Zaten MINI'nin bi MINIMALISM olarak nitelendirdigi bi emisyon akimi yok muydu ? Neden zorluyor sansini ?
Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
F56 Teknik Detaylar
Çöküş
X
-
Aslı NDG tarafından gönderilmiş Mesajı gösterZaten MINI'nin bi MINIMALISM olarak nitelendirdigi bi emisyon akimi yok muydu ? Neden zorluyor sansini ?sigpic
Yorum Yap
-
Oncelikle Evrim, eline saglik.. Telefondan girdiğim icin kaynagini inceleyemedim.
Ama
Teknolojik gelismeler guzel olsa da su an bana gereksiz gozukuyor (kullandikca belki ihtiyac duyariz).
2 litrelik motor gecicidir diye tahmin ediyorum. Alen'in dedigi gibi BMW grubu TR'ye once buyuk hacimlileri getirip ufaklari sonraya sakliyor ki yeni kasa meraklilari hemen alip bol bol para versin. Sonra ufak ve dizel motorlari getiriyorlar (en yakin ornek Evoque).
5 Serisi bile 1.6 motorla getirilmeye baslanmisken 2 litre gecici olacaktir diye tahmin ediyorum.
Alen'in dedigi gibi, MINI'yi seviyorum ama 2 litrelik vergi diliminde aramiz bozulur
Karbon salinimina gore vergi verecegiz belki ama bu tahminimce (en azindan muayene gecerliligi bitinceye kadar) fabrika verisine gore olacaktir. Her araci vergiden once muayeneye sokmak anlamsiz, zaman kaybi ve masraf olur (gerci hukumet sever para gelsin..)
Sasiyi neye gore degistirdiler bilmiyorum. Aklima ProDrive'in Subaru takiminin ralliden cekildikten sonraki aciklamasi geldi. "Ralli'ye en uygun arabayi ariyorduk. Uzun sure 3 araba arasinda kaldik ve sonunda en dogru aracin MINI Countryman oldugunu anladik" gibisinden bir cumleydi. Burdan yola cikarak guncel hothatch ve CM arasinda bir oranla uretmis olabilirler.
35KES99 via Tapatalk on Galaxy Note 2
Yorum Yap
-
brnx2
Şimdi yeni bir dedikodu söyliyim o zaman; Bizim vergi sistemimiz Dizel-Benzinli ve Motor gücü kriterlerini içerecek biraz hibrit bir vergilendirme olacak diyenler var.
Kısacası kullanacağınız araç 2000 motor olsa bile düşük emisyon üretimi olduğunu farz ederek konuşuyorum ki yine çok vergi ödeyeceksiniz. Zaten teknik olarak 2.0 litrelik motorun 1.6 litrelik motora oranla daha az CO2 üretmesi çok çok çok zor. Haa derseniz 1.6 mı 2.0 mı kesinlikle motor ömrü konusunda 2.0 daha dayanıklı olacaktır. Ama 2.000 cc ye geçip mini kullanacak arkadaşa madalya takmak lazım. O noktaya çıkınca çok deli bir dünya başlıyor çünkü. Bence bu yeni JCW modifiyeye çok açık ve limitleri zorlayabilecek(üst sınıfları geçebilecek) bir araç olmalı ki otomobil manyakları tarafından tercih edilsin.
Şahsi fikrim bu 2.0 litrelik motorun oynamaya çok açık olacağı limitlerin çok zorlanacağı bir araç planlanmış.
Ancak bütün dünyada düşük hacimli turbo beslemeli hibrit araç furyası başlamışken 2.0 litrelik Miniyi kaç kişi tercih eder bunu da bilemiyorum, hayır sadece Türkiye değil Dünya'da da bu konuda ciddi bir hassasiyet var, insanlar artık daha yeşil araç istiyorlar. Devlet teşvikleri söz konusu, bakın direk Amerikan hükümeti green motorlara kredi veriyor. Tesla markası bu senenin en çok devlet teşviği alan markası oldu. Uzun lafın kısası elbette Mini'nin bildiği birşeyler vardır ama 2.0 litre bu kumarı oynamak için çok tehlikeli.
Ek bilgi; Mesela bakın Honda'nın yeni açıkladığı consept tasarın 660 cc 64 beygirlik bir araç olacak. S660 kod adıyla açıklandı.
En son düzenleyen brnx2; 31-10-13, 19:27.
Yorum Yap
-
Fatih V.
-
Aslı Fatih V. tarafından gönderilmiş Mesajı gösterBugünden itibaren birçok teknik detay aydınlanacak gibi.
Yorum Yap
-
Aslı MCS tarafından gönderilmiş Mesajı göster[ATTACH=CONFIG]2607[/ATTACH]
başkada yorum yapmiyim
Yorum Yap
-
Ve beklenen veriler geldi Önceden de söylediğim gibi araç 2.0 ama emisyon 146 gramdan 133 grama düşmüş manuelde. Yurt dışında düşük vergi demek oluyor. Bu arada yakıt tüketimi 2.0'a göre inanılmaz olmuş
Nennleistung/Nenndrehzahl 141/192/4700 - 6000 kW/PS/1/min
Max. Drehmoment/Drehzahl 280/1250 Nm/1/min
Beschleunigung 0 – 100 km/h 6,8 [6,7] s
Höchstgeschwindigkeit 235 [233] km/h
Elast. (5. Gang) / 6,4 s
Innerorts 7,6 [6,8] l/100km
Ausserorts 4,6 [4,4] l/100km
Kombiniert 5,7 [5,2] l/100 km
CO2-Emissionen kombiniert 133 [122] g/km
Leergewicht (DIN/EU) 1160 [1175] / 1235 [1250]
Zulässiges Gesamtgewicht 1640 [1655] kg
Zulässige Dachlast 60 kg
Gepäckraumvolumen 211 l
Tankinhalt ca. 44 l
Abmessungen (L x B x H) 3850 x 1727 x 1414 (*1415) mm
Basispreis 23.800 €
*Mit Roof Finsigpic
Yorum Yap
Yorum Yap