Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
R56 Black XXX
Çöküş
X
-
Çok güzel olmuş,hayırlı olsun ama bence kaplatsan daha iyi.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Blackline far yapıldı
Kromları kaplatsam mı kaplatmasam mı karar veremedim... Erdinç bey de bence böyle daha güzel kromlar siyah olursa çok boğabilir dedi.Bilemedim..
Öncesi

Sonrası
Bir yorum yaz:
-
+1 MilyooonnnAslı OGZ59 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterBence siyah zemin on far kromlara siyah kaplama,Scoop ta karbon kaplama sanirim sokulup govde rengi donse daha iyi duracak gibi [emoji1]
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Bir yorum yaz:
-
Bence siyah zemin on far kromlara siyah kaplama,Scoop ta karbon kaplama sanirim sokulup govde rengi donse daha iyi duracak gibi [emoji1]
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Bir yorum yaz:
-
Scoop şu anda karbon zaten bence gövde rengi daha güzel olur kırmızı gp stickerı belki güzel olabilir scoop etrafına

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bir yorum yaz:
-
Şu anda gövde rengi değil ama farklı bir renk sanki astar hattaAslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterscoop kesinlikle govde rengi kalmali bence
Bir yorum yaz:
-
Maşallah araca. Scoop kesinlikle siyah yada karbon olmalı.
34 UJB 72 / r56 Chili Red JCW
06 MIN 60 / r56 Eclipse Grey JCW
Bir yorum yaz:
-
Maşallah çok hoş duruyor; scoop için kırmızıya +1
Sent from my iPad using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Spacerlı ve orjinal farkını merak edenler için.Tam okla gösterdiğim yerden dodik birleşme yerini baz alıp bakarsanız farkı anlayabilirsiniz.. 75mm spacer kalınlığımız
Bir yorum yaz:
-
Maşallah çok güzel oldu,güle güle kullan.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:

Bir yorum yaz: