Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş
Mesajı göster
gp1 olsaydi cok iyi olurdu cidden ama kismet 
gp1 olsaydi cok iyi olurdu cidden ama kismet





hani nirdee bizim videomuuz? 


cok tesekkurler
ama bagaj logosu hakkatten cok sinir bozucu ilk onu halledebilirim hahah


cok tesekkurler
jant konusu zaten sizin uzmanlik alaniniz onunla ilgili bir yorum yapmiyorum 

ama bagaj logosu hakkatten cok sinir bozucu ilk onu halledebilirim hahah
jant konusu zaten sizin uzmanlik alaniniz onunla ilgili bir yorum yapmiyorum 


Bir yorum yaz: