Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
'04 R53 Cooper S / Gray
Çöküş
X
-
Güncel:
- Amerikan park seti
- Jcw Gp Difüzör ve arka dodikleri
- Jcw egzoz başlıkları
- Facelift stoplar & Sis lambası


Bir yorum yaz:
-
En güzelini yaptın, hiç sevmemiştim R112li halini. + Flame Spoke'ların replikasıyla orijinali arasında belli detaylarda öyle bariz farklar var ki galeri spec minilerde çok sırıtıyorken NAD'da efsane duruyordu.Aslı SRKNZCN tarafından gönderilmiş Mesajı gösterwebspoke jantı çok yakıştırıyorum r53 e. NAD a ilk başta bunları takmayı düşünmüştüm ama checkmate olduğu için orj jantları takmıştım. kazasız belasız maşallaaa
Bir yorum yaz:
-
webspoke jantı çok yakıştırıyorum r53 e. NAD a ilk başta bunları takmayı düşünmüştüm ama checkmate olduğu için orj jantları takmıştım. kazasız belasız maşallaaa
Bir yorum yaz:
-
Çok teşekkür ediyorumAslı MUSTANG tarafından gönderilmiş Mesajı gösterMaşallah kardeşim, efsane olmuş....
Kazasız belasız...
Bir yorum yaz:
-
Maşallah kardeşim, efsane olmuş....
Kazasız belasız...
Tapatalk kullanarak iPad aracılığıyla gönderildi
Bir yorum yaz:
-
Coil lazim coilAslı Murat tarafından gönderilmiş Mesajı gösterhahaha
öyleyse krom kısımlar elektrostatik olarak siyaha boyanırsa güzel bir görüntü elde edilebilir diye düşünüyorum senin aracında 
Bir yorum yaz:
-
hahahaAslı clv2lGl tarafından gönderilmiş Mesajı gösterBizimki o kadar da gergin sayilmaz
öyleyse krom kısımlar elektrostatik olarak siyaha boyanırsa güzel bir görüntü elde edilebilir diye düşünüyorum senin aracında
Bir yorum yaz:
-
Bizimki o kadar da gergin sayilmazAslı Murat tarafından gönderilmiş Mesajı gösterÇek-bırak araba bro
Basık araç kullanma konusunda pek kendime güvenemiyorum açıkçası kesin bi vukuat çıkarırım ondan dolayı pek sıcak bakamıyorum yay işlerine
Beğeniyle seyrediyorum sizin araçları o yetiyor bana şimdilik 
Teşekkür ederim beğenmene sevindim abi, ilave farlar gergin R53'lere göre değil pek biraz naif bi görüntü katıyor bence agresifliği alıyor
Bir yorum yaz:
-
Çek-bırak araba broAslı cem meric tarafından gönderilmiş Mesajı gösterOyuncak gibi ne kadar güzel

Basık araç kullanma konusunda pek kendime güvenemiyorum açıkçası kesin bi vukuat çıkarırım ondan dolayı pek sıcak bakamıyorum yay işlerineAslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterJanti yakistirdim arabanin tipine, bir tik basik olsa cok daha iyi olcak
Beğeniyle seyrediyorum sizin araçları o yetiyor bana şimdilik 
Teşekkür ederim beğenmene sevindim abi, ilave farlar gergin R53'lere göre değil pek biraz naif bi görüntü katıyor bence agresifliği alıyorAslı clv2lGl tarafından gönderilmiş Mesajı gösterMasallah cok guzel olmus. Ben de mi ilave far alsam diye dusundum fotoda dikkat edince
Bir yorum yaz:
-
Masallah cok guzel olmus. Ben de mi ilave far alsam diye dusundum fotoda dikkat edince
Bir yorum yaz:
-
Janti yakistirdim arabanin tipine, bir tik basik olsa cok daha iyi olcak
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:

Bir yorum yaz: