Merhaba, MINI Club TR 'ye Hoş Geldiniz. Yeni konu açabilmek yada var olan konulara yanıt yazabilmek için üyeliğiniz varsa Giriş yapmalı, üyeliğiniz yoksa Kayıt olmalısınız.
Coilover'da konforlar ne durumda? H&R 3.5 yay var benim aracımda, orijinal yaylarıyla da sertti zaten, coilover'da nasıldır durumlar?
Yay taktığımızda yol tutuş orjinalden biraz daja iyi gözüksede sekme yapmakta coilover ile istediğiniz yükseklik ve sertlikte kullanmanız mümkün konfor olarak KW V3 için orjinalden daha bile konforlu diyebiliriz
Yay taktığımızda yol tutuş orjinalden biraz daja iyi gözüksede sekme yapmakta coilover ile istediğiniz yükseklik ve sertlikte kullanmanız mümkün konfor olarak KW V3 için orjinalden daha bile konforlu diyebiliriz
v2 iş görür
1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]
[FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT]SOLD
arkasında -3'e kadar kamber verebilme şansın oluyor Meto abeey..
Ön taraf -0.5 / -1 gibi veribeliri stok oldugunda. Ancak sümük gibi basıcam yere dersen o zaman dediğin gibi lazım kamber
1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]
[FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT]SOLD
hazır konu canlıyken bende aklımdakileri sormak istiyorum. şimdi benim cabrioya gp yayı taktım. baya viraj kasan biri olarak yol tutuşun kesinlikle orjinalden kötü olduğunu tecrübe ettim. şimdi burda izlenecek yol nedir? ksport xyz kw hr markalarından birini seçip gidip coilover almak, gp yayım olduğu için biyerlerden gp amortisörü bulmak, yada koninin sarı yada turuncu seri amortisörünü almak var seçenekler arasında. ben bu arabayı nasıl daha iyi hale getiririm yükseklik olarak basmak zorunda değilim olsada olur olmasada olur amacım sadece bir nebze understeerı azaltmak ve genel tutunmayı arttırmak. bu aradığımı en ucuz ve kolay şekilde nasıl ulaşırım? (ucuzdan kastım fiyat-perf. ilişkisi)
koni fsd bolca önerilmiş varmı tecrübe eden? şu setup da önerilmiş Bilstein Sports + Swift springs. koni fsd ile koni sarı seri arasındaki farkı bilen varmı?
Aslı kaganaydin tarafından gönderilmiş
Mesajı göster
koni fsd bolca önerilmiş varmı tecrübe eden? şu setup da önerilmiş Bilstein Sports + Swift springs. koni fsd ile koni sarı seri arasındaki farkı bilen varmı?
koni+eibach GP de kullandım koni rezalet çok zıplatıyordu kaza bile yaptırır minide koni ye girmem şahsen
Orj GP amortisörü başka bir forumda bir arkadaş satıyor fiyat 1000 tl sanırım ama set olarak
coilover konusuna gelince viraj seven birisi isen sadece alçaklık yükseklik ayarlı coilover seni çok açmaz kw V1 yada h&r street direk elenir,KW v2 den başlayabilirsin ama maliyetli olur tabi XYZ vs hiç kullanmadım bilmiyorum ama türkiye şartlarında KW mantıklı sanırım bende KW kullanıyorum Clubsport gerçekten çok memnunum
Ben suan koni kullanıyorum çok memnunum bundan önceki bütün miniklerim içinde en iyi memlun kaldığım koni oldu gayrette başarılı her zamanki gibi kendini ispatlamış bu marka
koni+eibach GP de kullandım koni rezalet çok zıplatıyordu kaza bile yaptırır minide koni ye girmem şahsen
Orj GP amortisörü başka bir forumda bir arkadaş satıyor fiyat 1000 tl sanırım ama set olarak
coilover konusuna gelince viraj seven birisi isen sadece alçaklık yükseklik ayarlı coilover seni çok açmaz kw V1 yada h&r street direk elenir,KW v2 den başlayabilirsin ama maliyetli olur tabi XYZ vs hiç kullanmadım bilmiyorum ama türkiye şartlarında KW mantıklı sanırım bende KW kullanıyorum Clubsport gerçekten çok memnunum
Cem tabi normal koni+eibach sana kotu gelir KW Clubsportan sonra bi zahmet...
tamamdır kararımı verdim gibi koni sarı amortisör + stock yay kullanıcam en uygunu ve performans olarakta en başarılısı gibi gözüküyor. uzman sen koniyi hiç stock yayla kullandınmı? benim kadar virajlarda hız deneyen olmayabilir biraz iddialı oldu ama gerçekten benim için herşey yol tutuş. her viraja bir apex gözüyle bakıp özellikle arabaların bitmesini beklediğim bir site yolumuz varki şuan sanırım rekor bende o virajda kw v2 ile clubsport arasında ne fark var? birde koni artı eibach kombinasynondaki zıplamanın sebebinin yay olması daha muhtemel değilmi? çünkü biraz araştırdımda koni o seri amortisöründe özellikle stock yay kullanılmasını öneriyor.
Hersey yol tutus ise senin icin, git v3 al parayi gom
1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]
[FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT]SOLD
Aslı kaganaydin tarafından gönderilmiş
Mesajı göster
tamamdır kararımı verdim gibi koni sarı amortisör + stock yay kullanıcam en uygunu ve performans olarakta en başarılısı gibi gözüküyor. uzman sen koniyi hiç stock yayla kullandınmı? benim kadar virajlarda hız deneyen olmayabilir biraz iddialı oldu ama gerçekten benim için herşey yol tutuş. her viraja bir apex gözüyle bakıp özellikle arabaların bitmesini beklediğim bir site yolumuz varki şuan sanırım rekor bende o virajda kw v2 ile clubsport arasında ne fark var? birde koni artı eibach kombinasynondaki zıplamanın sebebinin yay olması daha muhtemel değilmi? çünkü biraz araştırdımda koni o seri amortisöründe özellikle stock yay kullanılmasını öneriyor.
yok stock yayla koni kullanmadım ama stock amortisör ile eibach yay kullandım gayet tatminkardı
konilerde çok ucuz değil coilover öneririm ben sana koni ile araba sınıf atlamıyor çünkü ama coiloverla işler değişiyor
Yorum Yap