Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Astro Black R53 Cooper S from California

Çöküş
Bu konu kapatıldı.
X
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • drcapaburro
    yanıtladı
    Hahahahahaha hayırlı olsun Doa,jantlar efsane. Sen bunuda adam edersin.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    bir konu başlattı Astro Black R53 Cooper S from California

    Astro Black R53 Cooper S from California

    nolur nasil oldu diye sormayin, bu sefer ben de anlamadim valla baska bir araba aliyodum, hatta aldim 3 gunlugune, baya bi problem yasadim yolda kaldim vs, sonunda gittim arabami galeriye geri verip yine mini aldim. galba olay bu, galerilere sinirlenince mini aliyorum
    cok uzun zamandir almak istiyordum zaten r53. uzerine geldi, iyi de oldu. jantlarim esnaf spec, ve xenon farim yok. ama sunroof, otomatik klima, tam deri koltuk, harman kardon ses sistemi vs. var aracta. icine para harcamis ilk alan kisi, disini umursamamis bir de egzoz sistemi var ki, DEV20ye rakip resmen. daha markasini dahi bilmesem de.. eve gelene kadar yedigim kufurleri sayamadim guzel bir renk kombini var en azindan, tavan aynalar ve scoop metalik grimsi, govde sanirim astro black.. plakayi da bu ay icerisinde tasiyorum araca, ruhsatin gelmesini beklemem lazim..

    neyse, ozetle yeni aracim, utuyle cekilmis fotograflariyla;











    olaya yeni bir boyut kattim sanirim. bi onceki aracin slogani "amerikada mini mi alinir" di. bununki "yok artik amerikada mini satilip bidaha mini mi alinir" olabilir
    Eklenen Dosyalar
    En son düzenleyen DOA29; 20-03-16, 03:37.
Hazırlanıyor...
X