Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

R56 Black XXX

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • MeOnYa
    yanıtladı
    Hayirli olsun cok guzel olmus ama çerçeveler mutlaka ve mutlaka kaplanmalı

    Bir yorum yaz:


  • drcapaburro
    yanıtladı
    Çok güzel olmuş,hayırlı olsun ama bence kaplatsan daha iyi.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • Yiğit G.
    yanıtladı
    Blackline far yapıldı Kromları kaplatsam mı kaplatmasam mı karar veremedim... Erdinç bey de bence böyle daha güzel kromlar siyah olursa çok boğabilir dedi.Bilemedim..

    Öncesi


    Sonrası

    Bir yorum yaz:


  • MeOnYa
    yanıtladı
    Aslı OGZ59 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Bence siyah zemin on far kromlara siyah kaplama,Scoop ta karbon kaplama sanirim sokulup govde rengi donse daha iyi duracak gibi [emoji1]


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
    +1 Milyooonnn

    Bir yorum yaz:


  • OGZ59
    yanıtladı
    Bence siyah zemin on far kromlara siyah kaplama,Scoop ta karbon kaplama sanirim sokulup govde rengi donse daha iyi duracak gibi [emoji1]


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

    Bir yorum yaz:


  • Yiğit G.
    yanıtladı
    Scoop şu anda karbon zaten bence gövde rengi daha güzel olur kırmızı gp stickerı belki güzel olabilir scoop etrafına



    SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    Bir yorum yaz:


  • MeOnYa
    yanıtladı
    Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    scoop kesinlikle govde rengi kalmali bence
    Şu anda gövde rengi değil ama farklı bir renk sanki astar hatta

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    scoop kesinlikle govde rengi kalmali bence

    Bir yorum yaz:


  • MeOnYa
    yanıtladı
    Gövde rengi scoop diyorum bende

    Bir yorum yaz:


  • erhanaksoz
    yanıtladı
    Maşallah araca. Scoop kesinlikle siyah yada karbon olmalı.


    34 UJB 72 / r56 Chili Red JCW
    06 MIN 60 / r56 Eclipse Grey JCW

    Bir yorum yaz:


  • MUSTANG
    yanıtladı
    Maşallah çok hoş duruyor; scoop için kırmızıya +1


    Sent from my iPad using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • Yiğit G.
    yanıtladı
    Spacerlı ve orjinal farkını merak edenler için.Tam okla gösterdiğim yerden dodik birleşme yerini baz alıp bakarsanız farkı anlayabilirsiniz.. 75mm spacer kalınlığımız

    Bir yorum yaz:


  • Yiğit G.
    yanıtladı
    teşekkürler

    Bir yorum yaz:


  • ömür
    yanıtladı
    Hayırlı olsun, scoop böyle mi kalacak? Kırmızı olsa nasıl olur acaba

    Bir yorum yaz:


  • drcapaburro
    yanıtladı
    Maşallah çok güzel oldu,güle güle kullan.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X