Mini Cooper S F56 2 litrelik turbo beslemeli 4 silindirli BMW B48 kodlu motoruyla 192hp güce ve 280N/m torka sahip olacak.
3 silindirli BMW B38 kodlu turbo beslemeli Mini Cooper motoruysa 136hp ve 1.250 rpm den itibaren 220N/m güç üretecek.
Yine 3 silindirli BMW B37 kodlu turbo dizel motor seçeneği de 116hp ve 270N/m ile geliyor. Bu arada yeniden tasarlanmış dizel motorun iç basıncının 2000 bar olduğu da bilgiler arasında.
Motorlarla ilgili daha fazla detayı yazının sonundaki kaynaktan okuyabilirsiniz.
Yeni Minilerde şaside ciddi değişiklikler mevcut ve bunun çok daha sportif bir sürüşe yol açacağı söyleniyor. Aslında tamamen baştan tasarlandığı söylenen şasiyle yine yeniden bir efsane yaratacaklarını düşünüyorum.
3 farklı sertlik ve yükseklik ayarıyla F56 Mini Cooperlarınızın amortisörlerine tek düğmeyle müdahale edebileceksiniz! Toprak/bozuk yollar için yerden yüksek ve yumuşak bir ayar seçebilecekken, otobanda/ülkemizin nokta hatasız pürüzsüz asfalt yollarında yere yaklaşıp taş gibi bir süspansiyonla gezebileceksiniz.
Navigasyon destekli otomatik vites sayesinde gittiğiniz yollara (çok virajlı yollardaki sık sık değiştirme ihtiyacı veya dümdüz otobandaki daha sakin vites geçişleriyle) ve sürüş tarzınıza göre vites değiştirme hızı ayarlanarak değişik bir sürüş deneyimi sunulacak. Sizin bir viraja gelmek üzere olduğunuzdan navigasyon sayesinde haberdar olan vites kutunuz ve motorunuz derin bir nefes alıp viraja en etkin şekilde girmeniz ve çıkmanız için hazır bekleyecek.
Her şey ortada; F56 kasa değiştirmekten çok daha fazlası ve Mini her şeyiyle sıfırdan tasarlanmış.
kaynak: http://www.bmwblog.com/2013/09/30/mi...gines-details/
3 silindirli BMW B38 kodlu turbo beslemeli Mini Cooper motoruysa 136hp ve 1.250 rpm den itibaren 220N/m güç üretecek.
Yine 3 silindirli BMW B37 kodlu turbo dizel motor seçeneği de 116hp ve 270N/m ile geliyor. Bu arada yeniden tasarlanmış dizel motorun iç basıncının 2000 bar olduğu da bilgiler arasında.
Motorlarla ilgili daha fazla detayı yazının sonundaki kaynaktan okuyabilirsiniz.
Yeni Minilerde şaside ciddi değişiklikler mevcut ve bunun çok daha sportif bir sürüşe yol açacağı söyleniyor. Aslında tamamen baştan tasarlandığı söylenen şasiyle yine yeniden bir efsane yaratacaklarını düşünüyorum.
3 farklı sertlik ve yükseklik ayarıyla F56 Mini Cooperlarınızın amortisörlerine tek düğmeyle müdahale edebileceksiniz! Toprak/bozuk yollar için yerden yüksek ve yumuşak bir ayar seçebilecekken, otobanda/ülkemizin nokta hatasız pürüzsüz asfalt yollarında yere yaklaşıp taş gibi bir süspansiyonla gezebileceksiniz.
Navigasyon destekli otomatik vites sayesinde gittiğiniz yollara (çok virajlı yollardaki sık sık değiştirme ihtiyacı veya dümdüz otobandaki daha sakin vites geçişleriyle) ve sürüş tarzınıza göre vites değiştirme hızı ayarlanarak değişik bir sürüş deneyimi sunulacak. Sizin bir viraja gelmek üzere olduğunuzdan navigasyon sayesinde haberdar olan vites kutunuz ve motorunuz derin bir nefes alıp viraja en etkin şekilde girmeniz ve çıkmanız için hazır bekleyecek.
Her şey ortada; F56 kasa değiştirmekten çok daha fazlası ve Mini her şeyiyle sıfırdan tasarlanmış.
kaynak: http://www.bmwblog.com/2013/09/30/mi...gines-details/
Yorum Yap