)34 UJB 72 / r56 Red JCW
)
tatli borcum olsun haftaya cumartesine hahaha
bu arada satisi aldim, anahtari da aldim. araci yarin aksam almaya gidicem 
doa hayırlı olsun bu ne hız bu nasıl bir MINI aşkı, allah kaza bela vermesin[emoji100] o buluşmalara bizide çağırırsın artık ya tek olmaz[emoji23]


Güzel günlerde kullan kazasız belasız
Abi hayırlı olsun çok çok güzel bir hareket oldu bu
Detaylı fotolardan çok aracı canlı görmeyi bekliyorum ben


Abi hayırlı olsun çok çok güzel bir hareket oldu bu
Detaylı fotolardan çok aracı canlı görmeyi bekliyorum ben
sarin yanina yakiscak gp aldim sonunda 


maşallah güzel araç kazasız belasız
maşallah güzel araç kazasız belasız

geçen bahsettiğin araç sanırım (:
cok tesekkurler 

Bir yorum yaz: