Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
R56 Black XXX
Çöküş
X
-
Tam bir değişim olmuş,masallah
siyah zaten miniye ayrı bir yakısıyor 
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Bir yorum yaz:
-
eyw teşekkürler , valla pek kullanmıyorum açıkçası aracı 2 seneyi geçti alalı 10.000 km yapmışım.Oda 1-2 kere uzun yaptım yani şehir içi 5000 km kullanmışımdır.Spora gidiyorum 1.5 km uzakta birde haftada 1 caddeye iniyorum o kadar. 2 yıldır 1 kez çevirmeye girdim.Onda da polisler aracı inceledi , fabrika çıkışı böyle bodykit li bunlar değil mi dedi evet dedimAslı Tunc Jcw tarafından gönderilmiş Mesajı gösterAma bu kare plaka dikkatimi çekti ceza kesiyorlar problem yaşamadınmı ?
Ön cam dahil simsiyah app kare plaka vs bişey demediler.Aşağı yukarı 1 yıldır da muayenem yok , üşendim downpipe sök , orta susturucu bulup tak , katalizatör bulup tak vs böyle kullanıyorum sorun yaşamadım yakalanınca nasıl olsa 10 gün süre verip git yaptır diyorlar o zaman yaptırırım
Bir yorum yaz:
-
Ama bu kare plaka dikkatimi çekti ceza kesiyorlar problem yaşamadınmı ?
Bir yorum yaz:
-
Valla Yiğit JCW ler arasında en beğendim araçlardan birtanesi seninkisi maşallah tam koleksiyonlukAslı Yiğit G. tarafından gönderilmiş Mesajı gösterYağmur da siyah daha bir güzel oluyor.. (Ama kuruduğunda leşşş
)

Bir yorum yaz:
-
Harika gorunuyorAslı Yiğit G. tarafından gönderilmiş Mesajı gösterYağmur da siyah daha bir güzel oluyor.. (Ama kuruduğunda leşşş
)

Bir yorum yaz:
-
Kanka renkli bişiler yaparızAslı koraykefal tarafından gönderilmiş Mesajı göstersarı ışık her zaman daha iyidir. beyaz yorar. bir mekanı göstermek istersen hep sarı ışık kullanırsın. hiç beyaz ışık kullanan şık bir rest. gördünmü ?
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Bir yorum yaz:
-
sarı ışık her zaman daha iyidir. beyaz yorar. bir mekanı göstermek istersen hep sarı ışık kullanırsın. hiç beyaz ışık kullanan şık bir rest. gördünmü ?Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterkendi aracimda da ic aydinlatma beyaz led ama bir turlu alisamadim
gun isigi sanki daha kullanisli gibi geliyor bana..
Bir yorum yaz:

Bir yorum yaz: