Runflat ilk günlerde iyi ama 10.000 km gectikten sonra özelligini kaybediyor gibi geliyor bana, acıkcası r50de de r56da da RF leri atıp Kumho takmıstım cok da memnundum ( hatta buzda SunnetGolunden dondum Kumholarla). r60da da RF lastik var ve yanakların sertliginden dolayı araba hem cok sert hem de aşırı zorladıgımda hafif bir kafadan kayma yapıyor ( ama o zaman da arkalar devreye giriyor 4 ceker MINI tadından yenmiyor ayıptır söylemesi :P ) Yani ben yeni lastik alacak olsam normal alırım.
Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
RunFlat mi yoksa Normal Lastik mi ??
Çöküş
X
-
Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı gösterİnsanlar karşıdan karşıya geçerken bile araba çarpabiliyor dimi ?
Benim gibi kullanan varsa sadece şehir içi ve köprü yolunda, ben normal lastiği tavsiye ederim. Yola gideceğim zaman RF'leri takıcam, zaten 2.elde RF'nin satıldığınıda görmedim genelde uçurumdan aşağı yuvarlıyorlar veya bıçak sokuyorlar
Kerem çok detaya inelim dersen yolda yururken yildirimda çarpabilir degilmi?
Konu runflat - normal lastik karsilastirmasiydi bende dun basimdan gecen olayi yazdim sicagi sicagina. Ornek teskil etsin diye. Normal lastige ölümmm sakin takmayin demedim. Fikirlerimi paylastim farkli bir anlam çikarilmasin sakin.
Yorum Yap
-
Oncelikle Levent cok gecmis olsun. Ayni sahneyi ben bir kere yanlarken yasadim ama senin durumunda olmayi hic istemezdim.
Genel kanida oldugu gibi arabanizi %90 ne sekilde kullandiginiz onemli. Sehir icinde kullaniyorsaniz bencede Tubeless alabilirsiniz. Bir kopuk spreyi ile cogu skintinizi cozersiniz.
Pist vs durumlari icin Yekta, Luai, Onurcan fikirlerini belirtmis zaten.
Alen bence sen 10bin km'de her lastigin yetisini bitirebilecek bir adamsin.
Ben sahsen Tubeless konforu istesemde, RFT'den vazgecmeye gozum yemiyor. Sehir icinde kullanmanin disinda Izmir-Manisa-Dikili-Cesme seyahatlerimi her hafta yapiyorum. Saati ve hava sartlari hic belli olmuyor zaten. Yanimda esim varken gecenin 4unde Cesme otobaninda ne yol yardim beklemek isterim nede lastik degistirmek. 200un ustunde giderkende nadir rastlanan o guvenlik acigina pay vermek istemiyorum.
RFT neden bulunduguna gelince elbetteki tahmin edecegimiz bir cok sebebin yaninda (Yer kaybi, yuk fazlasi, kaza riskini ve sayisini minimuma indirmek, kullaniciya kolaylik vs.) tahmin edemeyecegimiz bircok seyde olabilir. Ornegin teknolojik gelisimler, sartlandirilmis tuketim, ticari kazanc ve pazar payi gibi.
Yorum Yap
-
RF leri degil de Haktanı degistirelim :P RF lastikler guven veriyor insana sonucta yanakta balon diye bir olayın riski kalkıyor ama normal tubeless cat diye bir anda inmese de yanakta balon yapıp farketmediysek alakasız bir yerde cok cok cok tehlikeli bir duruma sokabilir bizi. Özellikle performanslı arabalarımızda bu riski tabii ki en aza indirgemek ne guzeli. Bu riski en aza indirirken de bazı şeylerden fedeakarlık etmek zorunda kalıyoruz konfor, yol tutus , fiyat gibi. Benim şansımaydı sanırım bugune kadar 4 set Kumho kullandım hem memnun kaldım hem de hiç lastigim patlamadı ama evet aması var ben senede cok az kilometre yapıyorum arabamla genelde haftasonu araç trafigi olmadıgı zamanlar ve istanbul izmir bodrumö şeklinde o yüzden cok fazla bir riskim olmuyor 12 ayda 9000 km yapan bir adamım
Yorum Yap
-
Abi 1.5 senede 28.000 KM oldu ben RF alıcam o gözüküyor
Aslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı gösterRF leri degil de Haktanı degistirelim :P RF lastikler guven veriyor insana sonucta yanakta balon diye bir olayın riski kalkıyor ama normal tubeless cat diye bir anda inmese de yanakta balon yapıp farketmediysek alakasız bir yerde cok cok cok tehlikeli bir duruma sokabilir bizi. Özellikle performanslı arabalarımızda bu riski tabii ki en aza indirgemek ne guzeli. Bu riski en aza indirirken de bazı şeylerden fedeakarlık etmek zorunda kalıyoruz konfor, yol tutus , fiyat gibi. Benim şansımaydı sanırım bugune kadar 4 set Kumho kullandım hem memnun kaldım hem de hiç lastigim patlamadı ama evet aması var ben senede cok az kilometre yapıyorum arabamla genelde haftasonu araç trafigi olmadıgı zamanlar ve istanbul izmir bodrumö şeklinde o yüzden cok fazla bir riskim olmuyor 12 ayda 9000 km yapan bir adamım
Yorum Yap
-
Aslı Levent tarafından gönderilmiş Mesajı gösterKerem çok detaya inelim dersen yolda yururken yildirimda çarpabilir degilmi?
Konu runflat - normal lastik karsilastirmasiydi bende dun basimdan gecen olayi yazdim sicagi sicagina. Ornek teskil etsin diye. Normal lastige ölümmm sakin takmayin demedim. Fikirlerimi paylastim farkli bir anlam çikarilmasin sakin.
Birşey dediğim yok ama büütmeyin bu kadar RF'yi.. Patlamayan lastik diye 2 katına satılıyor, aracına stepne koymuyorlar. Maliyetten kaçılıyor. Tamamen pazarlama ürünüdür bu lastik. Hee illa diyorsanız ben köpük möpük anlamam, takın RF, 20.000 km sonra araba tangır tungur sallanmaya ses yapmaya başlıyor.
Yol tutuş rezalet, lastik normalden 3.5 kg daha ağır. Direksiyon kutusu gibi bir problemi vardır r56'ların. Ben inatla o öküz ölüsü orginal jantlar ve runflat lastiklerden dolayı oldugunu düşünüyorum. Mantığım o yönde ilerliyor
demek istediğim şanssızlık olmuş, RF'ye takılmayın bu kadar ben RF yardım hemde tek seferde 2 tane lastiği yardım
Farklı neden anlam çıkarayım herkes birbirini tanıyor burada zatenne demek istedğini çok net anlıyorum ama ben anlaşılamıyorum sanırım
1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]
[FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT]SOLD
Yorum Yap
-
Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı gösterKardeşim, şanssızlık olmuş demeye çalışıyorum..
Birşey dediğim yok ama büütmeyin bu kadar RF'yi.. Patlamayan lastik diye 2 katına satılıyor, aracına stepne koymuyorlar. Maliyetten kaçılıyor. Tamamen pazarlama ürünüdür bu lastik. Hee illa diyorsanız ben köpük möpük anlamam, takın RF, 20.000 km sonra araba tangır tungur sallanmaya ses yapmaya başlıyor.
