Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Astro Black R53 Cooper S from California

Çöküş
Bu konu kapatıldı.
X
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • DOA29
    yanıtladı
    Aslı MeOnYa tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Bro hayırlı olsun abi sen normalden ben normal degilim hahaha


    https://instagram.com/minicooperaksesuar/
    hhxaha kanka bak sen almazsan ben almaya devam edicem

    Aslı drcapaburro tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Adam kaçtane mini değiştirdi,sen hala otur.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
    abi kesinlikle katiliyorum ya

    Aslı MUSTANG tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Bu jantlar ne ya kardeşim Şahinden çıkma
    Hayırlı olsun. Kaç milde?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    abi sagol 70bin milde jantlari sorma yaa tam belli olmasin diye yandan fotografini cekmedim

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    Aslı Kfadam tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Hayirli olsun gelismeleri merakla bekliyorum


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    bisey yapmam heralde buna diye alip dun kendimi on panjur siparis ederken buldum

    Aslı ömür tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Daha yeni uyandım sayılır, R56 konusu diye girdim okuyunca fark ettim

    Hayırlı olsun güle güle kullanın
    haha basliklar ayni oldu sanirim tesekkurleer

    Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Ailemizin zeka küpüsün, tebrikler
    pm gel

    Aslı SRKNZCN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    ya arkadaş yok artık ya biri seni durdursun bence doğa kanka gayet güzel bir r53 almışsın şaka maka bi yana. hayırlı olsun
    ya valla guzel gibi geldi bana da. icinde falan gram ses yok. ya da egzoz sesinden duyulmuyor

    Aslı OGZ59 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    �� Hhahaha Doa abi hayirli olsun bi enkei rpf 01 koyarsin artik buna


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
    istanbulda olsa kesin koyardim da burda koymam buyuk olasilkla ya

    Bir yorum yaz:


  • MUSTANG
    yanıtladı
    Bu jantlar ne ya kardeşim Şahinden çıkma
    Hayırlı olsun. Kaç milde?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • MeOnYa
    yanıtladı
    Aslı drcapaburro tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Adam kaçtane mini değiştirdi,sen hala otur.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
    Mini her zaman alinir kanka ben arkamı sağlama aldım


    https://instagram.com/minicooperaksesuar/

    Bir yorum yaz:


  • drcapaburro
    yanıtladı
    Aslı MeOnYa tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Bro hayırlı olsun abi sen normalden ben normal degilim hahaha


    https://instagram.com/minicooperaksesuar/
    Adam kaçtane mini değiştirdi,sen hala otur.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

    Bir yorum yaz:


  • MeOnYa
    yanıtladı
    Bro hayırlı olsun abi sen normalden ben normal degilim hahaha


    https://instagram.com/minicooperaksesuar/

    Bir yorum yaz:


  • OGZ59
    yanıtladı
    Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Ailemizin zeka küpüsün, tebrikler
    😂 Hhahaha Doa abi hayirli olsun bi enkei rpf 01 koyarsin artik buna


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

    Bir yorum yaz:


  • SRKNZCN
    yanıtladı
    ya arkadaş yok artık ya biri seni durdursun bence doğa kanka gayet güzel bir r53 almışsın şaka maka bi yana. hayırlı olsun

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Ailemizin zeka küpüsün, tebrikler

    Bir yorum yaz:


  • ömür
    yanıtladı
    Daha yeni uyandım sayılır, R56 konusu diye girdim okuyunca fark ettim

    Hayırlı olsun güle güle kullanın

    Bir yorum yaz:


  • Kfadam
    yanıtladı
    Hayirli olsun gelismeleri merakla bekliyorum


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    Aslı clv2lGl tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Biri sunu silksin ))) hayirli olsun kardozo
    Hahaha sagol krall

    Bir yorum yaz:


  • clv2lGl
    yanıtladı
    Biri sunu silksin ))) hayirli olsun kardozo

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    Aslı drcapaburro tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Hahahahahaha hayırlı olsun Doa,jantlar efsane. Sen bunuda adam edersin.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
    Hahaha jantlar ozel siparis

    Aslı dims tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    ahahhahahahahahahahah
    Günaydın, ilk sorum 'nasıl ooolduu?'
    Foruma girince başlığı gördüm. Sabah sabah yanlış mı okuyorum acaba orada r53 s mi yazıyor gerçekten dedim. Gözlerimi falan ovaladım, gözlüğümü taktım
    Alem adamsın Ama MINI'den vazgeçemiyor olman takdire şayan gerçekten.
    Kazasız belasız güle güle kullan bakalım İlahi sürahi Doğa ya
    Hahaha ben de arabaya ilk bindigimde bi gozlerimi ovusturdum, ulan cidden yine mini mi aldim ben dedim

    Bir yorum yaz:


  • dims
    yanıtladı
    ahahhahahahahahahahah
    Günaydın, ilk sorum 'nasıl ooolduu?'
    Foruma girince başlığı gördüm. Sabah sabah yanlış mı okuyorum acaba orada r53 s mi yazıyor gerçekten dedim. Gözlerimi falan ovaladım, gözlüğümü taktım
    Alem adamsın Ama MINI'den vazgeçemiyor olman takdire şayan gerçekten.
    Kazasız belasız güle güle kullan bakalım İlahi sürahi Doğa ya

    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X