Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
200 km den sonra buyuk sıkıntı
Çöküş
X
-
aslında cok guvenmedım ama park halındekı bılgıyı okudugu ıcın belkı dogrudur dıye dusundum . bu arada 10 dakıka calısmadı aracı park ettıkden 10 dakıka sonra calıstı ve durdu
-
Sizdeki obd ye fazla guvenmeyin gecenlerde paylastiginiz bilgiler vardi yanlis degerler ordan yola cikarak guvenmeyin diyorum R56 larda fanin durumunu tam bilmiyorum ama 10 dakika calismasi normal degildir asiri isinmis arabaniz bu isinma sorununuzu yapiyor demekkiAslı bylo27 tarafından gönderilmiş Mesajı gösteraslında hortumlarda cok sorun goremedım kontrol etmıstım ama tekrar bakarım. odb cıhazı ıle dashcommand da basıncı kontrol ettıgımde yuklendıgımde 1 bar cıkıyordu bu normalmıdır . ayrıca dun bıraz bastım garaja geldıgımde mootor ısısı 100-110 derece gıbıydı ve fan yaklasık 10 dak sonra calıstı bunlar normalmıdır ?
34NSC46
Bir yorum yaz:
-
Konuyu baslatan arkadasın aracı benim eski arac yani iki defa pert oldu birinde servis hatası yüzünden yandı daha ne olsun 200 ü bile görmesi mucizeAslı GOKHAN tarafından gönderilmiş Mesajı gösterKonuyu başlatan arkadaşın arabasında başka sebepler vardı şu an ne olduğunu hatırlamasamda bilenler yazacaktır. Ya aslında biçoğumuz aynı fikirdeyiz soğuk hava çekmesi gereken filtre R56 larda sıcak havaya epeyce maruz kalıyor başlarda buna çok kere bağladık olayı ama ben alta filtreli R56 ya bindim fakat bi sorun göremedim gayet iyi gidiyordu bahsi geçen sorunlara rastkamadık hatta halen alta filtre ile biniyor berkay arabanızda başka neler var belki oralardan bi tespit yapılır
Bir yorum yaz:
-
aslında hortumlarda cok sorun goremedım kontrol etmıstım ama tekrar bakarım. odb cıhazı ıle dashcommand da basıncı kontrol ettıgımde yuklendıgımde 1 bar cıkıyordu bu normalmıdır . ayrıca dun bıraz bastım garaja geldıgımde mootor ısısı 100-110 derece gıbıydı ve fan yaklasık 10 dak sonra calıstı bunlar normalmıdır ?
Bir yorum yaz:
-
Bak başlareda hortumlardan bahsedilmiş bi kontrol et sende öncelikle oradan başlayalım
Bir yorum yaz:
-
2009 r56 mcs oto. sadece alta fıltre kıtı var baska bır eklentım yok en azından sımdılıkAslı GOKHAN tarafından gönderilmiş Mesajı gösterKonuyu başlatan arkadaşın arabasında başka sebepler vardı şu an ne olduğunu hatırlamasamda bilenler yazacaktır. Ya aslında biçoğumuz aynı fikirdeyiz soğuk hava çekmesi gereken filtre R56 larda sıcak havaya epeyce maruz kalıyor başlarda buna çok kere bağladık olayı ama ben alta filtreli R56 ya bindim fakat bi sorun göremedim gayet iyi gidiyordu bahsi geçen sorunlara rastkamadık hatta halen alta filtre ile biniyor berkay arabanızda başka neler var belki oralardan bi tespit yapılır
Bir yorum yaz:
-
Konuyu başlatan arkadaşın arabasında başka sebepler vardı şu an ne olduğunu hatırlamasamda bilenler yazacaktır. Ya aslında biçoğumuz aynı fikirdeyiz soğuk hava çekmesi gereken filtre R56 larda sıcak havaya epeyce maruz kalıyor başlarda buna çok kere bağladık olayı ama ben alta filtreli R56 ya bindim fakat bi sorun göremedim gayet iyi gidiyordu bahsi geçen sorunlara rastkamadık hatta halen alta filtre ile biniyor berkay arabanızda başka neler var belki oralardan bi tespit yapılırAslı bylo27 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterselammm benım aracımda da bır son hız denemesı yapıldı ve 180 e kadar serı 180 den sonra ufak ufak 200 tırmandı ve orda kaldı 20 km lık bır otoban surusunden sonra motor hararet sarı ısık yandı ve sonrası cıkmadı malesef
benımde alta fılıtrem var neden olabılır acaba ?
Bir yorum yaz:
-
selammm benım aracımda da bır son hız denemesı yapıldı ve 180 e kadar serı 180 den sonra ufak ufak 200 tırmandı ve orda kaldı 20 km lık bır otoban surusunden sonra motor hararet sarı ısık yandı ve sonrası cıkmadı malesef
benımde alta fılıtrem var neden olabılır acaba ?
Bir yorum yaz:
-
Askolsun yaa, hem 185 idi gordugum son hiz...
Bu durumda NIDA 186 yapmalisin.
Offgiovanniofff
Bir yorum yaz:
-
Baskan ben arkanizdan geliyordum zaten ama "o an"a tanıklik etmek ayri birseydi. Gozlerim falan dolmustu hatta.. Sen Giovanni'yi 150 km ustune cikardin ya, o gun bugundur ben basmam. Emekli oldum.. (BASTI)Aslı GOKHAN tarafından gönderilmiş Mesajı gösterHiç unutmam bigün çeşme otobanındayız giovanni kontrolü bende murat abinin tüm engellemelerine rağmen giovanni 180km leri görmüştür zaten engellemese önümde jcw haktan gidiyormuş falan pehh hikaye geçip gidicem zaten
Galaxy Note 2 ile Tapatalk'tan gonderdim..
Bir yorum yaz:
-
Aslı GOKHAN tarafından gönderilmiş Mesajı gösterNasılsa murat abi şuanda yok sallayalım arkasından
oda ikidebir ya şurda radar vardı galiba diyip duruyordu 
asil komik olan wishmanin cesareti giovanniyi istanbula getiriyor
Sent from my Ericsson GH688 using Tapatalk UHF v2
Bir yorum yaz:
-
Nasılsa murat abi şuanda yok sallayalım arkasındanAslı NDG tarafından gönderilmiş Mesajı gösterZaaaa gokhan basgan adamin icinden gecer giovanni ile .. bende gioya el koydugumda cesme otobaninda 181 rekorunu kirayim wishman icin ambulans hazir edin kalbine iner buyuk ihtimalle.. nerdeyse emrah soylesin cesme otobaninda nasil roket moduna gectigimi Nihahahahhaha
ps. o arabada bas yavrum baas cekinme diyordu tabi o ayri bi konu
Sent from my MIELE davlumbaz using Tapatlk yagkokusunuiyiceker v2
oda ikidebir ya şurda radar vardı galiba diyip duruyordu
Bir yorum yaz:
-
Zaaaa gokhan basgan adamin icinden gecer giovanni ile .. bende gioya el koydugumda cesme otobaninda 181 rekorunu kirayim wishman icin ambulans hazir edin kalbine iner buyuk ihtimalle.. nerdeyse emrah soylesin cesme otobaninda nasil roket moduna gectigimi NihahahahhahaAslı GOKHAN tarafından gönderilmiş Mesajı gösterHiç unutmam bigün çeşme otobanındayız giovanni kontrolü bende murat abinin tüm engellemelerine rağmen giovanni 180km leri görmüştür zaten engellemese önümde jcw haktan gidiyormuş falan pehh hikaye geçip gidicem zaten

ps. o arabada bas yavrum baas cekinme diyordu tabi o ayri bi konu
Sent from my MIELE davlumbaz using Tapatlk yagkokusunuiyiceker v2
Bir yorum yaz:

Bir yorum yaz: