Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

R56 Black XXX

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • Leoo
    yanıtladı
    Maşallah


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

    Bir yorum yaz:


  • Yiğit G.
    yanıtladı
    Güncel.. çok güzel duruyordu kerata bugun.







    En son düzenleyen Yiğit G.; 08-01-18, 06:37.

    Bir yorum yaz:


  • Yiğit G.
    yanıtladı
    tşk siyah düşünmüştüm orayı ama çok boğulur diye vazgeçtim kırmızı da çok cart durur.Orayı kırmızı yaparsam kapı kolları sinyal ışıgı bunlarıda siyah yapmam gerekicek krom çıta altı onları tamamlıyor çünkü.Yine bogulacak araç.Bence en "son" bu belki jant rengini gun metale çevirmeyi düşünüyorum.

    Bir yorum yaz:


  • musav83
    yanıtladı
    Maşallah, her detayı başarılı yalnız bi an krom cam çıtalarıda sanki kırmızı mı olmalı dedim

    Bir yorum yaz:


  • Yiğit G.
    yanıtladı



    Bir yorum yaz:


  • Yiğit G.
    yanıtladı
    Aslı drcapaburro tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Asil durmuş.☺


    3310 ile gönderildi


    10ktrt
    En son düzenleyen Yiğit G.; 03-04-17, 05:49.

    Bir yorum yaz:


  • Veyselayyıldız
    yanıtladı
    Maşallah cok güzel görünüyor

    Bir yorum yaz:


  • Dilek
    yanıtladı
    Bi cilayla böyle olması [emoji15]


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

    Bir yorum yaz:


  • drcapaburro
    yanıtladı
    Asil durmuş.☺


    3310 ile gönderildi

    Bir yorum yaz:


  • MeOnYa
    yanıtladı
    Aslı Yiğit G. tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Maaşallahı var

    Bir yorum yaz:


  • Yiğit G.
    yanıtladı
    Aslı Dilek tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Araçta seramik var dimi ?


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    yok hayır fotoğraflarda öyle çıkmış hatta baya matlaştı 10 aydır falan hiç cila yapılmadı nisan gibi komple kuaföre girecek.

    Bir yorum yaz:


  • Dilek
    yanıtladı
    Araçta seramik var dimi ?


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

    Bir yorum yaz:


  • Yiğit G.
    yanıtladı

    Bir yorum yaz:


  • ilker
    yanıtladı
    Aslı Yiğit G. tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    eyw teşekkürler araçlarımız çok güzel mşlh insan binmeye kıyamıyor boncuk gibi O kadar boncuk gibi o kadar merak ediyorum aklım kalıyor ki rahatsız olmaya başladım satıcam yakında
    Evet ya bende gerçekten onsuz gün geçiremiyorum napıcaz böyle [emoji51][emoji51]


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

    Bir yorum yaz:


  • Yiğit G.
    yanıtladı
    Aslı ilker tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Maşallah gerçekten süper gözüküyo çok beyendim detaylar detaylar )


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    eyw teşekkürler araçlarımız çok güzel mşlh insan binmeye kıyamıyor boncuk gibi O kadar boncuk gibi o kadar merak ediyorum aklım kalıyor ki rahatsız olmaya başladım satıcam yakında

    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X