geçen bahsettiğin araç sanırım (:
Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
R53 Thunder Blue GP #1911
Çöküş
X
-
Kankacim hayirli ugurlu olsun hayaline kavustun Allah ayirmasin😊😊😊
SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bir yorum yaz:
-
Sagol kardesimAslı OGZ59 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterHayirli olsun abi hizina yetisilmiyor [emoji23] Valla hi imkanim olsa bende cok almak isterdim bu araci.Doa GP nin yanina cok yakisir abi senden bu araci almani bekliyordum[emoji1] kazasiz belasiz
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
cok zorladi beni de ama bakalim altindan kalkacagiz bi sekilde 
1-2 gezicez kanka jetin ruhunu yastmak icin aldik biliyosunAslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı gösterBiraz binsen gp2 yi satarsın haberin olmaz
Hayalini kurup, haftasonları metrobüsle Mashattandan alıp heyecanla kullandığım ancak sonunda tarihten sildiğim Jet i andırıyor
Kaderi benzemesin inşallah, kaskoyu tam yaptır geri kalan herşey için Kekuti. 
Bana araba alan bir arkadaşım,kardesim olduğu için çok şanslıyım

Cok tesekkur ederimAslı omracr tarafından gönderilmiş Mesajı gösterDoğa, hayırlı olsun!!
Araç gerçekten salona koy karşılıklı otur çay iç, bilge delikanlı [emoji23].
Tabanı düz bassın inşallah. Km ye diyecek yok.
06' R53 mcs 16 JCV 03
sonunda tekrardan kavustum r53e
Miniclubdoa yapiyorum kanka hahahaAslı MeOnYa tarafından gönderilmiş Mesajı gösterKanka tekrar tekrar tekrar hayırlı olsun.Sana hayırlı olsun Allah kaza bela vermesın demekten usandım artık
Yine mükemmel bir Mini aldın.Hayaline kavuştun.Senin adına çok sevindim.Artık kendi başına Mini buluşması yaparsın
Güle güle kullan kardo 

Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Kanka tekrar tekrar tekrar hayırlı olsun.Sana hayırlı olsun Allah kaza bela vermesın demekten usandım artık
Yine mükemmel bir Mini aldın.Hayaline kavuştun.Senin adına çok sevindim.Artık kendi başına Mini buluşması yaparsın
Güle güle kullan kardo
Bir yorum yaz:
-
Doğa, hayırlı olsun!!
Araç gerçekten salona koy karşılıklı otur çay iç, bilge delikanlı [emoji23].
Tabanı düz bassın inşallah. Km ye diyecek yok.
06' R53 mcs 16 JCV 03
Bir yorum yaz:
-
Biraz binsen gp2 yi satarsın haberin olmaz
Hayalini kurup, haftasonları metrobüsle Mashattandan alıp heyecanla kullandığım ancak sonunda tarihten sildiğim Jet i andırıyor
Kaderi benzemesin inşallah, kaskoyu tam yaptır geri kalan herşey için Kekuti. 
Bana araba alan bir arkadaşım,kardesim olduğu için çok şanslıyım
Bir yorum yaz:
-
Hayirli olsun abi hizina yetisilmiyor [emoji23] Valla hi imkanim olsa bende cok almak isterdim bu araci.Doa GP nin yanina cok yakisir abi senden bu araci almani bekliyordum[emoji1] kazasiz belasiz
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Bir yorum yaz:
-
Hahaha tesekkurler kanka, koleksiyoner degil de ruhastasi diyip forumdan uzaklastiricaklar diye korkuyorum asilAslı drcapaburro tarafından gönderilmiş Mesajı gösterValla daha sana diyecek birşey bulamıyorum kanka,Allah herzaman gönlüne göre versin.
Yine çok güzel ve özel bi araç aldın,kazasız belasız keyifli sürüşlerin olsun.
Artık bi koleksiyoner statüsü açılıp,yeni rütbene kavuşturulmalısın[emoji317][emoji317][emoji317][emoji317]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Valla daha sana diyecek birşey bulamıyorum kanka,Allah herzaman gönlüne göre versin.
Yine çok güzel ve özel bi araç aldın,kazasız belasız keyifli sürüşlerin olsun.
Artık bi koleksiyoner statüsü açılıp,yeni rütbene kavuşturulmalısın[emoji317][emoji317][emoji317][emoji317]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Tesekkur ederim abiiAslı MUSTANG tarafından gönderilmiş Mesajı gösterKardeşim hayırlı olaaaa
Efsane oldu, gönlündeki oldu...
Çok sevindim senin adına
Keyiflerle inşallah
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
R53 Thunder Blue GP #1911
Kardeşim hayırlı olaaaa
Efsane oldu, gönlündeki oldu...
Çok sevindim senin adına
Keyiflerle inşallah
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
R53 Thunder Blue GP #1911
yeteeeeer dediginizi duyar gibiyim
uzunca yillardir, hatta gp2mi ilk aldigim gunden beri hayalini kurdugum bir aracti gp1. kafama uyan bir gp1 bulup onu da diger gp ile omur boyu saklayacagim diyordum. bu araci da yakin takipteydim ancak ilk etapta (2 sene once) alamadim diye cok uzulmustum.. neyseki yabanciya gitmedi ve o satmayi dusundugunde de ben aldim
aldim diyorum ancak satisini yarin alicam, heycandan bekleyemeyip konusunu aciyim dedim 
arac 2006, 1911 tavan no'lu gp, henuz 11.000km'de.. almamdaki en buyuk sebeplerden biri, hatta en buyuk sebebi km'sinin cok dusuk olmasiydi zaten.. uzerindeki ekstralar da baya guzel geldi tabi.. 18 oz ultraleggera, on arka r56 jcw fren kiti, jcw direksiyon, rmw headers vs isime yarayabilecek bir cok parca da var aracin uzerinde..
cok uzatmadan ilk teaser tadindaki fotografi ekliyorum, devamini artik yarin ceker koyarim.. umarim biraz kendimi toparladigimda da projelerimiz bolumune konusunu acabilirim
image1.jpgEtiketler: Hiçbiri

Bir yorum yaz: