Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

F56 Teknik Detaylar

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    F56 Teknik Detaylar

    Mini Cooper S F56 2 litrelik turbo beslemeli 4 silindirli BMW B48 kodlu motoruyla 192hp güce ve 280N/m torka sahip olacak.

    3 silindirli BMW B38 kodlu turbo beslemeli Mini Cooper motoruysa 136hp ve 1.250 rpm den itibaren 220N/m güç üretecek.

    Yine 3 silindirli BMW B37 kodlu turbo dizel motor seçeneği de 116hp ve 270N/m ile geliyor. Bu arada yeniden tasarlanmış dizel motorun iç basıncının 2000 bar olduğu da bilgiler arasında.

    Motorlarla ilgili daha fazla detayı yazının sonundaki kaynaktan okuyabilirsiniz.

    Yeni Minilerde şaside ciddi değişiklikler mevcut ve bunun çok daha sportif bir sürüşe yol açacağı söyleniyor. Aslında tamamen baştan tasarlandığı söylenen şasiyle yine yeniden bir efsane yaratacaklarını düşünüyorum.

    3 farklı sertlik ve yükseklik ayarıyla F56 Mini Cooperlarınızın amortisörlerine tek düğmeyle müdahale edebileceksiniz! Toprak/bozuk yollar için yerden yüksek ve yumuşak bir ayar seçebilecekken, otobanda/ülkemizin nokta hatasız pürüzsüz asfalt yollarında yere yaklaşıp taş gibi bir süspansiyonla gezebileceksiniz.

    Navigasyon destekli otomatik vites sayesinde gittiğiniz yollara (çok virajlı yollardaki sık sık değiştirme ihtiyacı veya dümdüz otobandaki daha sakin vites geçişleriyle) ve sürüş tarzınıza göre vites değiştirme hızı ayarlanarak değişik bir sürüş deneyimi sunulacak. Sizin bir viraja gelmek üzere olduğunuzdan navigasyon sayesinde haberdar olan vites kutunuz ve motorunuz derin bir nefes alıp viraja en etkin şekilde girmeniz ve çıkmanız için hazır bekleyecek.

    Her şey ortada; F56 kasa değiştirmekten çok daha fazlası ve Mini her şeyiyle sıfırdan tasarlanmış.

    kaynak: http://www.bmwblog.com/2013/09/30/mi...gines-details/

    #2
    2.0 litre cok vahim, TRye zannediyorum gelmeyecektir..
    Eline saglik Evrim.

    MINI yeni f56 cok mu sportif dedi birisi
    1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
    2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

    [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
    4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
    5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

    Yorum Yap


      #3
      Mini markası Türkiye pazarını ciddiye almadan yeni aracını yapmış.Kendileri bilir artık.
      sigpic

      Yorum Yap


        #4
        BMW grubu dahil bütün markalar max1.6 motordan beygirler almaya calısırken MINI neden geriye dönüş yapıp 2.0 motorla cıkıyor, ülkemizdeki vergi dilimleri bu aracın satışını ciddi sıkıntıya sokacaktır ve büyük ihtimal de satışı riskli oldğundan Borusan dizelleri nasıl bu kadar geç getirdiyse ve 2.0 dizel cooper s leri getirmediyse bunu da ya çok geç ya da hiç getirmeyecektir, acıkcası MINI ye de vereceğimiz paranın bir limiti var sonucta o limiti aşınca gayet güzel opsyonlar ortaya cıkıyor baska markalarda.
        LOVE IS ALL AROUND, IT IS MINI

        sigpic

        www.MINIClubTR.com

        Instagram

        Yorum Yap


          #5
          2.0 motor gerçekten gereksiz olmuş..

          Yorum Yap


            #6
            Eline Sağlık Evrim,Benimde yorum sanırım olumsuz olucak çünkü,bir kere hacimden dolayı vergi açısından zaten dilimiz yanıyor bu ilk gözle görünen dezavantaj,İkincisi ise (yanlış anlamadıysam eğer) madem hacim var neden 192 hp ve 280 Nm torklarda geziniyor.Ewet bu o genel dediğimiz,sadece ihtiyaç doğrultusunda kullanan mini sahipleri için yeterli olabilir belki kabul ama,ben bizim gibilerini yani aracında modifiye ye giden arkadaşlar için, oldukça düşük değerler demekten kendimi alamıyorum.Sanırım hedef kitlelerini belirlerken Türkiyeyi bu gruba dahil etmemişler...Aracı alırsın binersin zevk meselesi ona lafım yok,ama bir şeyler yapayım daha iyisi olsun, gitsin diyorsan;yazılım,altyapı parçaları baya bir masraf bizler için ki,görsel değişikliğe gidilmek için yapılacak masrafları hiç söylemiyorum bile
            01 AYF 01 Stage III Mını TT

            Yorum Yap


              #7
              192 alip 300-350 zorlanabilir, cupra killer Cooperlar gelir belki

              Vergi sistemimiz emisyon esasli olunca belki daha rekabetci olabilir, bu halde imkansiz

              Yorum Yap


                #8
                F56 Teknik Detaylar

                Baslangic fiyati 55000€ olan bir coopers almayi kim dusunucek acaba...

                Yorum Yap


                  #9
                  Aslı fuurkan tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                  Baslangic fiyati 55000€ olan bir coopers almayi kim dusunucek acaba...
                  52bin euro civarinda girtlak dolu paceman jcw almak daha akil kâri (tabi gelirse)

                  Sent from my iPad using Tapatalk HD
                  sigpic

                  IT'S TIME

                  Yorum Yap


                    #10
                    Aslı Tarik tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                    192 alip 300-350 zorlanabilir, cupra killer Cooperlar gelir belki

                    Vergi sistemimiz emisyon esasli olunca belki daha rekabetci olabilir, bu halde imkansiz
                    Son konusmalar emisyon esasına döneceğimizi gösteriyor bakalım o zaman 2.0 motorla 320edynamics 1.6 turbo BMWden daha cok vergi verir miyiz?
                    LOVE IS ALL AROUND, IT IS MINI

                    sigpic

                    www.MINIClubTR.com

                    Instagram

                    Yorum Yap


                      #11
                      F56 Teknik Detaylar

                      Aslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                      Son konusmalar emisyon esasına döneceğimizi gösteriyor bakalım o zaman 2.0 motorla 320edynamics 1.6 turbo BMWden daha cok vergi verir miyiz?
                      Gerci simdi aklima geldi abi bu konusmalar MTV icin degil mi? Otv de degisecek mi? Yoksa MTV guncellemesi kurtarmaz yani arabayi alirken 20-30 bin lira fazla vermek gerekecekse yilda 1.5 lira koymaz heralde

                      Kendi kendimi cevaplayayim

                      http://haber.gazetevatan.com/arac-sa...78677/1/gundem

                      Ötv de degisecekmis, hakkimizda hayirlisi

                      Yorum Yap


                        #12
                        Aslı Tarik tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                        Gerci simdi aklima geldi abi bu konusmalar MTV icin degil mi? Otv de degisecek mi? Yoksa MTV guncellemesi kurtarmaz yani arabayi alirken 20-30 bin lira fazla vermek gerekecekse yilda 1.5 lira koymaz heralde

                        Kendi kendimi cevaplayayim

                        http://haber.gazetevatan.com/arac-sa...78677/1/gundem

                        Ötv de degisecekmis, hakkimizda hayirlisi
                        Tarık harikasın
                        LOVE IS ALL AROUND, IT IS MINI

                        sigpic

                        www.MINIClubTR.com

                        Instagram

                        Yorum Yap


                          #13
                          Aslı Tarik tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                          Gerci simdi aklima geldi abi bu konusmalar MTV icin degil mi? Otv de degisecek mi? Yoksa MTV guncellemesi kurtarmaz yani arabayi alirken 20-30 bin lira fazla vermek gerekecekse yilda 1.5 lira koymaz heralde

                          Kendi kendimi cevaplayayim

                          http://haber.gazetevatan.com/arac-sa...78677/1/gundem

                          Ötv de degisecekmis, hakkimizda hayirlisi
                          haberi açtım, ilk cümle "Dizel araç sahipleri artık daha fazla vergi ödeyecek."

                          devamını okumadım kapattım

                          Yorum Yap


                            #14
                            O zmn downpipe geri takarim hatta ilave filtreler de takarim.arac hic karbon salmaz.sifir salinimla sifir vergi oderim

                            GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
                            sigpic

                            Yorum Yap


                              #15
                              2.0 bence dayanıklılık olarak düşünülmüştür. Sonuçta 1.6 T 190 bg bir araç ile 2.0 190 bg bir aracın motor ömrü olmaz. Portakalı ne kadar çok sıkarsan o kadar çabuk suyu biter. Avrupa pazarında emisyona göre vergilendirme yapılıyor. Tahminimce emisyonu düşük bir araç olacak. Yeni gelecek vergi sistemi ile de hak ettiği vergi dilimine girecektir. NE kadar çevreyi kirletiyorsan o kadar vergi vereceğiz 100 cell catla muayeneye girenler de bir daha düşünecek
                              sigpic

                              Yorum Yap

                              Hazırlanıyor...
                              X