




Ve yine aliexpress den aldığım plakalık ledleri.. Biraz fazla vuruyor yere ışığı çok güçlü , fotoda arkaya yere bakarak anlarsınız ama güzel duruyor









))
))


cok guzel bir arac, cok az daha basilsa jantlarin guzelligini biraz daha ortaya cikaricak gibi
kazasiz belasiz...

cok guzel bir arac, cok az daha basilsa jantlarin guzelligini biraz daha ortaya cikaricak gibi
kazasiz belasiz...
[/QUOTE]






Bir yorum yaz: