Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Astro Black R53 Cooper S from California

Çöküş
Bu konu kapatıldı.
X
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • Kekuti
    yanıtladı
    Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    aracim donuyor olmam sebebiyle satilmistir. 2500 millik kisa bir yolculugumuz oldu, ama r53un muhtesem bir araba oldugunu anlamama yetti ve artti turkiyede de bitane alabilirim diye umuyorum
    İyi bari sivik satılıcak heralde

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    aracim donuyor olmam sebebiyle satilmistir. 2500 millik kisa bir yolculugumuz oldu, ama r53un muhtesem bir araba oldugunu anlamama yetti ve artti turkiyede de bitane alabilirim diye umuyorum

    Bir yorum yaz:


  • dims
    yanıtladı
    Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Hicbiriniz begenmiyosunuz arabami
    Sen benim seritlerimi begenmezsen ben de senin cooper cesetS ini begenmem


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    Aslı dims tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Sen apacisin, apaci kal hihihihiihi


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Ceset cooper
    Arkasına CesetS yazdır hhzhzhzhzzh
    Hicbiriniz begenmiyosunuz arabami

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Ceset cooper
    Arkasına CesetS yazdır hhzhzhzhzzh

    Bir yorum yaz:


  • dims
    yanıtladı
    Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Bu acidan rengi bi guzel geldi yau gozume

    Sen apacisin, apaci kal hihihihiihi


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Gördüğüm en çirkin Mini
    Fakirlikten kurtul corvette falan al Allah aşına
    ya sen yemin ederim miniden anlamiyosun

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Gördüğüm en çirkin Mini
    Fakirlikten kurtul corvette falan al Allah aşına

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    Sonunda yikandik! bu arada ndg den arabamin renginin astro black oldugunu ogrendim bugun carbon black degilmis hahaha





    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    Bu acidan rengi bi guzel geldi yau gozume

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    Aslı Mr. JC tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Hayırlı olsun ilk fotoğraftaki camdaki görüntüden dolayı önü kırmızı arkası siyahmış gibi duruyor
    Hahaha cidden oyleymis fark etmemistim tesekkur ederim

    Bir yorum yaz:


  • Mr. JC
    yanıtladı
    Hayırlı olsun ilk fotoğraftaki camdaki görüntüden dolayı önü kırmızı arkası siyahmış gibi duruyor

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    Aslı GOKHAN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Yaşasın R53 ozaman
    Hahaha kesinlikle abi

    Bir yorum yaz:


  • GOKHAN
    yanıtladı
    Yaşasın R53 ozaman

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    Aslı MeOnYa tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Guzel bir r53 candir ama ... Hahahah
    kanka bi f56 jcw fena olmazdi ama

    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X