Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

RunFlat mi yoksa Normal Lastik mi ??

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    RunFlat mi yoksa Normal Lastik mi ??

    Arkadaşlar Lastiklerim Bitmek Üzere ve Ciddi Derecede Kararsızım RunFlat mi Alayım Yoksa Normal Lastiğe mi Geçeyim ??

    Boyut Aynı Kalacak Ama Lastik Türevinde Sıkıntı Çekiyorum ??

    İki Tipide Kullananlar Bir Yardım PLS

    #2
    NORMAL tabiki. Patlarsa karışmam ama mercedes konforu yaşatıyor arabaya
    1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
    2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

    [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
    4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
    5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

    Yorum Yap


      #3
      Baskan sen memnun degıldın zaten uzerındekılerden normallere gec bence artık.
      IS IT LOVE?

      www.MINIClubTR.com

      sigpic

      Yorum Yap


        #4
        Pirelli Pzero kullanan çok arkadas var r56'da memnunlar.

        Bide Eagle F1 mı ne bi lastik varmış Goodyear, aMA markayı pek sevmiorum ben
        1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
        2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

        [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
        4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
        5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

        Yorum Yap


          #5
          PZERO +1 derim
          IS IT LOVE?

          www.MINIClubTR.com

          sigpic

          Yorum Yap


            #6
            normal lastik iyidir abi konfor olarak ciddi fark ediyor, ben rft den normale geçtim hem de yanak ölçüsünü bi ölçü daralttım yinede konfor arttı
            bridgestone s001 alınabilir veya michelin pilot sport.. patlarsa zaten hepsinin yol yardımı var çağırırsın gelirler

            Yorum Yap


              #7
              Aracınızı sıklıkla şehir içinde kullanıyorsanız Normal (Tubeless) lastik kullanabilirsiniz. Oldu ya patladı, cep telefonunuz çekiyordur, acil yardım hatlarını, arkadaşlarınızı, tamirciyi vs vs arayabilir konumdasınız; Stepneniz ve tamir kitiniz olmadığını varsaydığımızda bile.

              Şayet aracınızı dağ, tepe, bayır, çamur, uzun yol, yayla, tarla, ıssız kilometreler üzerinde kullanıyorsanız RunFlat kullanılması tercih edilebilir. Cep telefonu çekmeyebilir, RunFlat sizi ömrü ve zamanı itibariyle bir sonraki servis ve yaşam birimine ulaştırabilir. Tamir kitiniz ve yedek lastiğinizin yine olmadığını varsaydığımızda.

              Mesele aslında bu kadar basit. Basit mi ? Değil tabi.

              Durduk yere mühendisler neden RunFlat RFT RSC türevlerini ürettiler ki? Yaşanan zor, acı, olumsuz tecrübelerden ve ortaya çıkan ihtiyaçlardan.
              Evet sert biraz, yol tutuş ve konfor özellikleri kullandığınız marka ve araca göre, sürüş stilinize göre, yol durumu ve mevsime göre kıyaslanabilir; farklı yorumlar elbette ki olacaktır.
              Ama üretiminin altında yatan gerekçeler incelenmeli; eğer bize uygun olanlar ağır basıyorsa tercih edilebilirliği düşünülmelidir.

              Mühendis değilim, çok fazla çeşitlerini de ekstrem seviyelerde ( 90km/h ile giderken çivi tahtasından geçmek, virajda yanağı taşa kestirmek..) gibi kullanmadım. Ama güvenlik açısından değerlendirirsek ve güvenlik kaygımız diğer etkenlere göre biraz daha yukarıdaysa RunFlat kullanılmalı diyebilirim. Dunlop 'un RunFlat Test parkurunda Slalom ve Viraj segmentlerinde bir R56 MINI Cooper S 2009 'u Sağ Ön Lastiği patlak bir RFT ile deneme fırsatım oldu. Eğer normal bir tubeless patlak ön lastik olsa, torklu ve güçlü R56 S ile bırakın slalom yapmayı ilk virajda lastik janttan sıyrılır ve araçtan inerdik

              Ben mi? Benim MINIm yok şuan Olsun ben de aynı soruyu sizlere sorarım o zaman herhalde , kesin

              Yorum Yap


                #8
                Sağolun Arkadaşlar Konfor Açısından Tabiki Normal Lastik Ama Fatih inde dediği gibi bu adamlar runflat i neden çıkarmısşlar

                Ama büyük bir ihtimalle ya Pzero yada S001 alıcam Goodyear ın yol tutuşu bu 2 si kadar değil dediler ??

                Yorum Yap


                  #9
                  pzero kesinlikle bide sertlikten sonra normal lastik gerçekten insana arabayı değiştirmiş gibi hissettiriyo
                  sigpic[FONT=Comic Sans MS]which is LOVE??? [/FONT]

                  Yorum Yap


                    #10
                    adamların kriko ve stepneyi koyacagı yer olmadıgı icin olmasın sakın
                    1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
                    2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

                    [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
                    4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
                    5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

                    Yorum Yap


                      #11
                      P zero bizim 17 inch ölçüde yok rosso falan var onlarda açıkcası iyi değil direk p zero 18 inch de başlıyo sen sen ol Cem 215 veya 225 koyma 205 45 17 mini için ideal yada 215 40 17 fakat arabayı biraz sertleştiriyo ve döküyo michelin pilot sport yine bu ölçülerde yok so01 fena değil ben başka bir araçta continental SC2 kullandım sc3 yine 18 inch lerde var ama SC2 bile çok başarılı lastik çabuk ısınıyo virajlarda oldukça başarılı kumho ku31 orta segmentte iyi lastik biraz geç ısınır ısındı mı inanımaz yol tutuyo koparmak zor ama ıslak zeminde evde kimse yok

                      Zaten her lastik her koşulda iyi değil bazı şeylerden ödün veriliyo iyi yol tutsun kuru zeminde zımba gibi tutunsun istersen ıslakta sorun yaşarsın

                      patlamasın yolda bırakmasın dersen hem çok ağar olur hemde hissiyat oldukça sert olur nasıl bir kullanım istediğine bağlı viraj mı yapıcan pist mi yapıcan gazlican mı yoksa konfora dayalı mı kullanıcan lastik işi biraz kullanıcı odaklı

                      Yorum Yap


                        #12
                        Tabiki normal lastik derim, eğer korkuyorsun patlamasından BMW de repair kit var onu tavsiye edebilirim.

                        Lastik konusunda;
                        Continental ContiSportContact 5P
                        Michelin pilot sport 3
                        RMW tuned.... is yours?

                        Yorum Yap


                          #13
                          Yaw Cem Yılmaz Gibisin Espiritüel Genç

                          Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                          adamların kriko ve stepneyi koyacagı yer olmadıgı icin olmasın sakın

                          Yorum Yap


                            #14
                            Pirelli de Bu Var

                            Pirelli Pzero Nero 205/45R17 88V XL Mantıklı

                            Yada S001

                            Yorum Yap


                              #15
                              Pirelli run flat çok kötüydü sonra adrenaline 01 geçtim oda çok serti sonra S001 geçtim ısıtmadan olmuyor ama yol tutuşu iyi

                              Şimdi contisport 5p denicem
                              RMW tuned.... is yours?

                              Yorum Yap

                              Hazırlanıyor...
                              X