Merhaba, MINI Club TR 'ye Hoş Geldiniz. Yeni konu açabilmek yada var olan konulara yanıt yazabilmek için üyeliğiniz varsa Giriş yapmalı, üyeliğiniz yoksa Kayıt olmalısınız.
2'de 20 iyiymiş bayaa verimli çalışır r56 bu devirde
1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]
[FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT]SOLD
komedı dımı adamda saxo var 2 de kaldırtmaya calısıo neyse benım ıcın farketmez adamın 800 kg arabası gectım jcw yı dıe ovunup durucaktı allahtan gectım 200 den sonra o yolda hıc bır pug gıdemez takla atar refuje dalar ılk denemelerımde arabam cok ıyı gıdıyordu ama son olarak vıdeosu olmayan scırocco yu 180 -200 e kadar 3 boy fark atıp sonradan benı gecmesı hıc ıyı olmadı
2'de 40 diye siz söylüyorsunuz adama böyle bir hız olamaz Mini'de.. verim yok turbo altı basıyorsun..
200'de kesip rocco farkı kapayıp geçtiyse, tek nedeni olabilir kötü benzin
- AFR zengine kaçıyor.. 10.x'lardadır..
- Sıcak hava pek mühim değil, performansını sevmesemde altanın 250'ye kadar bastığımı hatırlıyorum. Ama leş bir filtre
- Araba pek alçak gelmedi, paraşüt yapma ihtimali olabilir..
Ama bu videoyu başka yerde rolling diye paylaşmayın derim, korna yok bi halt yok öyle 3 araba tur atıyormuş hissi verdi bana
1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]
[FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT]SOLD
200 ile giderken o eşşek kadar delikten hava girmeyeceğinimi sanıosun yapmaaaa deliklerin hepsi acık mı yoksa komple kapalımı
1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]
[FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT]SOLD
2007 lerde zannediorumki hepsi kapali.. Emin deilim ama
1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]
[FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT]SOLD
Aracın kendisini birsekilde korumaya almis olmali ve basinci dusurmus olmali.. Muhtemelen bilgisayara bagladiklarinda ariza olarak birseyler gorebilirler.
Arac safe moda gecmistir .Turbo hortumlarinda kacak olabilir .( delik veya yerinden cikma )
Diagnozda kesin sonuc cikar. Gorkem e katiliyorum. Sonucu paylasirsaniz acikliyci olur.
Safe mode da basinc basmiyor, gecen basima geldi.. Atmosferik arac gibi gidiosunuz..
Bide motor isigi yakiyor. Arabada isikta yok, uyarida..
Diagnose mantikli cozum olacaktir ancak safe e alan arabanin basinci yerlere iner, 200 falan hayal kisa surede
1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]
[FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT]SOLD
n Alta CAI ile 240+ km yapmistim 2008 MCS'm ile ve 35 derece yaz sicaginda Bostanli'dan Cesme'ye sabit 200-250 km ile gittim (Cevre Yolu + Otoban= yaklasik 45 dakika) boyle bir problemle hic karsilasmadim.
Bir arabanin 200'e kadar normal hizlanmayla gelip sonra birden o hizda kalmasi filtreden olma ihtimali dusuk gibi geliyor bana. Kaldiki kisin ortasinda hava 5 dereceyken yapilan denemelerden bahsediyoruz.. Sorunun emisteki sicak hava olmasi bence mumkun degil..
Egimden (+az benzinden ) kaynakli bir sorun olabilir.
Depo'nun sonlarinin gelmesinden depodaki pislik olabilir (kaliteden dolayi elektronik olarak beynin gucu kesmesi)
EGT'nin asiri isinmasi olabilir ve daha niceleri..
Tabi bunlarin hangileri isik yakar onlari bilmiyorum..
Yorum Yap