Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

200 km den sonra buyuk sıkıntı

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • bylo27
    yanıtladı
    aslında cok guvenmedım ama park halındekı bılgıyı okudugu ıcın belkı dogrudur dıye dusundum . bu arada 10 dakıka calısmadı aracı park ettıkden 10 dakıka sonra calıstı ve durdu

    Bir yorum yaz:


  • GOKHAN
    yanıtladı
    Aslı bylo27 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    aslında hortumlarda cok sorun goremedım kontrol etmıstım ama tekrar bakarım. odb cıhazı ıle dashcommand da basıncı kontrol ettıgımde yuklendıgımde 1 bar cıkıyordu bu normalmıdır . ayrıca dun bıraz bastım garaja geldıgımde mootor ısısı 100-110 derece gıbıydı ve fan yaklasık 10 dak sonra calıstı bunlar normalmıdır ?
    Sizdeki obd ye fazla guvenmeyin gecenlerde paylastiginiz bilgiler vardi yanlis degerler ordan yola cikarak guvenmeyin diyorum R56 larda fanin durumunu tam bilmiyorum ama 10 dakika calismasi normal degildir asiri isinmis arabaniz bu isinma sorununuzu yapiyor demekki

    34NSC46

    Bir yorum yaz:


  • ALIENLOVE
    yanıtladı
    Aslı GOKHAN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Konuyu başlatan arkadaşın arabasında başka sebepler vardı şu an ne olduğunu hatırlamasamda bilenler yazacaktır. Ya aslında biçoğumuz aynı fikirdeyiz soğuk hava çekmesi gereken filtre R56 larda sıcak havaya epeyce maruz kalıyor başlarda buna çok kere bağladık olayı ama ben alta filtreli R56 ya bindim fakat bi sorun göremedim gayet iyi gidiyordu bahsi geçen sorunlara rastkamadık hatta halen alta filtre ile biniyor berkay arabanızda başka neler var belki oralardan bi tespit yapılır
    Konuyu baslatan arkadasın aracı benim eski arac yani iki defa pert oldu birinde servis hatası yüzünden yandı daha ne olsun 200 ü bile görmesi mucize

    Bir yorum yaz:


  • bylo27
    yanıtladı
    aslında hortumlarda cok sorun goremedım kontrol etmıstım ama tekrar bakarım. odb cıhazı ıle dashcommand da basıncı kontrol ettıgımde yuklendıgımde 1 bar cıkıyordu bu normalmıdır . ayrıca dun bıraz bastım garaja geldıgımde mootor ısısı 100-110 derece gıbıydı ve fan yaklasık 10 dak sonra calıstı bunlar normalmıdır ?

    Bir yorum yaz:


  • GOKHAN
    yanıtladı
    Bak başlareda hortumlardan bahsedilmiş bi kontrol et sende öncelikle oradan başlayalım

    Bir yorum yaz:


  • GOKHAN
    yanıtladı
    Konunun başlarına bi bakayım neler yazılmıs

    Bir yorum yaz:


  • bylo27
    yanıtladı
    Aslı GOKHAN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Konuyu başlatan arkadaşın arabasında başka sebepler vardı şu an ne olduğunu hatırlamasamda bilenler yazacaktır. Ya aslında biçoğumuz aynı fikirdeyiz soğuk hava çekmesi gereken filtre R56 larda sıcak havaya epeyce maruz kalıyor başlarda buna çok kere bağladık olayı ama ben alta filtreli R56 ya bindim fakat bi sorun göremedim gayet iyi gidiyordu bahsi geçen sorunlara rastkamadık hatta halen alta filtre ile biniyor berkay arabanızda başka neler var belki oralardan bi tespit yapılır
    2009 r56 mcs oto. sadece alta fıltre kıtı var baska bır eklentım yok en azından sımdılık

    Bir yorum yaz:


  • GOKHAN
    yanıtladı
    Aslı bylo27 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    selammm benım aracımda da bır son hız denemesı yapıldı ve 180 e kadar serı 180 den sonra ufak ufak 200 tırmandı ve orda kaldı 20 km lık bır otoban surusunden sonra motor hararet sarı ısık yandı ve sonrası cıkmadı malesef benımde alta fılıtrem var neden olabılır acaba ?
    Konuyu başlatan arkadaşın arabasında başka sebepler vardı şu an ne olduğunu hatırlamasamda bilenler yazacaktır. Ya aslında biçoğumuz aynı fikirdeyiz soğuk hava çekmesi gereken filtre R56 larda sıcak havaya epeyce maruz kalıyor başlarda buna çok kere bağladık olayı ama ben alta filtreli R56 ya bindim fakat bi sorun göremedim gayet iyi gidiyordu bahsi geçen sorunlara rastkamadık hatta halen alta filtre ile biniyor berkay arabanızda başka neler var belki oralardan bi tespit yapılır

    Bir yorum yaz:


  • bylo27
    yanıtladı
    selammm benım aracımda da bır son hız denemesı yapıldı ve 180 e kadar serı 180 den sonra ufak ufak 200 tırmandı ve orda kaldı 20 km lık bır otoban surusunden sonra motor hararet sarı ısık yandı ve sonrası cıkmadı malesef benımde alta fılıtrem var neden olabılır acaba ?

    Bir yorum yaz:


  • WISHMAN
    yanıtladı
    Askolsun yaa, hem 185 idi gordugum son hiz...
    Bu durumda NIDA 186 yapmalisin.

    Offgiovanniofff

    Bir yorum yaz:


  • GOKHAN
    yanıtladı
    çeşme yolunun dılı olsada annatsa

    Bir yorum yaz:


  • HAKTAN
    yanıtladı
    Aslı GOKHAN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Hiç unutmam bigün çeşme otobanındayız giovanni kontrolü bende murat abinin tüm engellemelerine rağmen giovanni 180km leri görmüştür zaten engellemese önümde jcw haktan gidiyormuş falan pehh hikaye geçip gidicem zaten
    Baskan ben arkanizdan geliyordum zaten ama "o an"a tanıklik etmek ayri birseydi. Gozlerim falan dolmustu hatta.. Sen Giovanni'yi 150 km ustune cikardin ya, o gun bugundur ben basmam. Emekli oldum.. (BASTI)

    Galaxy Note 2 ile Tapatalk'tan gonderdim..

    Bir yorum yaz:


  • NDG
    yanıtladı
    Aslı GOKHAN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Nasılsa murat abi şuanda yok sallayalım arkasından oda ikidebir ya şurda radar vardı galiba diyip duruyordu

    asil komik olan wishmanin cesareti giovanniyi istanbula getiriyor

    Sent from my Ericsson GH688 using Tapatalk UHF v2

    Bir yorum yaz:


  • GOKHAN
    yanıtladı
    Aslı NDG tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Zaaaa gokhan basgan adamin icinden gecer giovanni ile .. bende gioya el koydugumda cesme otobaninda 181 rekorunu kirayim wishman icin ambulans hazir edin kalbine iner buyuk ihtimalle.. nerdeyse emrah soylesin cesme otobaninda nasil roket moduna gectigimi Nihahahahhaha

    ps. o arabada bas yavrum baas cekinme diyordu tabi o ayri bi konu


    Sent from my MIELE davlumbaz using Tapatlk yagkokusunuiyiceker v2
    Nasılsa murat abi şuanda yok sallayalım arkasından oda ikidebir ya şurda radar vardı galiba diyip duruyordu

    Bir yorum yaz:


  • NDG
    yanıtladı
    Aslı GOKHAN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Hiç unutmam bigün çeşme otobanındayız giovanni kontrolü bende murat abinin tüm engellemelerine rağmen giovanni 180km leri görmüştür zaten engellemese önümde jcw haktan gidiyormuş falan pehh hikaye geçip gidicem zaten
    Zaaaa gokhan basgan adamin icinden gecer giovanni ile .. bende gioya el koydugumda cesme otobaninda 181 rekorunu kirayim wishman icin ambulans hazir edin kalbine iner buyuk ihtimalle.. nerdeyse emrah soylesin cesme otobaninda nasil roket moduna gectigimi Nihahahahhaha

    ps. o arabada bas yavrum baas cekinme diyordu tabi o ayri bi konu


    Sent from my MIELE davlumbaz using Tapatlk yagkokusunuiyiceker v2

    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X