Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

R56 Black XXX

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • MeOnYa
    yanıtladı
    Bir maaşallah da burdan gelsin

    Bir yorum yaz:


  • Yiğit G.
    yanıtladı
    7.5 luk spacer yaptırdım onlar takıldı bugun.. far krartma ve far stop çerçeveleri kaldı geriye



    Bir yorum yaz:


  • askinbatur
    yanıtladı
    Gecmis olsun. Beterin beteri vardır. Bunada şükür.

    M.Kemal ATATÜRK
    İnstg™askin.batur
    R55 Clubman 2009
    ™34 FU 8144 ™

    Bir yorum yaz:


  • drcapaburro
    yanıtladı
    Geçmiş olsun[emoji5]


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • MUSTANG
    yanıtladı
    Geçmiş olsun, nazarlık olmuş


    Sent from my iPad using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • Yiğit G.
    yanıtladı
    eyw boyacıda araç kodunu verip rötüş boyası yaptırdım bide ince fırça aldım yarın denicem bakalım kapatıcak mı.. Diğer çizikleri geçirdim de o kalın olan kaldı.

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    Kotu olmus gecmis olsun


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • Yiğit G.
    yanıtladı
    Aslı MeOnYa tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Nazar çıkmış pasta cila yaptırın çıktığı kadar artik
    Yemin ediyorum dün gece rüyamda gördüm... Rüyamda meğer bizim apartmanın kapalı otoparkı varmış , kapıcı aracı otoparka çekmiş nasıl seviniyorum anlatamam hemen hatuna anlattım rüyamı uyanınca vs yarım saat sonra dışarı bi çıktım bu manzara.. Erdim valla en sonunda.

    Bir yorum yaz:


  • MeOnYa
    yanıtladı
    Aslı Yiğit G. tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Çöpçü sağolsun çöpü çıkarırken aracın ........ sokakta olmayacak bu iş.. uyuyamıyorum arabaya bişey olacak diye... branda mı alsam acaba


    SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Nazar çıkmış pasta cila yaptırın çıktığı kadar artik

    Bir yorum yaz:


  • Yiğit G.
    yanıtladı
    Çöpçü sağolsun çöpü çıkarırken aracın ........ sokakta olmayacak bu iş.. uyuyamıyorum arabaya bişey olacak diye... branda mı alsam acaba


    SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    Bir yorum yaz:


  • DrAGA
    yanıtladı
    Aslı Yiğit G. tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    garage360 aynı yerden
    Eyvallah tsk ettim

    Bir yorum yaz:


  • DrAGA
    yanıtladı
    Aslı MeOnYa tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Valla ne renk olursa olsun efsane Bu arada kırmızı bence en güzel rengi Jcw'nin
    Yok bence de öyle kırmızı en güzel rengi 😬 Ama body kitin temelde rengi siyah olduğu için kombinasyonu çok daha iyi duruyor siyah da o açıdan söyledim

    Bir yorum yaz:


  • MeOnYa
    yanıtladı
    Aslı Dilek tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    yaaa çok güzel nerden aldın bunları ?
    Merhaba,ailemize hosgeldiniz Forum kuralları gereği kendinizi UYELERİMİZ bolumunde,aracınızı da GARAJ bolumunde tanıtmanızı rica ederiz.

    Bir yorum yaz:


  • Dilek
    yanıtladı
    yaaa çok güzel nerden aldın bunları ?

    Bir yorum yaz:


  • Yiğit G.
    yanıtladı
    Aslı ömür tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Hayırlı olsun, harika olmuş. Blackline stop&farlardan sonra çok daha güzel olacaktır

    Bir de R112 tartışılmaz ama eski jantlar da bence çok yakışıyordu, tek eksisi TR'de takan arabaların imajı pek iyi değil ne yazık ki
    Eyw hocam valla eski jantlara bende bayılıyordum ama çevremdekiler sagolsun kötü kötü duruyor diye diye beni soguttular janttan.. ilerde tekrardan daha ofsetlisini alıcam

    SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X