Aslı Murat tarafından gönderilmiş
Mesajı göster
34 NSC 46 TAPATALK


Çok gıcığıma gitti o görüntü başta ama şimdilik idare edicem bi süre. O durumun sebebi susturucuyu tutan kauçuk (exhaust hanger) yılların etkisiyle deforme olmuş biraz, egzoza hafifçe müdahale edince biraz saldı kendini.. yenisi takıldığında kendine gelecek. Dışarıdan bakanlar farketmez diyordum ama patladık demek ki [emoji1310][emoji1]
Çok gıcığıma gitti o görüntü başta ama şimdilik idare edicem bi süre. O durumun sebebi susturucuyu tutan kauçuk (exhaust hanger) yılların etkisiyle deforme olmuş biraz, egzoza hafifçe müdahale edince biraz saldı kendini.. yenisi takıldığında kendine gelecek. Dışarıdan bakanlar farketmez diyordum ama patladık demek ki [emoji1310][emoji1]
Difüzör'le birlikte GP rear insertleri de sipariş verip takayım diyordum ama öncelikle bi başlangıç yapalım öyle sipariş veririm demiştim, rear insertler olmadan bu haliyle de hoşuma gitti açıkçası
Basma işine şimdilik biraz soğuğum ama günün birinde olabilir, GP yayları falan denk gelirse bir yerlerden direk alırım ama coil işlerine yabancıyım biraz maalesef :/

hahaha favlar arasına girebildiysek ne mutlu bize




Bir yorum yaz: