Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
R56 Black XXX
Çöküş
X
-
7.5 luk spacer yaptırdım onlar takıldı bugun.. far krartma ve far stop çerçeveleri kaldı geriye

Bir yorum yaz:
-
Gecmis olsun. Beterin beteri vardır. Bunada şükür.
M.Kemal ATATÜRK
İnstg™askin.batur
R55 Clubman 2009
™34 FU 8144 ™
Bir yorum yaz:
-
eyw boyacıda araç kodunu verip rötüş boyası yaptırdım bide ince fırça aldım yarın denicem bakalım kapatıcak mı.. Diğer çizikleri geçirdim de o kalın olan kaldı.
Bir yorum yaz:
-
Yemin ediyorum dün gece rüyamda gördüm... Rüyamda meğer bizim apartmanın kapalı otoparkı varmış , kapıcı aracı otoparka çekmiş nasıl seviniyorum anlatamam hemen hatuna anlattım rüyamı uyanınca vs yarım saat sonra dışarı bi çıktım bu manzara.. Erdim valla en sonunda.Aslı MeOnYa tarafından gönderilmiş Mesajı gösterNazar çıkmış
pasta cila yaptırın çıktığı kadar artik
Bir yorum yaz:
-
Nazar çıkmışAslı Yiğit G. tarafından gönderilmiş Mesajı gösterÇöpçü sağolsun çöpü çıkarırken aracın ........ sokakta olmayacak bu iş.. uyuyamıyorum arabaya bişey olacak diye... branda mı alsam acaba

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
pasta cila yaptırın çıktığı kadar artik
Bir yorum yaz:
-
Çöpçü sağolsun çöpü çıkarırken aracın ........ sokakta olmayacak bu iş.. uyuyamıyorum arabaya bişey olacak diye... branda mı alsam acaba

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bir yorum yaz:
-
Eyvallah tsk ettimAslı Yiğit G. tarafından gönderilmiş Mesajı göstergarage360 aynı yerden
Bir yorum yaz:
-
Yok bence de öyle kırmızı en güzel rengi 😬 Ama body kitin temelde rengi siyah olduğu için kombinasyonu çok daha iyi duruyor siyah da o açıdan söyledimAslı MeOnYa tarafından gönderilmiş Mesajı gösterValla ne renk olursa olsun efsane
Bu arada kırmızı bence en güzel rengi Jcw'nin 
Bir yorum yaz:
-
Merhaba,ailemize hosgeldinizAslı Dilek tarafından gönderilmiş Mesajı gösteryaaa çok güzel nerden aldın bunları ?
Forum kuralları gereği kendinizi UYELERİMİZ bolumunde,aracınızı da GARAJ bolumunde tanıtmanızı rica ederiz.
Bir yorum yaz:
-
Eyw hocam valla eski jantlara bende bayılıyordum ama çevremdekiler sagolsun kötü kötü duruyor diye diye beni soguttular janttan.. ilerde tekrardan daha ofsetlisini alıcamAslı ömür tarafından gönderilmiş Mesajı gösterHayırlı olsun, harika olmuş. Blackline stop&farlardan sonra çok daha güzel olacaktır
Bir de R112 tartışılmaz ama eski jantlar da bence çok yakışıyordu, tek eksisi TR'de takan arabaların imajı pek iyi değil ne yazık ki
SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bir yorum yaz:

Bir yorum yaz: