Aslı SERKAN tarafından gönderilmiş
Mesajı göster
Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
Cesme Organizasyonu - Agustos 2012
Çöküş
X
-
valla bundan sonra haftada 1suadiye carribou'da toplanacagiz isteyen gelir genellikle 8den sonra ve haftaiciAslı SERKAN tarafından gönderilmiş Mesajı gösterHelal Olsun Çok cabuk Bi organizasyan yapıldı Çok ta Güzel Görünüyo ,Biz Burda Bi İftar yemegi Yapamadık
bunun icin whatsapp iletisimi yapilmakta
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Bir yorum yaz:
-
heuehueheueheueheueheue dikkatNDGheryerdencikabilirAslı HAKTAN tarafından gönderilmiş Mesajı gösterNazlicim senin rakiyi hesaba yansitmadiklari icin, isletmeci, paylasima izin vermedi
ama hepimiz senin kadehini masaya vurup birer yudum alarak anildin
HK @ Galaxy Note via Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Bir yorum yaz:
-
Helal Olsun Çok cabuk Bi organizasyan yapıldı Çok ta Güzel Görünüyo ,Biz Burda Bi İftar yemegi Yapamadık
Bir yorum yaz:
-
Nazlicim senin rakiyi hesaba yansitmadiklari icin, isletmeci, paylasima izin vermedi
ama hepimiz senin kadehini masaya vurup birer yudum alarak anildin
HK @ Galaxy Note via Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Baran ve Berna ile birlikte o mekan senin, diger mekanlarin hepsi benim seklinde gezdik, durmadik. Saat 4'u gosterirken corba mi icsek, yan mi gelsek savasinda ise Ayda'nin hamileligi dolayisi ile "ev, yan gelip yatma yeridir" dedik (dedik ama aklimiz corbada kaldi)..Aslı WISHMAN tarafından gönderilmiş Mesajı gösterBerna'nin foto super, O'na sormadan Avatar olarak degistirilmesini teklif ediyorum.
P.S: Bide bizi yolladiktan sonra Alacati'da neler oldugunu bir ogrenebilsek?
WishMeiman
Wishman'cim sende hic foto yok mu?
HK @ Galaxy Note via Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
bohohohoyyyyt!!!! bende katildim sek cift buzlu raki ve lime'li soda istedim insan prntscreen alirdi benide ilistiriverirdi :/
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Bir yorum yaz:
-
Berna'nin foto super, O'na sormadan Avatar olarak degistirilmesini teklif ediyorum.
P.S: Bide bizi yolladiktan sonra Alacati'da neler oldugunu bir ogrenebilsek?
WishMeiman
Bir yorum yaz:
-
Harikasiniz tebrikler
)) Berna ayni resimden Istanbul versyonu da yapalim :P
Bir yorum yaz:
-
sevdik sizi, sorun yok
)) yalniz bizi Baran'la bar ortaminda 3-4 dakika yalniz da birakabilirsin yani gerilme bu kadar
Bir yorum yaz:
-
Misafir cevap verdiBiz ona şakacı bir çiftiz diyelimAslı HAKTAN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
))
Siz Baran'la cok tehlikelisiniz gibi geliyor bana
)
Bir yorum yaz:
-
Misafir cevap verdiPekiii öyle olsun bu aksam mevcut durum itibari ile üstüne gitmemeye karar verdimAslı HAKTAN tarafından gönderilmiş Mesajı gösterbaska foto falan yok Berna, uydurma...

bu kadarmis hepsini attim iste
Bir yorum yaz:
-
baska foto falan yok Berna, uydurma...Aslı Berna tarafından gönderilmiş Mesajı gösterHaktancigim başka fotograflarda vardı sanırım ben rezil olmuşum bari yalnız kalmayayım

bu kadarmis hepsini attim iste
Bir yorum yaz:

Bir yorum yaz: