Merhaba, MINI Club TR 'ye Hoş Geldiniz. Yeni konu açabilmek yada var olan konulara yanıt yazabilmek için üyeliğiniz varsa Giriş yapmalı, üyeliğiniz yoksa Kayıt olmalısınız.
teşekkürler arkadaşlar valla inci gibi oldu araba hakkaten bugun sanayide bir adam etrafından geçerken yahu ne güzel araba yaklaşmaya korkuyor insan dedi hakkaten bende geceleri uyuyamıyorum çünkü araç sokakta duruyor... Nezih kaliteli bir yer burası ama yinede aklım kalıyor.. Valla huzursuzum sürekli.. Yan taraf inşaata gitti bina yapılıcak kapalı otoparkı olacak rica edicem yöneticiden aylık şu kadar para vereyim otoparkı kullanayım dicem kabul ederlerse umarım...
neyse bugun 5mm spacerları taktırmaya gittim , ustam sagolsun vazgeçtik 7.5mm yaptırıyorum cnc de ... yani satılık 5mm H&R spacer'ım var 2 gün önce bu forumdan aldım almak isteyen olursa aynı fiyata verecem
Aslı drcapaburro tarafından gönderilmiş
Mesajı göster
Oooooo maşallah ya çok çok iyi olmuş bu,inanılmaz fark yaratmış.[emoji5]
Far çerçeveleri,kapı kolu ve depo kapağınıda siyah yaparsan efsane olur.
Güle güle kullan,bende şimdiden kenara body kit için para atmaya başlayayım.[emoji23][emoji23]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Teşekkürler evet siyah kaplamalar olacak birde ön far ve arka stop blackline siyah olanlarla değişecek.Bencede taktır çok fark ediyor yeni araç almış gibi oluyorsun
Jcw bodykit ile 1-2 cepten çıtır fotoğraf çektim daha spacerlarım takılmadı yarın taktırıcam ama paylaşayım yinede (arkadaşlar kırmızı yerler yüzünden polis sorun olmaz değil mi tek renk çünkü ruhsatta ? )
Bir yorum yaz: