Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

RunFlat mi yoksa Normal Lastik mi ??

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    #16
    Sport Contact 5p su ana kadar kullandigim acik ara en iyi lastik diyebilirim. Arabaya taktigimdan beri kendime guvenim geldi, pistte de test ettim tren gibi masallah

    Yorum Yap


      #17
      Onurcan bildgim kadari ile 18 inch den basliyo mesela p zero 17 ye yok p zero nero yada rosso var keske direk p zero olsa

      Yorum Yap


        #18
        Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
        adamların kriko ve stepneyi koyacagı yer olmadıgı icin olmasın sakın
        +1000 evet bencede sebebp bu.
        LOVE IS ALL AROUND, IT IS MINI

        sigpic

        www.MINIClubTR.com

        Instagram

        Yorum Yap


          #19
          normal lastik iyidir.. bagajada lastik tamir kiti koyun ben satıyorum denedim de faydası var
          sigpic[FONT=Arial Black][/FONT]

          Yorum Yap


            #20
            Evet malesef 18 den basliyormus. Haftaya bir gorusme yapacagim, yaz lastigi almak isteyenlere guzel bir opsiyon sunabilirim

            Yorum Yap


              #21
              benim için de sor 225 45 18
              LOVE IS ALL AROUND, IT IS MINI

              sigpic

              www.MINIClubTR.com

              Instagram

              Yorum Yap


                #22
                pirelli pzero aldım bende. runflat derim. geçenlerde vida girdi lastige patladı ama runflat ile yolda kalmak yok devam

                Yorum Yap


                  #23
                  Aslı Fatih V. tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                  Aracınızı sıklıkla şehir içinde kullanıyorsanız Normal (Tubeless) lastik kullanabilirsiniz. Oldu ya patladı, cep telefonunuz çekiyordur, acil yardım hatlarını, arkadaşlarınızı, tamirciyi vs vs arayabilir konumdasınız; Stepneniz ve tamir kitiniz olmadığını varsaydığımızda bile.

                  Şayet aracınızı dağ, tepe, bayır, çamur, uzun yol, yayla, tarla, ıssız kilometreler üzerinde kullanıyorsanız RunFlat kullanılması tercih edilebilir. Cep telefonu çekmeyebilir, RunFlat sizi ömrü ve zamanı itibariyle bir sonraki servis ve yaşam birimine ulaştırabilir. Tamir kitiniz ve yedek lastiğinizin yine olmadığını varsaydığımızda.

                  Mesele aslında bu kadar basit. Basit mi ? Değil tabi.

                  Durduk yere mühendisler neden RunFlat RFT RSC türevlerini ürettiler ki? Yaşanan zor, acı, olumsuz tecrübelerden ve ortaya çıkan ihtiyaçlardan.
                  Evet sert biraz, yol tutuş ve konfor özellikleri kullandığınız marka ve araca göre, sürüş stilinize göre, yol durumu ve mevsime göre kıyaslanabilir; farklı yorumlar elbette ki olacaktır.
                  Ama üretiminin altında yatan gerekçeler incelenmeli; eğer bize uygun olanlar ağır basıyorsa tercih edilebilirliği düşünülmelidir.

                  Mühendis değilim, çok fazla çeşitlerini de ekstrem seviyelerde ( 90km/h ile giderken çivi tahtasından geçmek, virajda yanağı taşa kestirmek..) gibi kullanmadım. Ama güvenlik açısından değerlendirirsek ve güvenlik kaygımız diğer etkenlere göre biraz daha yukarıdaysa RunFlat kullanılmalı diyebilirim. Dunlop 'un RunFlat Test parkurunda Slalom ve Viraj segmentlerinde bir R56 MINI Cooper S 2009 'u Sağ Ön Lastiği patlak bir RFT ile deneme fırsatım oldu. Eğer normal bir tubeless patlak ön lastik olsa, torklu ve güçlü R56 S ile bırakın slalom yapmayı ilk virajda lastik janttan sıyrılır ve araçtan inerdik

                  Ben mi? Benim MINIm yok şuan Olsun ben de aynı soruyu sizlere sorarım o zaman herhalde , kesin
                  Kutluyorum bu yorumu, tesekkurler Fatih...

                  Yorum Yap


                    #24
                    Aslı WISHMAN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                    Kutluyorum bu yorumu, tesekkurler Fatih...
                    reca ederim

                    Yorum Yap


                      #25
                      lastiklerim bittigi icin degistirecektim.ben de gittim normal lastik aldim.yol tutus olarak asiri fark var arada.rft lerin yanaklari neredeyse esnemiyor bile,araba yatmiyor go kart gibi yol tutuyor.10 gun dayanabildim,onceden rahat girdigim tum virajlarda kaydim istisnasiz.10 gun sonra gittim yine rft aldim.ben rft den sasmam bundan sonra.
                      sigpic

                      Yorum Yap


                        #26
                        Pirelli pzero runflat kullanıyorum bende. Tek kelimeyle MUHTEŞEM ! 17 yoksa bence sen direk 18 e geç kanki


                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Yorum Yap


                          #27
                          Var var 17 205 45 17 pzero rf var onu alıcam büyük bir ihtimalle

                          Aslı BRKY tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                          Pirelli pzero runflat kullanıyorum bende. Tek kelimeyle MUHTEŞEM ! 17 yoksa bence sen direk 18 e geç kanki


                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Yorum Yap


                            #28
                            RFT lerin yanaktan esnememe gibi bir durumu var hos guzel fakat siz aslinda cok zorlamiyorsunuz arabayi. Zamaninda pistte 3 takim lastikle deneme yapmistik auto drom da. Dunlop ve Pirelli RFT leri beni cildirtmisti ve kumho Ku19 en iyi dereceyi cikartmisti. Evet yanagin az esnemesi lazim fakat esnemesi de lazim, rft asiri sert oldugundan dolayi cok ani ve sert tepkilerde onden kayabilirsiniz, hele ki kaygan yuzeylerde tozlu asfalt vs.

                            RFT ayrica daha agirdir, bu yuzden benzine, hizlanmaya etkisi vardir. Ama lastigim patladiginda 60km yol gittigimi bilirim RFT ile. Issiz yollarda yada gecenin bir vakti pek gezmiyorsaniz RFT almaniza gerek yok. Ben sonax in kopugunu kullaniyorum daha yolda birakmadi.

                            Kisacasi RFT kullanip kullanmamak tamamen size bagli, nerelerde ne zamanlarda geziyorsunuz Ayrica cok anormal bir durum olmadikca lastik BAAMMM diye patlamaz, hiziniz yuksek ise patladigini anlamaniz lazim buyuk bir tehlike yasamadan once. Sahsen ben RFT kullanmiyorum ve kullanmam.

                            Bu arada Achilles marka Semi-Slick yaz lastigi arastiriyordum fiyatta super indirimler almistim ama TR Distributoru bu hafta icinde ya batti yada firmayi hortumladilar bu yuzden yatti olay. Ama fotolarina bir bakin ya Achilles 123S, icim gitti Ve tam mini ebatlarinda da satiyorlardi

                            Yorum Yap


                              #29
                              Ben MINI ile ilgili RFT hakkında şunları duydum Amortisor Rot ve bunun gibi bilimum parçaları RFT lastiğe göre ayarlıyorlarmış ve Normale geçiş yapıldığında sorun çıkabiliyormus ama ne kadar doğru ne kadar yanlış bilmiyorum....

                              Yorum Yap


                                #30
                                Aslı Cooperscem tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                                Ben MINI ile ilgili RFT hakkında şunları duydum Amortisor Rot ve bunun gibi bilimum parçaları RFT lastiğe göre ayarlıyorlarmış ve Normale geçiş yapıldığında sorun çıkabiliyormus ama ne kadar doğru ne kadar yanlış bilmiyorum....
                                Bunu ne alakasi var simdi (tabi size demiyorum) ?!?!?!?!?!?!? Bence hic alakasi yok ben 3 yildir kulaniyorum rot amortisor ve sayri hic bi sorunum yok ALLAHa sukur.
                                RMW tuned.... is yours?

                                Yorum Yap

                                Hazırlanıyor...
                                X