Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

F56 Teknik Detaylar

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    #16
    Zaten MINI'nin bi MINIMALISM olarak nitelendirdigi bi emisyon akimi yok muydu ? Neden zorluyor sansini ?
    sigpic

    IT'S TIME

    Yorum Yap


      #17
      Aslı NDG tarafından gönderilmiş Mesajı göster
      Zaten MINI'nin bi MINIMALISM olarak nitelendirdigi bi emisyon akimi yok muydu ? Neden zorluyor sansini ?
      Aslında emisyonu etkileyen 2 faktör var (araç aynı gibi düşünerek ağırlığını ve aerodinamiyi katmazsak). Birincisi yakıt tüketimi, ikincisi yanmada ki verimlilik. Her geçen sene 2 tarafta da iyileştirmeler oluyor. 2005 'de görücüye çıkmış bir motor aslında mevcuttaki ünite. Yeni motorda daha fazla güç olmasına rağmen muhtemelen daha düşük emisyon rakamları olacaktır. Arada 8 - 9 senelik teknoloji farkı olacaktır. 2.0 motor ile düşük devirler daha kuvvetli olacaktır ve 8 ileri şanzıman ile şehirler arası yolda yakıt tüketimi daha düşük çıkacaktır.
      sigpic

      Yorum Yap


        #18
        Oncelikle Evrim, eline saglik.. Telefondan girdiğim icin kaynagini inceleyemedim.
        Ama
        Teknolojik gelismeler guzel olsa da su an bana gereksiz gozukuyor (kullandikca belki ihtiyac duyariz).
        2 litrelik motor gecicidir diye tahmin ediyorum. Alen'in dedigi gibi BMW grubu TR'ye once buyuk hacimlileri getirip ufaklari sonraya sakliyor ki yeni kasa meraklilari hemen alip bol bol para versin. Sonra ufak ve dizel motorlari getiriyorlar (en yakin ornek Evoque).
        5 Serisi bile 1.6 motorla getirilmeye baslanmisken 2 litre gecici olacaktir diye tahmin ediyorum.
        Alen'in dedigi gibi, MINI'yi seviyorum ama 2 litrelik vergi diliminde aramiz bozulur
        Karbon salinimina gore vergi verecegiz belki ama bu tahminimce (en azindan muayene gecerliligi bitinceye kadar) fabrika verisine gore olacaktir. Her araci vergiden once muayeneye sokmak anlamsiz, zaman kaybi ve masraf olur (gerci hukumet sever para gelsin..)
        Sasiyi neye gore degistirdiler bilmiyorum. Aklima ProDrive'in Subaru takiminin ralliden cekildikten sonraki aciklamasi geldi. "Ralli'ye en uygun arabayi ariyorduk. Uzun sure 3 araba arasinda kaldik ve sonunda en dogru aracin MINI Countryman oldugunu anladik" gibisinden bir cumleydi. Burdan yola cikarak guncel hothatch ve CM arasinda bir oranla uretmis olabilirler.

        35KES99 via Tapatalk on Galaxy Note 2
        www.haktankeskin.com

        Yorum Yap


          #19
          Şimdi yeni bir dedikodu söyliyim o zaman; Bizim vergi sistemimiz Dizel-Benzinli ve Motor gücü kriterlerini içerecek biraz hibrit bir vergilendirme olacak diyenler var.
          Kısacası kullanacağınız araç 2000 motor olsa bile düşük emisyon üretimi olduğunu farz ederek konuşuyorum ki yine çok vergi ödeyeceksiniz. Zaten teknik olarak 2.0 litrelik motorun 1.6 litrelik motora oranla daha az CO2 üretmesi çok çok çok zor. Haa derseniz 1.6 mı 2.0 mı kesinlikle motor ömrü konusunda 2.0 daha dayanıklı olacaktır. Ama 2.000 cc ye geçip mini kullanacak arkadaşa madalya takmak lazım. O noktaya çıkınca çok deli bir dünya başlıyor çünkü. Bence bu yeni JCW modifiyeye çok açık ve limitleri zorlayabilecek(üst sınıfları geçebilecek) bir araç olmalı ki otomobil manyakları tarafından tercih edilsin.
          Şahsi fikrim bu 2.0 litrelik motorun oynamaya çok açık olacağı limitlerin çok zorlanacağı bir araç planlanmış.
          Ancak bütün dünyada düşük hacimli turbo beslemeli hibrit araç furyası başlamışken 2.0 litrelik Miniyi kaç kişi tercih eder bunu da bilemiyorum, hayır sadece Türkiye değil Dünya'da da bu konuda ciddi bir hassasiyet var, insanlar artık daha yeşil araç istiyorlar. Devlet teşvikleri söz konusu, bakın direk Amerikan hükümeti green motorlara kredi veriyor. Tesla markası bu senenin en çok devlet teşviği alan markası oldu. Uzun lafın kısası elbette Mini'nin bildiği birşeyler vardır ama 2.0 litre bu kumarı oynamak için çok tehlikeli.

          Ek bilgi; Mesela bakın Honda'nın yeni açıkladığı consept tasarın 660 cc 64 beygirlik bir araç olacak. S660 kod adıyla açıklandı.
          En son düzenleyen brnx2; 31-10-13, 19:27.

          Yorum Yap


            #20
            Baran'cim katiliyorum sana. Yine de beklemiyor degilim:




            35KES99 via Tapatalk on Galaxy Note 2
            www.haktankeskin.com

            Yorum Yap


              #21
              Bugünden itibaren birçok teknik detay aydınlanacak gibi.

              Yorum Yap


                #22
                R56 lar tavan yapıcak bence F56 dan sonra 2.0 ne ya 1.6 candır

                Yorum Yap


                  #23
                  Aslı Fatih V. tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                  Bugünden itibaren birçok teknik detay aydınlanacak gibi.
                  Hayırlısı diyelim heyecanla bekliyoruz Ben F56nın arkasını cok begendim , ön farlar da guzel ama tampona alısmak biraz zaman alacak sanırım. Bu arada içi bayaa guzel olmus diyebilirim özellikle benzin göstergesi efsane olmus
                  LOVE IS ALL AROUND, IT IS MINI

                  sigpic

                  www.MINIClubTR.com

                  Instagram

                  Yorum Yap


                    #24
                    999788_192986787572825_517993182_n.jpg

                    başkada yorum yapmiyim
                    [LEFT][CENTER]'06 Mini Cooper S 245.2 HP@Dyno Dynamics W/ 97 Octane Pump Fuel [/CENTER][/LEFT]
                    [LEFT][CENTER]May the supercharger be with you[/CENTER][/LEFT]

                    Yorum Yap


                      #25
                      Aslı MCS tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                      [ATTACH=CONFIG]2607[/ATTACH]

                      başkada yorum yapmiyim
                      İlahi Mertcan
                      LOVE IS ALL AROUND, IT IS MINI

                      sigpic

                      www.MINIClubTR.com

                      Instagram

                      Yorum Yap


                        #26
                        Ve beklenen veriler geldi Önceden de söylediğim gibi araç 2.0 ama emisyon 146 gramdan 133 grama düşmüş manuelde. Yurt dışında düşük vergi demek oluyor. Bu arada yakıt tüketimi 2.0'a göre inanılmaz olmuş

                        Nennleistung/Nenndrehzahl 141/192/4700 - 6000 kW/PS/1/min
                        Max. Drehmoment/Drehzahl 280/1250 Nm/1/min
                        Beschleunigung 0 – 100 km/h 6,8 [6,7] s
                        Höchstgeschwindigkeit 235 [233] km/h
                        Elast. (5. Gang) / 6,4 s
                        Innerorts 7,6 [6,8] l/100km
                        Ausserorts 4,6 [4,4] l/100km
                        Kombiniert 5,7 [5,2] l/100 km
                        CO2-Emissionen kombiniert 133 [122] g/km
                        Leergewicht (DIN/EU) 1160 [1175] / 1235 [1250]
                        Zulässiges Gesamtgewicht 1640 [1655] kg
                        Zulässige Dachlast 60 kg
                        Gepäckraumvolumen 211 l
                        Tankinhalt ca. 44 l
                        Abmessungen (L x B x H) 3850 x 1727 x 1414 (*1415) mm
                        Basispreis 23.800 €
                        *Mit Roof Fin
                        sigpic

                        Yorum Yap


                          #27
                          2.0 suanki vergi politikasiyla ulkemizde sacma. Umutlarimiz sene basina tasindi

                          192 hp'nin 0-100 hizlanmasi ise harika

                          HK @ Tapatalk
                          www.haktankeskin.com

                          Yorum Yap


                            #28
                            LOVE IS ALL AROUND, IT IS MINI

                            sigpic

                            www.MINIClubTR.com

                            Instagram

                            Yorum Yap


                              #29
                              Video'dan bir kare..
                              Ekran Resmi 2013-11-20 15.38.26.pngEkran Resmi 2013-11-20 15.38.06.png
                              www.haktankeskin.com

                              Yorum Yap


                                #30
                                Sese bak ya DSG scirocco tt sesi gibi aynı mini bence özelliğini kaybediyor git gide.

                                Yorum Yap

                                Hazırlanıyor...
                                X