Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Astro Black R53 Cooper S from California

Çöküş
Bu konu kapatıldı.
X
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • ozanoztrk
    yanıtladı
    Abi 8.3 1000 hp bekliyorum hala hahah😃 hayırlı uğurlu olsun


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • ekurtoglu
    yanıtladı
    R53 Candır. Çok sevindim değişiklikleri bekliyoruz. Öncelikle jant

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Hayatımda gördüğüm en kötü Miniyi almışsın, tekrar tebrik ediyorum hahahahahah
    Devle ayni renkte, onu golgede birakcak diye uzulme kanka, rakibim EMG, lakabim yeni nesil EMG

    Aslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    ben once inanmamistim soku simdi atlattim ne diyim bilemedim hayirli olsun?
    Hahaha tesekkurler abi

    Aslı dims tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Bizsizlikten ne yapacağını şaşırdı galiba Almadığın bi CM kaldı, onu da bekliyorum heyecanla. Merakla takipteyiz


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Coluga cocuga karisiyim onu da insallah hahaha

    Bir yorum yaz:


  • dims
    yanıtladı
    Aslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    ben once inanmamistim soku simdi atlattim ne diyim bilemedim hayirli olsun?
    Bizsizlikten ne yapacağını şaşırdı galiba Almadığın bi CM kaldı, onu da bekliyorum heyecanla. Merakla takipteyiz


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • ALIENLOVE
    yanıtladı
    ben once inanmamistim soku simdi atlattim ne diyim bilemedim hayirli olsun?

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Xenon olmayan farlarim ve park lambalarim cok uyumlu. Xenon olsa boyle olmazdi

    Hayatımda gördüğüm en kötü Miniyi almışsın, tekrar tebrik ediyorum hahahahahah

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    Xenon olmayan farlarim ve park lambalarim cok uyumlu. Xenon olsa boyle olmazdi

    Bir yorum yaz:


  • MiniMiniBirWorks
    yanıtladı
    Motor antifriz kokusu burnuma kadar geldi. Ah eski gunler )

    Bir yorum yaz:


  • MUSTANG
    yanıtladı
    Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    plastidip i alip kendi kendime girisiyim diyorum abi km cok degil ama debriyajla bi alip veremedikleri var bu amerikalilarin



    r56dan daha zevkli geldi bana da valla



    tesekkurler
    Gir kardeşim karart yakışıklıyı...debriyajı bilmezler ki, ondandır


    Sent from my iPad using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    Aslı MUSTANG tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Kardeşim Enkei paklar bunu başkası değil. Acil siyah kaplamalar lazım; çok krom
    Yaşına göre ve LAye göre de çok yol yapmamış


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    plastidip i alip kendi kendime girisiyim diyorum abi km cok degil ama debriyajla bi alip veremedikleri var bu amerikalilarin

    Aslı MiniMiniBirWorks tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Araba cok hos abi. Eski bir r53 kullanici olarak cok keyif aldim aractan . Kült arac. Hayirli olsun.
    r56dan daha zevkli geldi bana da valla

    Aslı ufuk86 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Hayirli olsun yenisi diyelim bizde ��


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    tesekkurler

    Bir yorum yaz:


  • ufuk86
    yanıtladı
    Hayirli olsun yenisi diyelim bizde 😀


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • MiniMiniBirWorks
    yanıtladı
    Araba cok hos abi. Eski bir r53 kullanici olarak cok keyif aldim aractan . Kült arac. Hayirli olsun.

    Bir yorum yaz:


  • MUSTANG
    yanıtladı
    Carbon Black R53 Cooper S from California

    Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    hhxaha kanka bak sen almazsan ben almaya devam edicem



    abi kesinlikle katiliyorum ya



    abi sagol 70bin milde jantlari sorma yaa tam belli olmasin diye yandan fotografini cekmedim
    Kardeşim Enkei paklar bunu başkası değil. Acil siyah kaplamalar lazım; çok krom
    Yaşına göre ve LAye göre de çok yol yapmamış


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    Aslı KRMH tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Siyah gri kombinasyonu süper hayırlı olsun acil jant lazım ufukta bir enkei olabilirmi acaba ???


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    hahaha kanka keskeee olsa valla tadindan yenmezdi

    Bir yorum yaz:


  • KRMH
    yanıtladı
    Siyah gri kombinasyonu süper hayırlı olsun acil jant lazım ufukta bir enkei olabilirmi acaba ???


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X