Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

R56 Black XXX

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • Yiğit G.
    yanıtladı
    teşekkürler herkese

    Bir yorum yaz:


  • ANIL_53
    yanıtladı
    elinize sağlık muhteşem olmuş

    Bir yorum yaz:


  • ANIL_53
    yanıtladı
    Bu GP2 SPOİLER NERDEN ALABİLİRİM

    Bir yorum yaz:


  • iogzhn
    yanıtladı
    Tam bir değişim olmuş,masallah siyah zaten miniye ayrı bir yakısıyor


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

    Bir yorum yaz:


  • Yiğit G.
    yanıtladı
    Aslı Tunc Jcw tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Ama bu kare plaka dikkatimi çekti ceza kesiyorlar problem yaşamadınmı ?
    eyw teşekkürler , valla pek kullanmıyorum açıkçası aracı 2 seneyi geçti alalı 10.000 km yapmışım.Oda 1-2 kere uzun yaptım yani şehir içi 5000 km kullanmışımdır.Spora gidiyorum 1.5 km uzakta birde haftada 1 caddeye iniyorum o kadar. 2 yıldır 1 kez çevirmeye girdim.Onda da polisler aracı inceledi , fabrika çıkışı böyle bodykit li bunlar değil mi dedi evet dedim Ön cam dahil simsiyah app kare plaka vs bişey demediler.Aşağı yukarı 1 yıldır da muayenem yok , üşendim downpipe sök , orta susturucu bulup tak , katalizatör bulup tak vs böyle kullanıyorum sorun yaşamadım yakalanınca nasıl olsa 10 gün süre verip git yaptır diyorlar o zaman yaptırırım

    Bir yorum yaz:


  • Tunc Jcw
    yanıtladı
    Ama bu kare plaka dikkatimi çekti ceza kesiyorlar problem yaşamadınmı ?

    Bir yorum yaz:


  • Tunc Jcw
    yanıtladı
    Aslı Yiğit G. tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Yağmur da siyah daha bir güzel oluyor.. (Ama kuruduğunda leşşş )

    Valla Yiğit JCW ler arasında en beğendim araçlardan birtanesi seninkisi maşallah tam koleksiyonluk

    Bir yorum yaz:


  • Yiğit G.
    yanıtladı
    teşekkürler

    Bir yorum yaz:


  • koraykefal
    yanıtladı
    mükemmel bi atlayış

    Bir yorum yaz:


  • Yiğit G.
    yanıtladı
    Teşekkürler

    Bir yorum yaz:


  • ALIENLOVE
    yanıtladı
    Aslı Yiğit G. tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Yağmur da siyah daha bir güzel oluyor.. (Ama kuruduğunda leşşş )

    Harika gorunuyor

    Bir yorum yaz:


  • Yiğit G.
    yanıtladı
    Yağmur da siyah daha bir güzel oluyor.. (Ama kuruduğunda leşşş )

    Bir yorum yaz:


  • Leoo
    yanıtladı
    Aslı koraykefal tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    sarı ışık her zaman daha iyidir. beyaz yorar. bir mekanı göstermek istersen hep sarı ışık kullanırsın. hiç beyaz ışık kullanan şık bir rest. gördünmü ?
    Kanka renkli bişiler yaparız


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

    Bir yorum yaz:


  • koraykefal
    yanıtladı
    Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    kendi aracimda da ic aydinlatma beyaz led ama bir turlu alisamadim gun isigi sanki daha kullanisli gibi geliyor bana..
    sarı ışık her zaman daha iyidir. beyaz yorar. bir mekanı göstermek istersen hep sarı ışık kullanırsın. hiç beyaz ışık kullanan şık bir rest. gördünmü ?

    Bir yorum yaz:


  • SRKNZCN
    yanıtladı
    bi maşallah gelsin o zaman

    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X