Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

R56 Black XXX

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • MeOnYa
    yanıtladı
    Aslı Yiğit G. tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    eyw
    Yiğit dm'den mesaj attım sana baksana bi

    Bir yorum yaz:


  • drcapaburro
    yanıtladı
    Aslı minisena tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Eski jantlari lastiklerle bana verdigini duydum @meonya nin yalancisiyim


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Hahahahaha canın saolsun vereyim [emoji5][emoji5][emoji23]


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • minisena
    yanıtladı
    Aslı drcapaburro tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Maşallah çok güzel olmuş,sanırım 1 hafta içinde aynı janta geçicem bende.[emoji5]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Eski jantlari lastiklerle bana verdigini duydum @meonya nin yalancisiyim


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • drcapaburro
    yanıtladı
    Maşallah çok güzel olmuş,sanırım 1 hafta içinde aynı janta geçicem bende.[emoji5]


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • Yiğit G.
    yanıtladı
    eyw

    Bir yorum yaz:


  • MeOnYa
    yanıtladı
    Cok guzel olmus Maasallah

    Bir yorum yaz:


  • Yiğit G.
    yanıtladı
    Aslı MeOnYa tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Bir jant günceli alalım mı artık
    daha güzel foto çekemedim ama telefonla çekilmiş 1-2 tane var

    Yeni jantlarla





    En son düzenleyen Yiğit G.; 13-07-16, 19:53.

    Bir yorum yaz:


  • MeOnYa
    yanıtladı
    Bir jant günceli alalım mı artık

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    aracin orjinalindeki ic aydinlatmasini ayni renkte led'le degistirince baya guzel oluyor aslinda

    Bir yorum yaz:


  • Lucky Jackal
    yanıtladı
    güle güle kullan,kazasız belasız. 3d Lip'i nereden temin ettin acaba?

    Bir yorum yaz:


  • MeOnYa
    yanıtladı
    Aslı Yiğit G. tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    teşekkürler ))

    Teşekkürler herkese jantları bugun değiştirdim.. Black r112 jcw jant taktım.Kırmızı jcw kaliperleride bugun sipariş verdim hafta içi ayn de taktırırım.Yeni fotoğrafları çekip eklerim ))
    Jantlar çok yerinde bir karar olmuş

    Bir yorum yaz:


  • MeOnYa
    yanıtladı
    Sarı eski geliyor bana

    Bir yorum yaz:


  • ALIENLOVE
    yanıtladı
    Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    kendi aracimda da ic aydinlatma beyaz led ama bir turlu alisamadim gun isigi sanki daha kullanisli gibi geliyor bana..
    Benim de ic isiklar beyaz led sadece harita isiklarini normal biraktim arada kalmis durumdayim bende hangisi daha guzel bilemiyorum

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    kendi aracimda da ic aydinlatma beyaz led ama bir turlu alisamadim gun isigi sanki daha kullanisli gibi geliyor bana..

    Bir yorum yaz:


  • MeOnYa
    yanıtladı
    Çok güzel olmuş maaşallah

    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X