Aslı Murat tarafından gönderilmiş
Mesajı göster
R52 Cabrio Brace'lerimiz boyandı ve montajlandı. Telefonumun kamerası pek iyi değil kusura bakmayın 

R52 Cabrio Brace'lerimiz boyandı ve montajlandı. Telefonumun kamerası pek iyi değil kusura bakmayın 
Ardından aracı tamamiyle stock hale getirip amcadan R53 modunda binmeye karar verdim
Şu an üzerinde aftermarket olarak sadece alta intercooler ve K&N CAI kaldı, onu da yaza doğru değiştiririm diye düşünüyorum. Mercekli farlar zamanından tek bi fotosu var başka çekmemiştim onda da efekti biraz fazla kaçırmışım 










Bir yorum yaz: