Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

R56 Black XXX

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • ömür
    yanıtladı
    Hayırlı olsun, harika olmuş. Blackline stop&farlardan sonra çok daha güzel olacaktır

    Bir de R112 tartışılmaz ama eski jantlar da bence çok yakışıyordu, tek eksisi TR'de takan arabaların imajı pek iyi değil ne yazık ki

    Bir yorum yaz:


  • Yiğit G.
    yanıtladı
    teşekkürler arkadaşlar valla inci gibi oldu araba hakkaten bugun sanayide bir adam etrafından geçerken yahu ne güzel araba yaklaşmaya korkuyor insan dedi hakkaten bende geceleri uyuyamıyorum çünkü araç sokakta duruyor... Nezih kaliteli bir yer burası ama yinede aklım kalıyor.. Valla huzursuzum sürekli.. Yan taraf inşaata gitti bina yapılıcak kapalı otoparkı olacak rica edicem yöneticiden aylık şu kadar para vereyim otoparkı kullanayım dicem kabul ederlerse umarım...

    neyse bugun 5mm spacerları taktırmaya gittim , ustam sagolsun vazgeçtik 7.5mm yaptırıyorum cnc de ... yani satılık 5mm H&R spacer'ım var 2 gün önce bu forumdan aldım almak isteyen olursa aynı fiyata verecem

    Bir yorum yaz:


  • Yiğit G.
    yanıtladı
    Aslı DrAGA tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Dif nerden aldın buarada
    garage360 aynı yerden

    Bir yorum yaz:


  • MeOnYa
    yanıtladı
    Aslı DrAGA tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Siyahta inanılmaz yakısıyor da kırmızı için ? bence çok fotoda baktım garip geldi bazıları basitleştiriyor gibi ama inanılmaz olmus masallah gercekten
    Valla ne renk olursa olsun efsane Bu arada kırmızı bence en güzel rengi Jcw'nin

    Bir yorum yaz:


  • DrAGA
    yanıtladı
    Dif nerden aldın buarada

    Bir yorum yaz:


  • DrAGA
    yanıtladı
    Siyahta inanılmaz yakısıyor da kırmızı için ? bence çok fotoda baktım garip geldi bazıları basitleştiriyor gibi ama inanılmaz olmus masallah gercekten

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    cok cok guzel olmus, gercekten bambaska birsey bu jcw bodykit

    Bir yorum yaz:


  • tutku
    yanıtladı
    Maşallah çok güzel olmuş. Bu kit gerçekten parasının hakkını Veriyo [emoji1]


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • Yiğit G.
    yanıtladı
    Aslı MeOnYa tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Cok guzel oldu ya bide degisimleri hep fotoğrafladın ya bir çocuğun buyumesi gibi oldu [emoji23][emoji23][emoji23]
    aynen

    arkadaşlar jcw amblem alıcam da iki boyutu var 90mm ve 130mm ... Hangisi orjinal boyutu ? Ön arka aynımı büyüklüğü ? Bilen varmı ??

    Bir yorum yaz:


  • MeOnYa
    yanıtladı
    Cok guzel oldu ya bide degisimleri hep fotoğrafladın ya bir çocuğun buyumesi gibi oldu [emoji23][emoji23][emoji23]

    Bir yorum yaz:


  • Yiğit G.
    yanıtladı
    Aslı drcapaburro tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Oooooo maşallah ya çok çok iyi olmuş bu,inanılmaz fark yaratmış.[emoji5]

    Far çerçeveleri,kapı kolu ve depo kapağınıda siyah yaparsan efsane olur.

    Güle güle kullan,bende şimdiden kenara body kit için para atmaya başlayayım.[emoji23][emoji23]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Teşekkürler evet siyah kaplamalar olacak birde ön far ve arka stop blackline siyah olanlarla değişecek.Bencede taktır çok fark ediyor yeni araç almış gibi oluyorsun

    Bir yorum yaz:


  • drcapaburro
    yanıtladı
    R56 Black XXX

    Oooooo maşallah ya çok çok iyi olmuş bu,inanılmaz fark yaratmış.[emoji5]

    Far çerçeveleri,kapı kolu ve depo kapağınıda siyah yaparsan efsane olur.

    Güle güle kullan,bende şimdiden kenara body kit için para atmaya başlayayım.[emoji23][emoji23]


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • Yiğit G.
    yanıtladı
    Jcw bodykit ile 1-2 cepten çıtır fotoğraf çektim daha spacerlarım takılmadı yarın taktırıcam ama paylaşayım yinede (arkadaşlar kırmızı yerler yüzünden polis sorun olmaz değil mi tek renk çünkü ruhsatta ? )





    En son düzenleyen Yiğit G.; 21-07-16, 21:19.

    Bir yorum yaz:


  • Yiğit G.
    yanıtladı
    Aslı drcapaburro tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Maşallah çok güzel olmuş,sanırım 1 hafta içinde aynı janta geçicem bende.[emoji5]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    teşekkürler evet bu jant çok yakışıyor ama 18" olanını mı alsam diye düşünmüyor değilim

    Bir yorum yaz:


  • Yiğit G.
    yanıtladı
    Aslı MeOnYa tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Yiğit dm'den mesaj attım sana baksana bi
    Abi dün gece cevapladım ))

    SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X