Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Coilover tercihleriniz ?

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • kaganaydin
    yanıtladı
    evet xyz yi nerden kaça buluruz ?

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    Xyz yi kactan buluruz kerem

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Sen ne olursa olsun coilover al.. Tavsiyem o dur. Ankete bakarak konusursak ;

    XYZ mantıklı gibi duruyor. Fiyat / performans olarak bakıldığında. Paranı biriktir git coil al riske atma. Benim araba aldığım ilk parçadır coilover.

    Yay'da denedim, H&R'de denedim. En son KW aldım. bir daha alırsam yüksek ihtimal KW'nin v3'ü veya XYZ Alırım.

    Bir yorum yaz:


  • kaganaydin
    yanıtladı
    kerem napıyım şimdi ne öneriyorsun bana sonuçta öğrenci speciz ama eğer kw v3 le koni sarı seri arasında at eşek farkı varsa boşa koniye para vermiyim. stock yay artı sarıyı namda falanda bolca araştırdım stocka yapılabilecek en iyi şey deniyor. tabi öte yanda v3 var ama sonuçta ikisi farklı şeyler bana lazım olan fiyat-perf ilişkisi.

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Aslı Burak tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Coil yuzunden direksiyon aci sensoru bozulur,u acaba.
    Direksiyondaki tüm problemleri ben janta ve kötü kullanıma bağlıyorum. Kötü kullanmadım cukurlardan sakındım diyorsan, zaten kronik bir sıkıntıydı benim bildiğim

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    Coil yuzunden direksiyon aci sensoru bozulur,u acaba.

    Sent from my iPad using Tapatalk HD

    Bir yorum yaz:


  • kaganaydin
    yanıtladı
    koni amortisörden daha iyi iş görücek bir coiloverın fiyatı nekadar? mesela kw 2-3 yada başka marka da olur. herhangi bir coilover koni amortisörden dahamı çok iş görür?

    Bir yorum yaz:


  • uzman
    yanıtladı
    Aslı kaganaydin tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    tamamdır kararımı verdim gibi koni sarı amortisör + stock yay kullanıcam en uygunu ve performans olarakta en başarılısı gibi gözüküyor. uzman sen koniyi hiç stock yayla kullandınmı? benim kadar virajlarda hız deneyen olmayabilir biraz iddialı oldu ama gerçekten benim için herşey yol tutuş. her viraja bir apex gözüyle bakıp özellikle arabaların bitmesini beklediğim bir site yolumuz varki şuan sanırım rekor bende o virajda kw v2 ile clubsport arasında ne fark var? birde koni artı eibach kombinasynondaki zıplamanın sebebinin yay olması daha muhtemel değilmi? çünkü biraz araştırdımda koni o seri amortisöründe özellikle stock yay kullanılmasını öneriyor.
    yok stock yayla koni kullanmadım ama stock amortisör ile eibach yay kullandım gayet tatminkardı

    konilerde çok ucuz değil coilover öneririm ben sana koni ile araba sınıf atlamıyor çünkü ama coiloverla işler değişiyor

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Hersey yol tutus ise senin icin, git v3 al parayi gom

    Bir yorum yaz:


  • kaganaydin
    yanıtladı
    tamamdır kararımı verdim gibi koni sarı amortisör + stock yay kullanıcam en uygunu ve performans olarakta en başarılısı gibi gözüküyor. uzman sen koniyi hiç stock yayla kullandınmı? benim kadar virajlarda hız deneyen olmayabilir biraz iddialı oldu ama gerçekten benim için herşey yol tutuş. her viraja bir apex gözüyle bakıp özellikle arabaların bitmesini beklediğim bir site yolumuz varki şuan sanırım rekor bende o virajda kw v2 ile clubsport arasında ne fark var? birde koni artı eibach kombinasynondaki zıplamanın sebebinin yay olması daha muhtemel değilmi? çünkü biraz araştırdımda koni o seri amortisöründe özellikle stock yay kullanılmasını öneriyor.

    Bir yorum yaz:


  • Luai
    yanıtladı
    Aslı uzman tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    koni+eibach GP de kullandım koni rezalet çok zıplatıyordu kaza bile yaptırır minide koni ye girmem şahsen

    Orj GP amortisörü başka bir forumda bir arkadaş satıyor fiyat 1000 tl sanırım ama set olarak

    coilover konusuna gelince viraj seven birisi isen sadece alçaklık yükseklik ayarlı coilover seni çok açmaz kw V1 yada h&r street direk elenir,KW v2 den başlayabilirsin ama maliyetli olur tabi XYZ vs hiç kullanmadım bilmiyorum ama türkiye şartlarında KW mantıklı sanırım bende KW kullanıyorum Clubsport gerçekten çok memnunum
    Cem tabi normal koni+eibach sana kotu gelir KW Clubsportan sonra bi zahmet...

    Bir yorum yaz:


  • SERKAN
    yanıtladı
    Ben suan koni kullanıyorum çok memnunum bundan önceki bütün miniklerim içinde en iyi memlun kaldığım koni oldu gayrette başarılı her zamanki gibi kendini ispatlamış bu marka

    Bir yorum yaz:


  • uzman
    yanıtladı
    Aslı kaganaydin tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    koni fsd bolca önerilmiş varmı tecrübe eden? şu setup da önerilmiş Bilstein Sports + Swift springs. koni fsd ile koni sarı seri arasındaki farkı bilen varmı?
    koni+eibach GP de kullandım koni rezalet çok zıplatıyordu kaza bile yaptırır minide koni ye girmem şahsen

    Orj GP amortisörü başka bir forumda bir arkadaş satıyor fiyat 1000 tl sanırım ama set olarak

    coilover konusuna gelince viraj seven birisi isen sadece alçaklık yükseklik ayarlı coilover seni çok açmaz kw V1 yada h&r street direk elenir,KW v2 den başlayabilirsin ama maliyetli olur tabi XYZ vs hiç kullanmadım bilmiyorum ama türkiye şartlarında KW mantıklı sanırım bende KW kullanıyorum Clubsport gerçekten çok memnunum

    Bir yorum yaz:


  • kaganaydin
    yanıtladı
    koni fsd bolca önerilmiş varmı tecrübe eden? şu setup da önerilmiş Bilstein Sports + Swift springs. koni fsd ile koni sarı seri arasındaki farkı bilen varmı?

    Bir yorum yaz:


  • kaganaydin
    yanıtladı
    hazır konu canlıyken bende aklımdakileri sormak istiyorum. şimdi benim cabrioya gp yayı taktım. baya viraj kasan biri olarak yol tutuşun kesinlikle orjinalden kötü olduğunu tecrübe ettim. şimdi burda izlenecek yol nedir? ksport xyz kw hr markalarından birini seçip gidip coilover almak, gp yayım olduğu için biyerlerden gp amortisörü bulmak, yada koninin sarı yada turuncu seri amortisörünü almak var seçenekler arasında. ben bu arabayı nasıl daha iyi hale getiririm yükseklik olarak basmak zorunda değilim olsada olur olmasada olur amacım sadece bir nebze understeerı azaltmak ve genel tutunmayı arttırmak. bu aradığımı en ucuz ve kolay şekilde nasıl ulaşırım? (ucuzdan kastım fiyat-perf. ilişkisi)

    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X