Abi mukemmel arac gercekten ya,Jantlar super ama Doga abi bence bu araca enkei leri takar yedekteki [emoji23]
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
R53 Thunder Blue GP #1911
Çöküş
X
-
gizli bir malatyalı doaAslı MeOnYa tarafından gönderilmiş Mesajı gösterHay Maasallah Allah nazarlardan korusun.Kanka sendeki 44 şansı nedir yaaa CGZ 44,EVY 44 [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
auauauhahaha
Bir yorum yaz:
-
Önce mercek plssAslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterBu arada arabanin plakasi UT oluyor simdilik.. Ilerki zamanda doa yapmak ilk hedeflerimizden
tüm zorluklar bu kare için miydi baco
Kazasız belasız, 2 den güzel 1
Bir yorum yaz:
-
İki gp yanyana gelmemeliydi
Belkide böylesi daha iyiydi
Kanka maşallah ya,çok çok güzel ve özeller.
Hem senin adına sevindim,hemde böyle güzel araçları olan birini tanıyor olduğum için kendi adıma sevindim.[emoji5]
Jantları değiştirirsen,talibim. [emoji317][emoji317]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Hay Maasallah Allah nazarlardan korusun.Kanka sendeki 44 şansı nedir yaaa CGZ 44,EVY 44 [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Bir yorum yaz:
-
Bu arada arabanin plakasi UT oluyor simdilik.. Ilerki zamanda doa yapmak ilk hedeflerimizden
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Tesekkur ederim abiAslı MUSTANG tarafından gönderilmiş Mesajı gösterKardeşim maşallah tekrar
İki kardeş pek güzeller
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Kardeşim maşallah tekrar
İki kardeş pek güzeller
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Cok tesekkurler abiAslı black tarafından gönderilmiş Mesajı gösterDoğa cidi bomba ya maşllah kazasız belasız suruşler inşallah
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
cok tesekkur ederimAslı Ekrem Alp Y tarafından gönderilmiş Mesajı gösterGüle güle kullan Doğa , çok güzel ve özel bir araç almışsın
Bir yorum yaz:
-
abi coil varAslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı gösterDoga sizin garajda yer yoktur simdi benimkinde bos yer var tamamen yardim amacli el koymiycam bak :P
bi de aren kardesim sattigi icin arabasini 1 araclik bosluk olustu otoparkta
Bir yorum yaz:
-
gp siz olmaz[emoji3]Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı gösterCountryman GP'yi bekliyoruz
Bir yorum yaz:









Bir yorum yaz: