Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
R53 Thunder Blue GP #1911
Çöküş
X
-
Doga sizin garajda yer yoktur simdi benimkinde bos yer var tamamen yardim amacli el koymiycam bak :P
-
hahaghagdh aynen abiAslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı gösterCountryman GP'yi bekliyoruz

kanka gelicek bugunAslı MeOnYa tarafından gönderilmiş Mesajı gösterTaze fotoğraf alalım artık bugün
Bir yorum yaz:
-
Countryman GP'yi bekliyoruzAslı DC0038 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterHayırlı olsun doğa , kazasız belasız kullan inş. birtanede countryman s all4 bekliyoruz
Bir yorum yaz:
-
Tesekkur ederim kankaAslı ozanoztrk tarafından gönderilmiş Mesajı gösterKanka hayırlı olsun alınabilecek en güzel en heyecanlı mini bence [emoji2] kazasız belasız
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hahaha abi bu sefer tam denemelik olcakAslı GRKM tarafından gönderilmiş Mesajı gösterBu kez deneriz artık kaçarı yok
Güle güle keyifle bin bro
Hahaha tesekkur ederimAslı DC0038 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterHayırlı olsun doğa , kazasız belasız kullan inş. birtanede countryman s all4 bekliyoruz

Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Hayırlı olsun doğa , kazasız belasız kullan inş. birtanede countryman s all4 bekliyoruz
Bir yorum yaz:
-
Kanka hayırlı olsun alınabilecek en güzel en heyecanlı mini bence [emoji2] kazasız belasız
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Tesekkur ederim sekerimmAslı NDG tarafından gönderilmiş Mesajı gösterHayirli ugurlu olsun Doga'cim
Kazasiz belasiz keyifli surusler [emoji56][emoji56]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hahaha tesekkur ederimAslı kaganaydin tarafından gönderilmiş Mesajı gösterNefis bi gp, hayırlı olsun kazasız belasız. Geçenlerde ilanda görmüştüm, kmyi görünce fakedir o deyip gülmüştüm
değilmiş 
2 sene oncesine kadar 6.000kmdeydi hatta araba
Cok tesekkurler kankaAslı fuurkan tarafından gönderilmiş Mesajı gösterHayirli ugurlu olsun kanka
guzel oldu hatta cok guzel oldu bu hareket masallah
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Hayirli ugurlu olsun kanka
guzel oldu hatta cok guzel oldu bu hareket masallah
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Nefis bi gp, hayırlı olsun kazasız belasız. Geçenlerde ilanda görmüştüm, kmyi görünce fakedir o deyip gülmüştüm
değilmiş
Bir yorum yaz:
-
Hayirli ugurlu olsun Doga'cim
Kazasiz belasiz keyifli surusler [emoji56][emoji56]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
hahaha kanka ara ara binerim ayipsinAslı erhanaksoz tarafından gönderilmiş Mesajı gösterDoa hayırlı olsun. Bence koleksiyonun en değerli aracı.kazasız belasız bin inşallah. Gerçi sen kıyamazsın binmeye ama
)
34 UJB 72 / r56 Red JCW
kanka yarin aksam 8 gibi falan gidicem ya almaya arabayi o saate beklemez aynAslı SRKNZCN tarafından gönderilmiş Mesajı gösterVeee anahtar gelir
sen yarin dayanamaz ayn ye gelirsin doa 
Sent from my iPhone using Tapatalk
hemen alalim abi sana da bi taneAslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı gösterNe yalan soyliyim cok kiskandim gercekten garajimda gormek istedigim bir araba GP R53
Kazasiz belasiz cezasiz insallah 
Bir yorum yaz:
-
Ne yalan soyliyim cok kiskandim gercekten garajimda gormek istedigim bir araba GP R53
Kazasiz belasiz cezasiz insallah
Bir yorum yaz:
-
Veee anahtar gelir
sen yarin dayanamaz ayn ye gelirsin doa 
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:

Bir yorum yaz: