Merhaba, MINI Club TR 'ye Hoş Geldiniz. Yeni konu açabilmek yada var olan konulara yanıt yazabilmek için üyeliğiniz varsa Giriş yapmalı, üyeliğiniz yoksa Kayıt olmalısınız.
Hiç unutmam bigün çeşme otobanındayız giovanni kontrolü bende murat abinin tüm engellemelerine rağmen giovanni 180km leri görmüştür zaten engellemese önümde jcw haktan gidiyormuş falan pehh hikaye geçip gidicem zaten
Baskan ben arkanizdan geliyordum zaten ama "o an"a tanıklik etmek ayri birseydi. Gozlerim falan dolmustu hatta.. Sen Giovanni'yi 150 km ustune cikardin ya, o gun bugundur ben basmam. Emekli oldum.. (BASTI)
selammm benım aracımda da bır son hız denemesı yapıldı ve 180 e kadar serı 180 den sonra ufak ufak 200 tırmandı ve orda kaldı 20 km lık bır otoban surusunden sonra motor hararet sarı ısık yandı ve sonrası cıkmadı malesef benımde alta fılıtrem var neden olabılır acaba ?
selammm benım aracımda da bır son hız denemesı yapıldı ve 180 e kadar serı 180 den sonra ufak ufak 200 tırmandı ve orda kaldı 20 km lık bır otoban surusunden sonra motor hararet sarı ısık yandı ve sonrası cıkmadı malesef benımde alta fılıtrem var neden olabılır acaba ?
Konuyu başlatan arkadaşın arabasında başka sebepler vardı şu an ne olduğunu hatırlamasamda bilenler yazacaktır. Ya aslında biçoğumuz aynı fikirdeyiz soğuk hava çekmesi gereken filtre R56 larda sıcak havaya epeyce maruz kalıyor başlarda buna çok kere bağladık olayı ama ben alta filtreli R56 ya bindim fakat bi sorun göremedim gayet iyi gidiyordu bahsi geçen sorunlara rastkamadık hatta halen alta filtre ile biniyor berkay arabanızda başka neler var belki oralardan bi tespit yapılır
Konuyu başlatan arkadaşın arabasında başka sebepler vardı şu an ne olduğunu hatırlamasamda bilenler yazacaktır. Ya aslında biçoğumuz aynı fikirdeyiz soğuk hava çekmesi gereken filtre R56 larda sıcak havaya epeyce maruz kalıyor başlarda buna çok kere bağladık olayı ama ben alta filtreli R56 ya bindim fakat bi sorun göremedim gayet iyi gidiyordu bahsi geçen sorunlara rastkamadık hatta halen alta filtre ile biniyor berkay arabanızda başka neler var belki oralardan bi tespit yapılır
2009 r56 mcs oto. sadece alta fıltre kıtı var baska bır eklentım yok en azından sımdılık
aslında hortumlarda cok sorun goremedım kontrol etmıstım ama tekrar bakarım. odb cıhazı ıle dashcommand da basıncı kontrol ettıgımde yuklendıgımde 1 bar cıkıyordu bu normalmıdır . ayrıca dun bıraz bastım garaja geldıgımde mootor ısısı 100-110 derece gıbıydı ve fan yaklasık 10 dak sonra calıstı bunlar normalmıdır ?
Konuyu başlatan arkadaşın arabasında başka sebepler vardı şu an ne olduğunu hatırlamasamda bilenler yazacaktır. Ya aslında biçoğumuz aynı fikirdeyiz soğuk hava çekmesi gereken filtre R56 larda sıcak havaya epeyce maruz kalıyor başlarda buna çok kere bağladık olayı ama ben alta filtreli R56 ya bindim fakat bi sorun göremedim gayet iyi gidiyordu bahsi geçen sorunlara rastkamadık hatta halen alta filtre ile biniyor berkay arabanızda başka neler var belki oralardan bi tespit yapılır
Konuyu baslatan arkadasın aracı benim eski arac yani iki defa pert oldu birinde servis hatası yüzünden yandı daha ne olsun 200 ü bile görmesi mucize
aslında hortumlarda cok sorun goremedım kontrol etmıstım ama tekrar bakarım. odb cıhazı ıle dashcommand da basıncı kontrol ettıgımde yuklendıgımde 1 bar cıkıyordu bu normalmıdır . ayrıca dun bıraz bastım garaja geldıgımde mootor ısısı 100-110 derece gıbıydı ve fan yaklasık 10 dak sonra calıstı bunlar normalmıdır ?
Sizdeki obd ye fazla guvenmeyin gecenlerde paylastiginiz bilgiler vardi yanlis degerler ordan yola cikarak guvenmeyin diyorum R56 larda fanin durumunu tam bilmiyorum ama 10 dakika calismasi normal degildir asiri isinmis arabaniz bu isinma sorununuzu yapiyor demekki
aslında cok guvenmedım ama park halındekı bılgıyı okudugu ıcın belkı dogrudur dıye dusundum . bu arada 10 dakıka calısmadı aracı park ettıkden 10 dakıka sonra calıstı ve durdu
Yorum Yap