Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Astro Black R53 Cooper S from California

Çöküş
Bu konu kapatıldı.
X
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • MeOnYa
    yanıtladı
    Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Bu boyle kalsin ya zaten cok bisey kalmadi gelmeme gp1 olsaydi cok iyi olurdu cidden ama kismet
    Çift anadal yapardin

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    Bu boyle kalsin ya zaten cok bisey kalmadi gelmeme gp1 olsaydi cok iyi olurdu cidden ama kismet

    Bir yorum yaz:


  • MeOnYa
    yanıtladı
    Keşke Gp1 alsaydın ya

    Bir yorum yaz:


  • drcapaburro
    yanıtladı
    Güzel duruyor kanka,buna birşey yapmıycan herhalde.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    En taze fotograflariyla guncel





    Bir yorum yaz:


  • IsItLove?
    yanıtladı
    Hayirli olsun yeni Mini`niz, güle güle kullanin.
    Bu arada henüz bir R53 kullanmadigim icin neden herkesin R56`ya bu kadar cok tercih ettigini anlayamayacagim sanirim...

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Gördüğüm en çirkin Mini

    Yünanda rezil edicen bizi hzhzhzhzh

    Bir yorum yaz:


  • dims
    yanıtladı
    Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Sizce soldaki mi sagdaki mi? (Bence sagdaki)



    Yaa sen bunlarla ugrasacagina video ceksene hani nirdee bizim videomuuz?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • drcapaburro
    yanıtladı
    Soldakine bakmadım bile.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

    Bir yorum yaz:


  • Murat
    yanıtladı
    Çok kötü bakıyo valla sagdaki desem bi turlu demesem bi turlu

    Sent from my LG-D855 using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    Sizce soldaki mi sagdaki mi? (Bence sagdaki)



    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    Aslı clv2lGl tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Alexander kanka bu. Amerikan isko ?
    Ah kanka iskender abi olaydi burda

    Bir yorum yaz:


  • clv2lGl
    yanıtladı
    Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Valla canmis cok sevdim cok tesekkurler



    Hahaha onlara anca ruyada ya



    Cok tesekkur ederim, artik donmeme cok kalmadi, zaman bulabilirsem ugrasicam diyim ama bagaj logosu hakkatten cok sinir bozucu ilk onu halledebilirim hahah
    Egzozun egilip soyle bi fotografini cektim ama hala emin degilim ne oldugundan

    Alexander kanka bu. Amerikan isko ?

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    Aslı ekurtoglu tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    R53 Candır. Çok sevindim değişiklikleri bekliyoruz. Öncelikle jant
    Valla canmis cok sevdim cok tesekkurler

    Aslı ozanoztrk tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Abi 8.3 1000 hp bekliyorum hala hahah😃 hayırlı uğurlu olsun


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Hahaha onlara anca ruyada ya

    Aslı Murat tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Hahaha hayirli olsun aracınız. Benimde gozume ilk olarak jantlar ve scoop takildi. Scoop renginin acilen arac rengine donmesi lazım diye düşünüyorum. Panjur orijinal kalsa da olur ancak mercekli xenon takilsa aracin kaderi degisir jant konusu zaten sizin uzmanlik alaniniz onunla ilgili bir yorum yapmiyorum

    Bu arada egsoz sistemi başlıklardan tahminim kadarıyla Megan Racing olabilir.
    Araciniza da ilk hediyesi olarak bagaj logosunu yenilemenizi tavsiye ederim
    R53 Mini gibi Mini'dir diyerek yeni araciniz hayirli olsun kazasiz gunlerde keyifle kullanmanizi diliyorum.
    Cok tesekkur ederim, artik donmeme cok kalmadi, zaman bulabilirsem ugrasicam diyim ama bagaj logosu hakkatten cok sinir bozucu ilk onu halledebilirim hahah
    Egzozun egilip soyle bi fotografini cektim ama hala emin degilim ne oldugundan

    Bir yorum yaz:


  • Murat
    yanıtladı
    Hahaha hayirli olsun aracınız. Benimde gozume ilk olarak jantlar ve scoop takildi. Scoop renginin acilen arac rengine donmesi lazım diye düşünüyorum. Panjur orijinal kalsa da olur ancak mercekli xenon takilsa aracin kaderi degisir jant konusu zaten sizin uzmanlik alaniniz onunla ilgili bir yorum yapmiyorum

    Bu arada egsoz sistemi başlıklardan tahminim kadarıyla Megan Racing olabilir.
    Araciniza da ilk hediyesi olarak bagaj logosunu yenilemenizi tavsiye ederim
    R53 Mini gibi Mini'dir diyerek yeni araciniz hayirli olsun kazasiz gunlerde keyifle kullanmanizi diliyorum.

    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X