Merhaba, MINI Club TR 'ye Hoş Geldiniz. Yeni konu açabilmek yada var olan konulara yanıt yazabilmek için üyeliğiniz varsa Giriş yapmalı, üyeliğiniz yoksa Kayıt olmalısınız.
lutfen yani bi gun oglen yemegini pariste yemeyiverirsin abi hahahaha
doayen!
1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12 2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13 3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13 4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06 5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13 6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06 7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05 8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14
Sebebi aracin uzerinde gelen orjinal tip lastiklerin Runflat olmasi. BMW/Mini'nin runflat onermesi. Mini'nin suspansiyonlarinin yanaklari sert olan dolayisiyla esnemesi az olan lastiklere gore tasarlanmis olmasi. Bir Mini karakteristigi olan hizli ve keskin direksiyona runflat lastiklerin katkisi. Bagajda yedek lastik veya lastik tamir kiti tasima zorunlulugu olmamasi. Lastiginiz patlasa bile issiz bir yerde cogu zaman yolda kalma/bekleme derdinin olmamasi. Yuksek hizlarda lastigin patlayip havasinin birden bosalmasi sonucu kaza yapma riskinin cok daha az olmasi.
Evet daha pahali, evet daha konforsuz, evet piste cikacaksaniz yol tutusu biraz daha zayif, evet omrunu daha cabuk tamamliyor. Ama usteki sebeplerden dolayi Runflat. Mini ler fabrika cikisi normal lastiklerle gelse ve buna gore tasarlansa idi o zaman normal lastik dusunurdum.
Yorum Yap