Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

200 km den sonra buyuk sıkıntı

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    #16
    siz burda rolling mi yapıyorsunuz ?

    2'de 20 iyiymiş bayaa verimli çalışır r56 bu devirde
    1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
    2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

    [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
    4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
    5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

    Yorum Yap


      #17
      komedı dımı adamda saxo var 2 de kaldırtmaya calısıo neyse benım ıcın farketmez adamın 800 kg arabası gectım jcw yı dıe ovunup durucaktı allahtan gectım 200 den sonra o yolda hıc bır pug gıdemez takla atar refuje dalar ılk denemelerımde arabam cok ıyı gıdıyordu ama son olarak vıdeosu olmayan scırocco yu 180 -200 e kadar 3 boy fark atıp sonradan benı gecmesı hıc ıyı olmadı

      Yorum Yap


        #18
        2'de 40 diye siz söylüyorsunuz adama böyle bir hız olamaz Mini'de.. verim yok turbo altı basıyorsun..

        200'de kesip rocco farkı kapayıp geçtiyse, tek nedeni olabilir kötü benzin

        - AFR zengine kaçıyor.. 10.x'lardadır..
        - Sıcak hava pek mühim değil, performansını sevmesemde altanın 250'ye kadar bastığımı hatırlıyorum. Ama leş bir filtre
        - Araba pek alçak gelmedi, paraşüt yapma ihtimali olabilir..

        Ama bu videoyu başka yerde rolling diye paylaşmayın derim, korna yok bi halt yok öyle 3 araba tur atıyormuş hissi verdi bana
        1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
        2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

        [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
        4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
        5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

        Yorum Yap


          #19
          o zaman 97 oktanla bı depoyu fullyeım bı fıltreyı kutu ıcı kn yapaım da kutu yok arabayı boyle aldım . bıde arabayı satma durumları var iş kurma nedenıyle nolcak bakalım hayırlısı

          Yorum Yap


            #20
            sorunun hava filtresinden olduğundan eminsen birde scooptaki peteği sök bence alta hava filtresi için faydasını görürsün.

            Yorum Yap


              #21
              scoop tan o kadar hava gelıcegını zannetmıorum

              Yorum Yap


                #22
                alta'nın cai kullanma talimatı diye biliyorum ben. oyüzden önerdim zaten yanlış yönlendirmek istemem

                Yorum Yap


                  #23
                  Aslı 35CSS17 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                  scoop tan o kadar hava gelıcegını zannetmıorum
                  200 ile giderken o eşşek kadar delikten hava girmeyeceğinimi sanıosun yapmaaaa deliklerin hepsi acık mı yoksa komple kapalımı
                  1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
                  2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

                  [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
                  4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
                  5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

                  Yorum Yap


                    #24
                    sanırım normal kullanıyor bikaçtanesi açık diğerleri kapalı

                    Yorum Yap


                      #25
                      2007 lerde zannediorumki hepsi kapali.. Emin deilim ama
                      1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
                      2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

                      [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
                      4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
                      5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

                      Yorum Yap


                        #26
                        Sanirim genel bir problem var senin aracta o arac,ari baya bi gecmen gerekiyor bence

                        Sent from my iPad using Tapatalk HD

                        Yorum Yap


                          #27
                          delikler acık dıye bılıorum arac 2008 . aracta 200 e kadar sıkıntı yok ıvmelenme harıka .

                          Yorum Yap


                            #28
                            Aslı GRKM tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                            Aracın kendisini birsekilde korumaya almis olmali ve basinci dusurmus olmali.. Muhtemelen bilgisayara bagladiklarinda ariza olarak birseyler gorebilirler.
                            Arac safe moda gecmistir .Turbo hortumlarinda kacak olabilir .( delik veya yerinden cikma )
                            Diagnozda kesin sonuc cikar. Gorkem e katiliyorum. Sonucu paylasirsaniz acikliyci olur.
                            sigpic

                            Yorum Yap


                              #29
                              Safe mode da basinc basmiyor, gecen basima geldi.. Atmosferik arac gibi gidiosunuz..

                              Bide motor isigi yakiyor. Arabada isikta yok, uyarida..

                              Diagnose mantikli cozum olacaktir ancak safe e alan arabanin basinci yerlere iner, 200 falan hayal kisa surede
                              1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
                              2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

                              [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
                              4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
                              5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

                              Yorum Yap


                                #30
                                n Alta CAI ile 240+ km yapmistim 2008 MCS'm ile ve 35 derece yaz sicaginda Bostanli'dan Cesme'ye sabit 200-250 km ile gittim (Cevre Yolu + Otoban= yaklasik 45 dakika) boyle bir problemle hic karsilasmadim.

                                Bir arabanin 200'e kadar normal hizlanmayla gelip sonra birden o hizda kalmasi filtreden olma ihtimali dusuk gibi geliyor bana. Kaldiki kisin ortasinda hava 5 dereceyken yapilan denemelerden bahsediyoruz.. Sorunun emisteki sicak hava olmasi bence mumkun degil..

                                Egimden (+az benzinden ) kaynakli bir sorun olabilir.

                                Depo'nun sonlarinin gelmesinden depodaki pislik olabilir (kaliteden dolayi elektronik olarak beynin gucu kesmesi)

                                EGT'nin asiri isinmasi olabilir ve daha niceleri..

                                Tabi bunlarin hangileri isik yakar onlari bilmiyorum..

                                Galaxy Note 2 ile Tapatalk'tan gonderdim..



                                Galaxy Note 2 ile Tapatalk'tan gonderdim..
                                www.haktankeskin.com

                                Yorum Yap

                                Hazırlanıyor...
                                X