Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
35 KMN 68 Giovanni
Çöküş
X
-
Misafir cevap verdiCabrio lazim iste sana
-
Ustune kahve ismarlayim dedim ama mesaim var dedi, cok ezildim!!!Aslı Ozanbalta tarafından gönderilmiş Mesajı gösterHahaha of cok fena olmus
Bir yorum yaz:
-
Misafir cevap verdiHahaha of cok fena olmusAslı WISHMAN tarafından gönderilmiş Mesajı gösterKiskaniyom tabee gittim motorlu tasitlar vergisini vermeye kiz dediki bana 'aaa sizinki yanlizca 180,5 TL mi?' asagilandim resmen daha ne olsun!!!!
Bir yorum yaz:
-
Kiskaniyom tabee gittim motorlu tasitlar vergisini vermeye kiz dediki bana 'aaa sizinki yanlizca 180,5 TL mi?' asagilandim resmen daha ne olsun!!!!Aslı Ozanbalta tarafından gönderilmiş Mesajı gösterSurekli bana bir satasmalar, gio guzel araba ama nerdeyse kiskaniyorsun diycem benim bebegi
ama bugunden bir hikayem var sana, duyunca hemen bir cabrio cekiceksin altina 
Bir yorum yaz:
-
Misafir cevap verdiSurekli bana bir satasmalar, gio guzel araba ama nerdeyse kiskaniyorsun diycem benim bebegi
ama bugunden bir hikayem var sana, duyunca hemen bir cabrio cekiceksin altina
Bir yorum yaz:
-
Yahu su Mini ne kotu bisi be CabriOzan, binince de inmek istemiyor insan!!! :-)
P.S: Ustsuz Photocu'ya laf atar gibi yapip Guncel yapiyom, ne uckaatciyim ben be!!!
Wishyalandolanman
Bir yorum yaz:
-
Ileriki nesiller ? Tamam kabul ediyorum, en azindan 'tevellut kac ?' diye sormamaliydim. :-(
P.S: Gercek Istanbul'lular bile tevellut demeyi birakali cok olmusken nasil beni anlamasini bekleyebilirdim ki?
Wishpotustunepotkirarman
Bir yorum yaz:
-
demekki ben ilk günden o 4 senelik güveni vermişim ve kendimi sevdirmişimAslı HAKTAN tarafından gönderilmiş Mesajı gösterHahaha.. Oturmuslugun var hakikaten
) normalde ilk gunden kimseyi oturtmas Gio. Ben bile 4 senenin sonunda oturdum
)
35KES99 via Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Hahaha.. Oturmuslugun var hakikatenAslı gökçem tarafından gönderilmiş Mesajı gösterGIO ile tanışmış (ve koltuğuna oturmuş ) bulunmaktayım ve onur duydum
küçük espirileriyle ( camdaki aksesuarlar ,ön kaputtaki orta yatay serit) minine kişilik katmışsın Wishman reis .ilerideki nesillerde görür Gio'yu insallah haha
)
) normalde ilk gunden kimseyi oturtmas Gio. Ben bile 4 senenin sonunda oturdum
)
35KES99 via Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
GIO ile tanışmış (ve koltuğuna oturmuş ) bulunmaktayım ve onur duydum
küçük espirileriyle ( camdaki aksesuarlar ,ön kaputtaki orta yatay serit) minine kişilik katmışsın Wishman reis .ilerideki nesillerde görür Gio'yu insallah haha
)
Bir yorum yaz:
-
Cok tesekkur ediyorum Ayhan. Senin Mini'nin yaninda esamesi bile olamaz bu bir gercek. Hadi kulvarlar farkli desekte temizlikte hala bir numarasin.Aslı AYHAN tarafından gönderilmiş Mesajı gösterMurat abi çok şık olmuş keyifli kullanımlar dilerim.Jantlarda çok yakışmış .Maşallah abi.
Jantlari bende cok begendim. Siyah renk bizi tedirgin etsede su an daha erkeksi durdugunu dusunuyorum. Sanirim tavandaki MINI yazisi yuzunden beyaz tavan cok cig durmadi renk karmasasi yaratmadi fazla...
Iste bahaneler bekliyoruz binelim diye artik. :-)
Wishpismandegilman
Bir yorum yaz:
-
Murat abi çok şık olmuş keyifli kullanımlar dilerim.Jantlarda çok yakışmış .Maşallah abi.
Bir yorum yaz:
-
Ustsuz miniyi tuttum, aksam aksam guldumAslı WISHMAN tarafından gönderilmiş Mesajı gösterCABRIOZAN Bey;
Ustsuz Mini'niz cok guzel, severek izliyoruz. :-)
P.S: Plan degisikligi oldu, burdan saldiriyorum. Ya tutarsa?
Birdostman
Doğan görünümlü Şahin'im den gönderildi
Bir yorum yaz:
-
Misafir cevap verdiHaha unuttum ben sana cevap yazmayi
naparsan yap, mankenleri ayarladim koyucam arabaya kizlari cekicem fotolari hadi bakalim gecebilcekmisin ozaman
Bir yorum yaz:
-
CABRIOZAN Bey;
Ustsuz Mini'niz cok guzel, severek izliyoruz. :-)
P.S: Plan degisikligi oldu, burdan saldiriyorum. Ya tutarsa?
Birdostman
Bir yorum yaz:

Bir yorum yaz: