Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

R56 Black XXX

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • GOKHAN
    yanıtladı
    Hoşgeldiniz keyifli forumlar

    Bir yorum yaz:


  • Yiğit G.
    yanıtladı
    teşekkürler

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    Cok guzel oldu, makyajli stop konusunda katiliyorum. O da gelince cok daha guzel olcak


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • kaganaydin
    yanıtladı
    Bence de nefis olmuş şimdi. Ah ah, bodykit lazım bodykit

    Bir yorum yaz:


  • MeOnYa
    yanıtladı
    Aslı Yiğit G. tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    sipariş ettim onları 2 haftaya gelecek.Koyu stoplar.Dış olarak bitti sayılır bir gp spoilerim kaldı bide eger cesaret edersem jcw nin 18" jantları var bunun aynısı... 18 takabilirim.Onun harici bişey kalmadı.. Motorada intercooler ve meth yapmam lazım.Sonra artık bitiyor satarım belkide yapacak bişey kalmadı çünkü Gp istiyorum ama çok pahalı :/ :/
    Güzel seçim olmuş Yavaş yavaş olur ya tadını çıkart

    Bir yorum yaz:


  • drcapaburro
    yanıtladı
    Böyle çok daha güzel olmuş,maşallah.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • Yiğit G.
    yanıtladı
    Aslı MeOnYa tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    10 numara olmuş valla güle güle kullanın.Gözüme batan tek bir eksiği söylüyorum MAKYAJLI STOPLAR Onu da takarsanız tamamdır bu iş.
    sipariş ettim onları 2 haftaya gelecek.Koyu stoplar.Dış olarak bitti sayılır bir gp spoilerim kaldı bide eger cesaret edersem jcw nin 18" jantları var bunun aynısı... 18 takabilirim.Onun harici bişey kalmadı.. Motorada intercooler ve meth yapmam lazım.Sonra artık bitiyor satarım belkide yapacak bişey kalmadı çünkü Gp istiyorum ama çok pahalı :/ :/

    Bir yorum yaz:


  • MeOnYa
    yanıtladı
    10 numara olmuş valla güle güle kullanın.Gözüme batan tek bir eksiği söylüyorum MAKYAJLI STOPLAR Onu da takarsanız tamamdır bu iş. (Sıfırı 700-750,-TL Civarında,İkinci eli ise 400-450,-TL Civarında)
    En son düzenleyen MeOnYa; 12-08-16, 13:40.

    Bir yorum yaz:


  • Yiğit G.
    yanıtladı
    kaplandı valla çerçevelerde Bira böyle kullanayım sevmezsem çıkarırım nede olsa sticker





    Bir yorum yaz:


  • ozanoztrk
    yanıtladı
    Bence kaplanmasın çok güzel olmuş böyle [emoji4]


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • MeOnYa
    yanıtladı
    Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    cok guzel olmus. gercekten siyah far cok degistiriyor minileri
    En onemli parçalardan biri oldu valla

    Bir yorum yaz:


  • Yiğit G.
    yanıtladı
    Teşekkürler arkadaşlar , far tuning de ciddi prof. yapıyor işini çok memnun kaldım tavsiye ederim.

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    cok guzel olmus. gercekten siyah far cok degistiriyor minileri

    Bir yorum yaz:


  • MeOnYa
    yanıtladı
    Aslı MUSTANG tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Hayırlı olsun. Bence mevcut kalsın, çok kapanacak [emoji4]


    Sent from my iPad using Tapatalk
    Anca scoop gövde rengine döner,panjur da krom olursa belki fena durmaz.

    Bir yorum yaz:


  • MUSTANG
    yanıtladı
    Hayırlı olsun. Bence mevcut kalsın, çok kapanacak [emoji4]


    Sent from my iPad using Tapatalk

    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X