Yol tutuş rezalet, lastik normalden 3.5 kg daha ağır. Direksiyon kutusu gibi bir problemi vardır r56'ların. Ben inatla o öküz ölüsü orginal jantlar ve runflat lastiklerden dolayı oldugunu düşünüyorum. Mantığım o yönde ilerliyor
demek istediğim şanssızlık olmuş, RF'ye takılmayın bu kadar ben RF yardım hemde tek seferde 2 tane lastiği yardım
Farklı neden anlam çıkarayım herkes birbirini tanıyor burada zatenne demek istedğini çok net anlıyorum ama ben anlaşılamıyorum sanırım
Senin için yazmadım ben onu. Hani bende Runflat i savunmuyorum. Kötü yanları da çok iki lastiği de kullandım. Ben sadece dün yaşadıklarımdan sonra runflat daha ağır bastı diyorum. Normal lastiği savunanlara bilmişlik taslamamak amaçlı yazdım. Yazılarımda seni hedef almadım ki almamda kardeşim böyle bir anlam çıkarırsan darılırım
Yorum Yap
-
Kerem RF'i buyutme demissinde bahsettigin konfor sorunu, arabadan gelen sesler vs. ulkemiz gibi rezalet yollara sahip, standartlarin altinda kalmis ulkeler icin gecerli bir durum. ve ayrica kullaniciya lastik degistirmemek, yolda kalmamak gibi getirileri varken tamamiyle pazarlama taktigi demek cok yanlis olur. Elbetteki bir pazarlama taktigi var ama bunlar senin saydiklarin degil. Fiyat farki konusunda sana katiliyorum ama bunu yurt disiyla da kiyaslamak lazim. (farzedelimki Almanya'da 100euro fark vardir ama bizde 300euro var olabilir.. bunun icinde gumruklerimize, bakanlarimiza, hukumetimize tesekkur edebiliriz sanirsam)
Lastigin agir olmasi zaten kullanilan materyallerin fazlaligindan dolayi cok normal ve bu agirligin performansa, tuketime etkileri tabiki olacak.
Basa donecek olursak; elbetteki RFT'ler yanlamak, yuksek performans yol tutus denemeleri yapmak veya pistte yarismak icin uretilmediler. Bugun hepimiz arabalarimizi gerektigi gibi kullansak ve yollarimiz Amerika'daki, Almanya'daki gibi olsa eminim hicbiriniz RFT disinda lastik kullanmak istemessiniz
Niyetim Kerem'in fikirlerini curutmek degil, hakli oldugu yerlerde vardir. Ben sadece konuyu derinlemesine tartisalim istiyorum..
Yorum Yap
-
Benim fikrime göre alman kendi vatandaslarının ve diğer insanların hayatlarını tehlikeye atacak kadar salak değildir.
Bende onlarda normal lastik koyup yanina bit tamir seti ile RF lastik fiyatına getirebilirler tamamen pazarlama demek komik olur.
Tabiki RF lastiğin defektleri var ama ben tüp e güvenemem canımı emanet edemem ve Levent in başına gelen olay da bence bir mihenk taşı olmalıdır.
Ve Son olarak eğer arabanda stepne yoksa ve lastiklerinde RF değilse muayene de büyük sıkıntı oluyor.Yaşandı.....
Yorum Yap
-
Öncelikle hepimizin bildiği gibi.. Spor bir araç kullanıyoruz. (yani ben öyle görüyorum) Ben daha şehir içi kullanım dışında sakince gittiğimi hatırlamıyorum.
Sonuçta spor bir araç alıyorsunuz. Performans ve güvenlik beklemek önemli. Ama siz bu performansı dediğiniz gibi RF'den bekleyemezsiniz. Bunun amacı gideceğiniz yere bir şekilde sizi ulaştırmaktır. Yani jantınız kırılmış, kaba etiniz ağrımız, böbrek taşı düşürmüssünüz yada aracınızın içinden döşeme sesleri gelmesi falan umrumda değil RF'lastik üreticisinin. TEK AMAÇ Gideceği yere götürmesi (Sorunlu yada sorunsuz olarak).
Not: Muayene olayını bende duydum. Yedekte dursun lastik zaten piyasası olan bir lastik değil değerlndirmek biraz zor oluyor1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]
[FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT]SOLD
Yorum Yap
-
selcukerdemir35
run flat konforsuz ve serttir. bridgstone s001 lastikleri miniye taktıktan sonra diger rft ve normal miniden kalan lastiklerimi hıdırellezde ateşe verdim
Yorum Yap
Yorum Yap