bugun whatsappa girdigini gordum kankinle olan resmimi buraya yukleyiveririrm catir catir catlarsin bak.. cok pis nispet yaparim saclarinin bukleleri arap saci oluverir karismam!!!!!!!!!!!!!!!
araçta esneyecek yer kalmamış, kaskatı kesilmiş



Bu arada Seccop'ta Ultraleggera'ya dönüyor yakın zamanda. Sıfır Volk'ları boşa çıkacak.
kaşıntım tuttu..
o alt takımlar GP'de yok
Coiller ile OZ'lar ile çok daha gergin olur hehehe
süper olmuş çok yakışmış güle güle kullanın. olaki sıkılırsanız jantlardan başka model deneyim derseniz konuşabiliriz


Bir yorum yaz: