Abi 8.3 1000 hp bekliyorum hala hahah😃 hayırlı uğurlu olsun
Sent from my iPhone using Tapatalk
Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
Astro Black R53 Cooper S from California
Çöküş
Bu konu kapatıldı.
X
X
-
R53 Candır. Çok sevindim değişiklikleri bekliyoruz. Öncelikle jant
Bir yorum yaz:
-
Devle ayni renkte, onu golgede birakcak diye uzulme kanka, rakibim EMG, lakabim yeni nesil EMGAslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı gösterHayatımda gördüğüm en kötü Miniyi almışsın, tekrar tebrik ediyorum hahahahahah
Hahaha tesekkurler abiAslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı gösterben once inanmamistim soku simdi atlattim ne diyim bilemedim hayirli olsun?
Coluga cocuga karisiyim onu da insallah hahahaAslı dims tarafından gönderilmiş Mesajı gösterBizsizlikten ne yapacağını şaşırdı galiba
Almadığın bi CM kaldı, onu da bekliyorum heyecanla. Merakla takipteyiz
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Bizsizlikten ne yapacağını şaşırdı galibaAslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı gösterben once inanmamistim soku simdi atlattim ne diyim bilemedim hayirli olsun?
Almadığın bi CM kaldı, onu da bekliyorum heyecanla. Merakla takipteyiz
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
ben once inanmamistim soku simdi atlattim ne diyim bilemedim hayirli olsun?
Bir yorum yaz:
-
Hayatımda gördüğüm en kötü Miniyi almışsın, tekrar tebrik ediyorum hahahahahahAslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterXenon olmayan farlarim ve park lambalarim cok uyumlu. Xenon olsa boyle olmazdi

Bir yorum yaz:
-
Xenon olmayan farlarim ve park lambalarim cok uyumlu. Xenon olsa boyle olmazdi
Bir yorum yaz:
-
Motor antifriz kokusu burnuma kadar geldi. Ah eski gunler
)
Bir yorum yaz:
-
Gir kardeşim karart yakışıklıyı...debriyajı bilmezler ki, ondandırAslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterplastidip i alip kendi kendime girisiyim diyorum abi
km cok degil ama debriyajla bi alip veremedikleri var bu amerikalilarin 
r56dan daha zevkli geldi bana da valla
tesekkurler

Sent from my iPad using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
plastidip i alip kendi kendime girisiyim diyorum abiAslı MUSTANG tarafından gönderilmiş Mesajı gösterKardeşim Enkei paklar bunu başkası değil. Acil siyah kaplamalar lazım; çok krom
Yaşına göre ve LAye göre de çok yol yapmamış
Sent from my iPhone using Tapatalk
km cok degil ama debriyajla bi alip veremedikleri var bu amerikalilarin 
r56dan daha zevkli geldi bana da vallaAslı MiniMiniBirWorks tarafından gönderilmiş Mesajı gösterAraba cok hos abi. Eski bir r53 kullanici olarak cok keyif aldim aractan . Kült arac. Hayirli olsun.
tesekkurlerAslı ufuk86 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterHayirli olsun yenisi diyelim bizde
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Hayirli olsun yenisi diyelim bizde 😀
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Araba cok hos abi. Eski bir r53 kullanici olarak cok keyif aldim aractan . Kült arac. Hayirli olsun.
Bir yorum yaz:
-
Carbon Black R53 Cooper S from California
Kardeşim Enkei paklar bunu başkası değil. Acil siyah kaplamalar lazım; çok kromAslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterhhxaha kanka bak sen almazsan ben almaya devam edicem
abi kesinlikle katiliyorum ya
abi sagol 70bin milde
jantlari sorma yaa tam belli olmasin diye yandan fotografini cekmedim 

Yaşına göre ve LAye göre de çok yol yapmamış
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
hahaha kanka keskeee olsa valla tadindan yenmezdiAslı KRMH tarafından gönderilmiş Mesajı gösterSiyah gri kombinasyonu süper
hayırlı olsun acil jant lazım ufukta bir enkei olabilirmi acaba
???
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Siyah gri kombinasyonu süper
hayırlı olsun acil jant lazım ufukta bir enkei olabilirmi acaba
???
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:

Bir yorum yaz: