Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
R56 Black XXX
Çöküş
X
-
Cok guzel oldu, makyajli stop konusunda katiliyorum. O da gelince cok daha guzel olcak
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Güzel seçim olmuşAslı Yiğit G. tarafından gönderilmiş Mesajı göstersipariş ettim onları 2 haftaya gelecek.Koyu stoplar.Dış olarak bitti sayılır bir gp spoilerim kaldı bide eger cesaret edersem jcw nin 18" jantları var bunun aynısı... 18 takabilirim.Onun harici bişey kalmadı.. Motorada intercooler ve meth yapmam lazım.Sonra artık bitiyor satarım belkide yapacak bişey kalmadı çünkü
Gp istiyorum ama çok pahalı :/ :/
Yavaş yavaş olur ya tadını çıkart
Bir yorum yaz:
-
Böyle çok daha güzel olmuş,maşallah.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
sipariş ettim onları 2 haftaya gelecek.Koyu stoplar.Dış olarak bitti sayılır bir gp spoilerim kaldı bide eger cesaret edersem jcw nin 18" jantları var bunun aynısı... 18 takabilirim.Onun harici bişey kalmadı.. Motorada intercooler ve meth yapmam lazım.Sonra artık bitiyor satarım belkide yapacak bişey kalmadı çünküAslı MeOnYa tarafından gönderilmiş Mesajı göster10 numara olmuş valla güle güle kullanın.Gözüme batan tek bir eksiği söylüyorum MAKYAJLI STOPLAR
Onu da takarsanız tamamdır bu iş.
Gp istiyorum ama çok pahalı :/ :/
Bir yorum yaz:
-
kaplandı valla çerçevelerde
Bira böyle kullanayım sevmezsem çıkarırım nede olsa sticker


Bir yorum yaz:
-
Bence kaplanmasın çok güzel olmuş böyle [emoji4]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
En onemli parçalardan biri oldu vallaAslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göstercok guzel olmus. gercekten siyah far cok degistiriyor minileri
Bir yorum yaz:
-
Teşekkürler arkadaşlar , far tuning de ciddi prof. yapıyor işini çok memnun kaldım tavsiye ederim.
Bir yorum yaz:
-
Anca scoop gövde rengine döner,panjur da krom olursa belki fena durmaz.Aslı MUSTANG tarafından gönderilmiş Mesajı gösterHayırlı olsun. Bence mevcut kalsın, çok kapanacak [emoji4]
Sent from my iPad using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Hayırlı olsun. Bence mevcut kalsın, çok kapanacak [emoji4]
Sent from my iPad using Tapatalk
Bir yorum yaz:

Bir yorum yaz: