkswagen firmasının Kaplumbağa modelinin rekabetine karşı Mini modelini ortaya attı. Kutu gibi, ucuz, az yakıt harcayan Mini önden çekişliydi. O zaman için köktenci bir değişiklik sayılan bu tasarıma göre üretilen otomobil 3 m'lik boyuna karşın dört yolcuyu rahatça taşıyabiliyordu. Pratikliği ve ucuzluğuyla hemen en popüler otomobiller arasına girdi.Issigonis öldüğünde arabanın satışı beş milyonu aşmıştı.
    Issigonis 1967'de Kraliyet Derneği üyesi seçildi; 1969'da sir unvanı aldı.

    -------

    John Cooper (car maker)
    From Wikipedia, the free encyclopedia
    John Cooper
    BornJuly 17, 1923
    Surbiton, Surrey, England, UK
    DiedDecember 24, 2000 (aged 77)
    OccupationCar maker
    John Newton Cooper (July 17, 1923 – December 24, 2000) was a co-founder, with his father Charles Cooper, of the Cooper Car Company. Born in Surbiton, Surrey, England, UK he became an auto racing legend with his rear-engined chassis design that would eventually change the face of the sport at its highest levels, from Formula One to the Indianapolis 500.
    Charles Cooper ran a small garage in Surbiton that specialised in maintaining racing cars. His son John left school at age 15 to become an apprentice toolmaker and served in the Royal Air Force as an instrument maker in World War II. After the war, he and his father began building simple, inexpensive single-seat racers for privateers, often from surplus military hardware. The cars were extremely successful and quickly in high demand, and in 1948 they founded their own company to build more.
    In stereotypical British fashion, Cooper always downplayed the story about how they decided to put the engine in the back of their racing cars, insisting it was a matter of convenience. The original design for the first rear engined Cooper racing car was drawn up by Owen Maddock, a designer employed by Cooper Car Company.[1] Because the car was powered by a motorcycle engine, they put the engine in the back, driving a chain. "We certainly had no feeling that we were creating some scientific breakthrough!...We put the engine at the rear...because it was the practical thing to do," Cooper said.[2]
    Initially, John raced his own cars on a regular basis but as the company grew he found less time available to compete. He did, however find time to set a number of records at Montlhéry at the end of 1953.
    In the early 1950s, it seemed as if every aspiring young British racing driver began behind the wheel of a Cooper, and Cooper's Formula One cars were driven by the legendary drivers of the time — Jack Brabham, Stirling Moss, Maurice Trintignant, Bruce McLaren. In a nine-year period, the team took 16 Grand Prix wins, as Brabham and the team won back-to-back World Championships in 1959 and 1960.
    While in Sebring, Florida for the 1959 United States Grand Prix, Cooper got to know American driver Rodger Ward, the reigning USAC National Champion and Indianapolis 500 Winner. After Ward had been astounded by the cornering ability of Cooper's little cars on the road course, he offered to arrange a test for them at Indianapolis Motor Speedway, saying, "You've got to try out your car around the Oval. Indy's waiting for you!" Cooper took one of his Formula One cars to the Speedway in the fall of 1960, as drivers, constructors and racing personalities gathered in "amused tolerance, mixed with obvious curiosity," according to Cooper. When Brabham, an Indy rookie, began his warmup laps, he was unaware of the requirement to gradually build up his speed on the track. He clocked his second lap at 144.8 miles per hour, fast enough for the third row on the previous race's grid! Ward was so enthused, Cooper had to agree to let him drive the car, too. From that point, the Indianapolis establishment realized the writing was on the wall and the days of their front-engined roadsters were numbered. Within a few years, John Cooper's revolution of open-wheeled racing was complete. (Cooper, pp. 84–88, 95–97)
    Cooper's development of the British Motor Corporation Mini — the Mini Cooper — was adored by both rally racers and ordinary road drivers. Before John Cooper's death, the Cooper name was licensed to BMW for the higher performance versions of the cars, inspired by the original Mini, sold as the MINI. John, along with his son Mike Cooper, served in an advisory role to BMW and Rover's New MINI design team.
    Cooper was the last surviving Formula One team principal from the formative years of the sport, and he often lamented later in life that the fun had long since gone out of racing. He helped establish Britain's domination of motorsport technology, which continues today, and he received the CBE (Commander of Order of the British Empire) for his services to British motorsport. He remained head of the West Sussex family garage business (which had outlets for Mini Cooper at East Preston and Honda at Ferring) until his death at age 77 in 2000.
    Gecen sene hazirlik sinifindayken benim odevim MINI'ydi. Sir Alec Issigonis'le neredeyse akraba cikiyorduk o denli derin arastirmalar icindeydim.Slide gosterim cok iyiydi Hem arkadaslarin MINI'lerini koymustum hemde classic MINI'lere yer vermistim... Tabi sonra cok uzun bulununca kirptim sadece Simdiki MINI kasalarini ve arkadaslarin MINIsine yer verip MU12 yolculugundan bahsettim.. Ama bi gun bi sekilde classic icin kendime bi sunum hazirlayacagiim. Icimde kalmasin diye!


    Sent from my MIELE davlumbaz using Tapatlk yagkokusunuiyiceker v2

    Bir yorum yaz:


  • JCW
    yanıtladı
    Aslı NDG tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    john cooper mi? Sir Alec issigonis mi?

    Sent from my Ericsson GH688 using Tapatalk UHF v2
    NDG bu konudada bilgini gösterdin, helal olsun diyorum, ,Ben john cooper Fanı olarak onu yazmıştım sadece ama sir alec issigonis'i hatırlattıgın iyi oldu, her ikisininde wikipedia alıntısını yayınlıyorum

    Alec Issigonis
    Vikipedi, özgür ansiklopedi
    Sir Alec Issigonis, tam adı Sir Alexander Arnold Constantine Issigonis (18 Kasım 1906, İzmir, Türkiye - 2 Ekim 1988, Birmingham, İngiltere), İngiliz otomobil tasarımcısı Mini ve Morris Minor'un yaratıcısıdır.
    Bir Rum tacirin oğlu olan Issigonis 1922'de Kurtuluş Savaşı sırasında İngiltere'ye göç etti.Makine mühendisliği öğrenimi gördükten sonra 1936'da Morris Motors fabrikasında amortisör tasarımcısı oldu. Orada, 1948'den 1971'e değin üretilen Morris Minor modelini geliştirdi.Çok kolay kullanılan, köşeleri rahatça dönen ve ilk kez bütünüyle İngiliz yapımı olan bu modelin satışı bir milyonu geçti.
    1950'lerin başında, bir süre için başka bir işte çalışan Issigonis, British Motor Corporation (BMC) adını alan şirkete döndü. 1956'daki Süveyş Bunalımı ve 1959'daki Alman Volkswagen firmasının Kaplumbağa modelinin rekabetine karşı Mini modelini ortaya attı. Kutu gibi, ucuz, az yakıt harcayan Mini önden çekişliydi. O zaman için köktenci bir değişiklik sayılan bu tasarıma göre üretilen otomobil 3 m'lik boyuna karşın dört yolcuyu rahatça taşıyabiliyordu. Pratikliği ve ucuzluğuyla hemen en popüler otomobiller arasına girdi.Issigonis öldüğünde arabanın satışı beş milyonu aşmıştı.
    Issigonis 1967'de Kraliyet Derneği üyesi seçildi; 1969'da sir unvanı aldı.

    -------

    John Cooper (car maker)
    From Wikipedia, the free encyclopedia
    John Cooper
    Born July 17, 1923
    Surbiton, Surrey, England, UK
    Died December 24, 2000 (aged 77)
    Occupation Car maker
    John Newton Cooper (July 17, 1923 – December 24, 2000) was a co-founder, with his father Charles Cooper, of the Cooper Car Company. Born in Surbiton, Surrey, England, UK he became an auto racing legend with his rear-engined chassis design that would eventually change the face of the sport at its highest levels, from Formula One to the Indianapolis 500.
    Charles Cooper ran a small garage in Surbiton that specialised in maintaining racing cars. His son John left school at age 15 to become an apprentice toolmaker and served in the Royal Air Force as an instrument maker in World War II. After the war, he and his father began building simple, inexpensive single-seat racers for privateers, often from surplus military hardware. The cars were extremely successful and quickly in high demand, and in 1948 they founded their own company to build more.
    In stereotypical British fashion, Cooper always downplayed the story about how they decided to put the engine in the back of their racing cars, insisting it was a matter of convenience. The original design for the first rear engined Cooper racing car was drawn up by Owen Maddock, a designer employed by Cooper Car Company.[1] Because the car was powered by a motorcycle engine, they put the engine in the back, driving a chain. "We certainly had no feeling that we were creating some scientific breakthrough!...We put the engine at the rear...because it was the practical thing to do," Cooper said.[2]
    Initially, John raced his own cars on a regular basis but as the company grew he found less time available to compete. He did, however find time to set a number of records at Montlhéry at the end of 1953.
    In the early 1950s, it seemed as if every aspiring young British racing driver began behind the wheel of a Cooper, and Cooper's Formula One cars were driven by the legendary drivers of the time — Jack Brabham, Stirling Moss, Maurice Trintignant, Bruce McLaren. In a nine-year period, the team took 16 Grand Prix wins, as Brabham and the team won back-to-back World Championships in 1959 and 1960.
    While in Sebring, Florida for the 1959 United States Grand Prix, Cooper got to know American driver Rodger Ward, the reigning USAC National Champion and Indianapolis 500 Winner. After Ward had been astounded by the cornering ability of Cooper's little cars on the road course, he offered to arrange a test for them at Indianapolis Motor Speedway, saying, "You've got to try out your car around the Oval. Indy's waiting for you!" Cooper took one of his Formula One cars to the Speedway in the fall of 1960, as drivers, constructors and racing personalities gathered in "amused tolerance, mixed with obvious curiosity," according to Cooper. When Brabham, an Indy rookie, began his warmup laps, he was unaware of the requirement to gradually build up his speed on the track. He clocked his second lap at 144.8 miles per hour, fast enough for the third row on the previous race's grid! Ward was so enthused, Cooper had to agree to let him drive the car, too. From that point, the Indianapolis establishment realized the writing was on the wall and the days of their front-engined roadsters were numbered. Within a few years, John Cooper's revolution of open-wheeled racing was complete. (Cooper, pp. 84–88, 95–97)
    Cooper's development of the British Motor Corporation Mini — the Mini Cooper — was adored by both rally racers and ordinary road drivers. Before John Cooper's death, the Cooper name was licensed to BMW for the higher performance versions of the cars, inspired by the original Mini, sold as the MINI. John, along with his son Mike Cooper, served in an advisory role to BMW and Rover's New MINI design team.
    Cooper was the last surviving Formula One team principal from the formative years of the sport, and he often lamented later in life that the fun had long since gone out of racing. He helped establish Britain's domination of motorsport technology, which continues today, and he received the CBE (Commander of Order of the British Empire) for his services to British motorsport. He remained head of the West Sussex family garage business (which had outlets for Mini Cooper at East Preston and Honda at Ferring) until his death at age 77 in 2000.

    Bir yorum yaz:


  • NDG
    yanıtladı
    Aslı JCW tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Suc benim degıl, 1959 yılında John Cooper başlattı bu macerayı
    john cooper mi? Sir Alec issigonis mi?

    Sent from my Ericsson GH688 using Tapatalk UHF v2

    Bir yorum yaz:


  • NDG
    yanıtladı
    Ay ay ay! Cok yakisikli olmus bu delikanli yahu!! Nazar degmesin!
    MU BeautyParking'e ilk siradan giris yapacak insalah!

    Benim asil merak ettigim bu stickeri nasil bu kadar iyi yapistirabildikleri -ben daha odamin duvar kagidini zarzor yaptim- muthis bi beceri tebrik etmek lazim gercekten inanilmaz!


    Sent from my MIELE davlumbaz using Tapatlk yagkokusunuiyiceker v2

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    Bence Firinlamanin tek etkisi kaplamanın yapışma mukavemetini arttırmak

    Isim gereği gordugum bildigim şu.
    ucak üzerinde kaplama yapılan duvarlar var bu kaplama yapıldıktan sonra sıcak fön tutulur ve kaplama sivazlanir

    Bir diğer yöntem ise

    Gene kaplama yapılan parça isi ve vakumlu şekilde firinlanir(özel fırın) ısı kaplama üzerindeki yapışkani harekete geçirir
    Vakum ise hem hava bırakmaz hemde yapismayi sağlar


    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

    Bir yorum yaz:


  • JCW
    yanıtladı
    Aslı HAKTAN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Pilot koltugunda olmak elbetteki baska birsey ama bunca emek harcanan bir MINI'yi kullanmak istemeyebilirim. Elim ayagim titrer. Sonucta el yapimi denebilir

    Aklima takilan bir durum var, konuya hakim degilim; Stickerlar icin 5 yil solmazlik garantisi veriyorlar diyelim. Farzedelim 5 yil sonra da solacak. Firinlamanin solma konusunda bu sureye bir etkisi var midir? Eger yoksa sokmek isterseniz cok daha zor olmayacak mi? Uzerine tekrar cila falan suruluyor mu?

    Bir onceki postunuza ithafen; stickersiz bir klasik MINI dusunemiyorum. O yuzden yorum yapmadim. Yoksa kesinlikle destekliyorum..

    Galaxy Note 2 ile Tapatalk'tan gonderdim..
    Fırınlamanın 5 yıllık garantı surecinde solmaya karsı bır etkısının olacagı mantıksız olur, solma durumu sadece gunes altında uzun sure kalması ıle meydana gelecektır dıye mantık yurutebılırım, stıckerı uygulama yapan adamın kendıne aıt bır fırması var, bu tarz reklam folyo grafık kesme yapıstırma arac gıydırme vsvs ısler yapıyorlar, stıcker markaları ıcınden benım stıckerın markası hakkında bu yorumu yaptı yanı "mal ıyı mal " manasında.

    Fırınlama ıslemının etkısı şu şekilde olabılır tamamen mantık yurutuyorum, uygulama esnasında oluşabılecek hava kabarcıklarının ortadan kalkması ıcın, eger stıcker alt yuzeyıne sıvı puskurtme uygulanmış ise onun buharlasması ıcın ( benım adam sıvı kullanmadan yaptı ) artı en sonda yapışan stıkcer tavanın kose egımlerınde bellı bır formda esneme yapıyor o formun kalıcı hale gelmesı ıcın sıcak ortam ıle daha sakin bır sekılde, stıcker yuzeyinin altındakı kımyasal yapıskanı kalıcı halde tavan yuzeyı ıle bırlestırmek ıcın yapılıyor olabilir dıye dusunuyorum

    Bir yorum yaz:


  • HAKTAN
    yanıtladı
    Aslı JCW tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Teşekkür ederim Haktan iltifatın için, ankaraya yolun duserse ırtıbatta olalım, Co-Pilot değil Pilot koltuğunda arabayı deneme fırsatın olmasını istemezmisin?

    Aracın kalan restorasyon sürecini ve eklentilerini forum üzerinden hep bildirmek istiyorum cünkü şu anda veya ileriki zamanlarda baska klasık mını sahıplerı ıcın faydalı olabılecegını dusunuyorum, o yuzden fotograflar ve acıklamalara yer verıyorum, sizlerden gelecek olumlu olumsuz herturlu yorum benım ıcın ve başka kalssık mini sahıplerı için cok katkı saglıyor ve saglayacaktır bunuda buradan herkese tekrar soylemek ıstıyorum.

    İsteyen herkes ankaraya yolu dustugunde benı arasın arabayı gormek hatta gezmek fırsatına sahıp olabılır, kimse cekınmesın, ben bu arabayı mını severlerle paylaşmıcamda ne yapıcam ???
    Pilot koltugunda olmak elbetteki baska birsey ama bunca emek harcanan bir MINI'yi kullanmak istemeyebilirim. Elim ayagim titrer. Sonucta el yapimi denebilir

    Aklima takilan bir durum var, konuya hakim degilim; Stickerlar icin 5 yil solmazlik garantisi veriyorlar diyelim. Farzedelim 5 yil sonra da solacak. Firinlamanin solma konusunda bu sureye bir etkisi var midir? Eger yoksa sokmek isterseniz cok daha zor olmayacak mi? Uzerine tekrar cila falan suruluyor mu?

    Bir onceki postunuza ithafen; stickersiz bir klasik MINI dusunemiyorum. O yuzden yorum yapmadim. Yoksa kesinlikle destekliyorum..

    Galaxy Note 2 ile Tapatalk'tan gonderdim..

    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X