Aslı NDG tarafından gönderilmiş
Mesajı göster
Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
Cesme Organizasyonu - Agustos 2012
Çöküş
X
-
Misafir cevap verdiForumda konusu olduğundan bile haberim yok durumları biliyorsun...
-
Benim sana trip atmam lazim neyse wish gelince toptan acisini cikarticam ben. Ayricaaa kac defa konustuk ayarlayamadik elde olmayan nedenlerden oturu.Aslı Berna tarafından gönderilmiş Mesajı gösterAhanda sana tripcanlığın kralını yapıyorum an itibariyle "beni görmek için saatlerinden fedakarlık edemiyorsun demek!!!!"
26 aralik aksam yemegine hic bakilmamis .. ayrica ssp eventiyle ilgilenmemis olman uzdu beni temammi
Sent from my GT-N7100 using TapaTalk II
Bir yorum yaz:
-
Misafir cevap verdiAhanda sana tripcanlığın kralını yapıyorum an itibariyle "beni görmek için saatlerinden fedakarlık edemiyorsun demek!!!!"Aslı NDG tarafından gönderilmiş Mesajı gösterKizim Izmir idealtepeden tas catlasa1.5 saat
ben sawdan ucaga binsem ist'e kac dk sonra inerim
Sent from my GT-N7100 using TapaTalk II
Bir yorum yaz:
-
Kizim Izmir idealtepeden tas catlasa1.5 saatAslı Berna tarafından gönderilmiş Mesajı gösterDeno sende İzmir'e gidene kadar bir bize gelsen diyordum...
ben sawdan ucaga binsem ist'e kac dk sonra inerim
Sent from my GT-N7100 using TapaTalk II
Bir yorum yaz:
-
Misafir cevap verdiDeno sende İzmir'e gidene kadar bir bize gelsen diyordum...Aslı NDG tarafından gönderilmiş Mesajı gösterwish hele bi gelsin ben oyle gelecegim
bu sefer iyi plan yapip gelecegim bi de artik bu sefr bi goruselim yeaa
Sent from my iPad using TapaTalk HD
Bir yorum yaz:
-
Misafir cevap verdiBuraaak kalacak yer problemin varsa bizde kalabilirsiiiin!!!!Aslı Serencebey tarafından gönderilmiş Mesajı gösterIslerimizden imkan buldurmaya calisicaz.
Ps: yilbasi istsmbuldayim minicilere duyurulur
GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
))))
Bir yorum yaz:
-
Islerimizden imkan buldurmaya calisicaz.
Ps: yilbasi istsmbuldayim minicilere duyurulur
GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Bir yorum yaz:
-
wish hele bi gelsin ben oyle gelecegimAslı Serencebey tarafından gönderilmiş Mesajı gösterArkadas isim yogun napayim ekmek parasi bizimkide yapicak bisey yok sen gelsene buralara yevrum
GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
bu sefer iyi plan yapip gelecegim bi de artik bu sefr bi goruselim yeaa
Sent from my iPad using TapaTalk HD
Bir yorum yaz:
-
Dukkanda kapim herkese acik
Buyrun beklerim
Expresso veya filtre kahve icin en iyi adres kastyle hahahaha
GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Bir yorum yaz:
-
Misafir cevap verdiBiz nasıl gelicez? Ne güzel geçen sefer hep beraberdik
Bir yorum yaz:
-
Tamam abicim sen günü belirle kahve içmeye gidelim.Aslı WISHMAN tarafından gönderilmiş Mesajı gösterGidelim walla, kahvede var ben biliyom (Haktan'in favorilerinden hemde)
Direksiyona bakip bu vites mi der SerenceBey'i deli ederim.
Wishman
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Gidelim walla, kahvede var ben biliyom (Haktan'in favorilerinden hemde)Aslı C@N tarafından gönderilmiş Mesajı gösterMurat abi gel beraber gidelim
Sent from my iPhone using Tapatalk
Direksiyona bakip bu vites mi der SerenceBey'i deli ederim.
Wishman
Bir yorum yaz:
-
Murat abi gel beraber gidelimAslı WISHMAN tarafından gönderilmiş Mesajı gösterOzgur Pasa'miz bu aralar kayip. :-(
Keske beni alip SerenceBey'e goturse. Daha once Zorbey'e yalvardim, 'abi sen bizimle sikilirsin' diye yan cizdi.
P.S: Bu arada SerenceBey bugun foruma Virus etkisi yapmissin, sole bir harmanlamissin ortaligi....
Wishman
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Arkadas isim yogun napayim ekmek parasi bizimkide yapicak bisey yok sen gelsene buralara yevrum
GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Bir yorum yaz:
-
serencebeeey beeey ... sekeriimm sen istanbula ne zaman dusuyorsun ondan haber ver birak simdi isi gucu geziyorsun bol bolAslı Serencebey tarafından gönderilmiş Mesajı gösterAbi ajda pekkandan arada sirada aklima geliyor sarkisini armagan ediyorum sana
Isler cok yogun anca vakit bulabiliyorum.
Kimsenin seni almasina gerek yok alo de bana ben seni alirim nerdeysen yahu
Haktana soyle o getirsin seni bana sen yeterki bana gelmek iste ne olursan ol gel yahuu
Sent from my iPad using TapaTalk HD
Bir yorum yaz:

Bir yorum yaz: