Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
R53 Thunder Blue GP #1911
Çöküş
X
-
Koltuklarda takılınca gayet güzel oldu hayırlı olsun kazasız belasız kullan kardeşim
-
Hahaha tesekkur ederim abiAslı MUSTANG tarafından gönderilmiş Mesajı gösterDoğa nefis oldu, eski koltuklarını bagaja atacaktım bugün [emoji23][emoji23][emoji23]
Sent from my iPad using Tapatalk
Tesekkur ederimAslı Kfadam tarafından gönderilmiş Mesajı gösterOn numara olmus gule gule kullan
Sent from my iPhone using Tapatalk
Orjinali siyah olmasa boyaticam ama cizik yok daha jantta cok kararsizim o yuzden ben deAslı Can-B tarafından gönderilmiş Mesajı gösterKoltuklar, aracın yüksekliği iyi güzel ama şu siyah jantlara hiç ısınamadım
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Tesekkur ederim kankaAslı drcapaburro tarafından gönderilmiş Mesajı gösterMaşallah kanka çok güzel olmuş.[emoji5]
Sent from my iPhone using Tapatalk
HahahaAslı OGZ59 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterGuzel olmus abi,Serit iptali mi var bunda [emoji23] Abi bu arada 18 mi bunun jantlari ya gozume bi buyuk geldi [emoji1]
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
aynen jantlar 18
Kankacim tesekkur ederimAslı SRKNZCN tarafından gönderilmiş Mesajı gösterkanka hayırlı olsun harika oldu bu haliyle
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Koltuklar, aracın yüksekliği iyi güzel ama şu siyah jantlara hiç ısınamadım
Sent from my iPad using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Doğa nefis oldu, eski koltuklarını bagaja atacaktım bugün [emoji23][emoji23][emoji23]
Sent from my iPad using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Guzel olmus abi,Serit iptali mi var bunda [emoji23] Abi bu arada 18 mi bunun jantlari ya gozume bi buyuk geldi [emoji1]
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Bir yorum yaz:
-
Maşallah kanka çok güzel olmuş.[emoji5]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Bugun recaro pole position koltuklarim takildi, coiloverlara da bi tatli ayar cektik
guncel olsun



Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Vaaay tabi yaaaAslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı gösterGözlerden bende alıcam baco
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Hemmmen alalimAslı NDG tarafından gönderilmiş Mesajı gösterOzan satiyordu bunlardan hemen tedarik edelim [emoji76]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Abi cok tesekkur ederimAslı FIA tarafından gönderilmiş Mesajı gösterDoayenim ancak yazabildim, hayırlı olsun en keyifli Mini yi almışsın, kazasız belasız günlerde kullan inşallah

Hahaha cok tesekkurlerAslı cem meric tarafından gönderilmiş Mesajı gösterAaAaa ne güzel kule gergisi keşke benimde olsa
Güle güle kullanın çok güzel araç Maşallah...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
AaAaa ne güzel kule gergisi keşke benimde olsa
Güle güle kullanın çok güzel araç Maşallah...
Bir yorum yaz:
-
Doayenim ancak yazabildim, hayırlı olsun en keyifli Mini yi almışsın, kazasız belasız günlerde kullan inşallah
Bir yorum yaz:

Bir yorum yaz: