Aslı C@N tarafından gönderilmiş
Mesajı göster
35KES99 via Tapatalk











boşuna mı dizel aldık arkadaş?! şehir içi 6.3 ortalamam bu aralar 
))) çoook mutluyum
boşuna mı dizel aldık arkadaş?! şehir içi 6.3 ortalamam bu aralar
))) çoook mutluyum
))) çoook mutluyum
sehir ici 9 lt lere dustu

Bir yorum yaz: