Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
'04 R53 Cooper S / Gray
Çöküş
X
-
Ben de r53 de bu jantlari merak ediyordum. Cok guzel olmus.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Bir yorum yaz:
-
Teşekkürler bro [emoji1303]Aslı cem meric tarafından gönderilmiş Mesajı gösterUfak ama güzel bir detay eline sağlık Murat
Bir yorum yaz:
-
Teşekkür ediyorum bence de güzel oldu.. Senden de before/after bekleriz artıkAslı kaganaydin tarafından gönderilmiş Mesajı gösterBenim de aklımdaki sonraki moddu wiper delete
çok başarılı olmuş contasız halletmek, ben de veriyorum siparişini. Logo içinde katılıyorum sana 

Teşekkür ederim yorumunuz ve iyi dilekleriniz için, şimdilik duruyor bakalım logo.. Ama bir gece ansızın sökebilirimAslı MUSTANG tarafından gönderilmiş Mesajı gösterBence şu andaki en temiz R53lerden biri kazasız belasız binin güzel günlerde....Maşallah x 41
Logo kalsın bence, gayet yakışıklı duruyor...
Bir yorum yaz:
-
Bence şu andaki en temiz R53lerden biri kazasız belasız binin güzel günlerde....Maşallah x 41
Logo kalsın bence, gayet yakışıklı duruyor...
Tapatalk kullanarak iPad aracılığıyla gönderildi
Bir yorum yaz:
-
Benim de aklımdaki sonraki moddu wiper delete
çok başarılı olmuş contasız halletmek, ben de veriyorum siparişini. Logo içinde katılıyorum sana
Bir yorum yaz:
-
Basit bir DIY ile bir güncelleme yapmış olayım başlığa
Daha önceden bahsetmiştim, aracımda arka silecek iptali yapmıştım ve silecek motorunu söktüğümde ortaya çıkan boşluğa şöyle bir ürünle muhafaza yapmıştım yıllar önce:

ancak bu ürün biraz gözümü rahatsız etmeye başlamıştı, istediğim şey neredeyse gp tadında olabildiğince düz ve belli olmayacak bir zemin elde etmekti, yakından bakıldığında biraz belirgin görünüyordu bu malzeme.

Ve şu şekilde farklı bir ürün ile istediğim görüntüye ulaştım:
@killallwipers nickli bir eBay satıcısından temin ettim, akriliğe benzer oldukça kaliteli bir malzeme, ürünün yanında montajı sağlamlaştırmak için bir sealant da gönderiliyor.
Montaj sonrası:

Sealant'ın iyice kendine gelip tam anlamıyla yerine yerleşmesi için bi süre hafif bir sıcaklık altında beklettim.

ve SONUÇ:
Uzaktan bakıldığında kesinlikle belli olmayan bir wiper delete'imiz oldu
Foto-1:

Foto-2:

Yalandan bir güncel yapmış olayım aracımın başlığına bu vesileyle :P
dipnot: şu solda bulunan JCW logosunu da bi sökesim geldi ama ellemeyim şimdilik dedim, uzun bir süredir bu şekilde kullanıyorum, logo orijinal ama eski arabaya yeni logo pek hoş durmuyor gibi gelmeye başladı. Sizin de fikirlerinizi almak istedim. Belki sökebilirim.
Bir yorum yaz:
-
Ayrıntılar bazen çok şey değiştiriyor R53teAslı MeOnYa tarafından gönderilmiş Mesajı gösterÇok çok çok çok güzel olmuş. Ufak bir ayrıntı ama fena durmuş
Teşekkür ediyorum beğenmene sevindim
Aynen arada böyle ufak hediyeler almak lazım şımartmamak şartıylaAslı kaganaydin tarafından gönderilmiş Mesajı gösternefis olmuş murat , yılbaşı hediyesi iyidir
Teşekkür ediyorum.
Teşekkür ederim abiAslı drcapaburro tarafından gönderilmiş Mesajı gösterRenk gelmiş kaput altına,hayırlı olsun.[emoji5]
Bir yorum yaz:
-
Renk gelmiş kaput altına,hayırlı olsun.[emoji5]
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Bir yorum yaz:



Bir yorum yaz: