Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Kiş lastikleri

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • ALIENLOVE
    yanıtladı
    Aslı Cooperscem tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Sabah işe gelirken yazdım başkan dün değil ve kesinlikle all4 tü
    Ahah All4 u gorunce şaftım kaymıs okumamısım benim karım bile buzda yokusu cıkıyor All4 4 mevsim lastikle adamda kesin bir annormallik var

    Bir yorum yaz:


  • cemeskiyurt
    yanıtladı
    Sabah işe gelirken yazdım başkan dün değil ve kesinlikle all4 tü

    Aslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Kullanmayı bilmiyormus o el sallamasaydın yazıktır belki all4 degildir yahu sen hasta degil miydin dün dısarda ne işin var euheuhe :P

    Bir yorum yaz:


  • ALIENLOVE
    yanıtladı
    Aslı Cooperscem tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Başkan tabiki alınmaz zaten alınmasını beklemek saçmalık olur ama sana sunu söliyim sabah işe gelirken yokuşta ayıptır sölemesi bitane all4 a el sallayarak geçtim 4 mevsim vardı amcam da sardırıp sardırıp duruyordu
    Kullanmayı bilmiyormus o el sallamasaydın yazıktır belki all4 degildir yahu sen hasta degil miydin dün dısarda ne işin var euheuhe :P

    Bir yorum yaz:


  • cemeskiyurt
    yanıtladı
    Başkan tabiki alınmaz zaten alınmasını beklemek saçmalık olur ama sana sunu söliyim sabah işe gelirken yokuşta ayıptır sölemesi bitane all4 a el sallayarak geçtim 4 mevsim vardı amcam da sardırıp sardırıp duruyordu

    Aslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Komsucum dediklerin tamamen dogru ama bazı arkadaslarım kış lastigi takıp sonra 4 mevsim performans lastiklerinden aldıkları performansı alacaklarını sanıp virajlara patladılar o yüzden uyarayım dedim.

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    Abiminde e90 320d ye ne takacaz karar veremedik

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

    Bir yorum yaz:


  • ALIENLOVE
    yanıtladı
    Komsucum dediklerin tamamen dogru ama bazı arkadaslarım kış lastigi takıp sonra 4 mevsim performans lastiklerinden aldıkları performansı alacaklarını sanıp virajlara patladılar o yüzden uyarayım dedim.

    Bir yorum yaz:


  • cemeskiyurt
    yanıtladı
    Başkan olay kuru ıslak değil olay ısı derecesi 7 derecenin altında hangi lastik olursa olsun kış lastiğinin yol tutusunu yakalayamaz çünkü donmaya başlar ısınmaz

    Ha tabiki 4 mevsim daha iyi yol tutar ama kar yağdığı zaman onlar yolda kalır kış kalmaz


    Artı Avrupa birliğinde bu lastikler zorunlu kullanımda bence herkez almalı kar yağdığı zaman ben neden kış lastiği kullanmayan araç yüzünden yollarda vakit kaybedeyim veya canımı tehlikeye atayım böle de düşünmek lazım değil mi


    Aslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    aman kış lastigi takanlar kuru havada sakın yol tutusunu 4 mevsim gibi olacak sanmayın ,bakın kuru havada 4 mevsim lastiginizden kotu yol tutar fren mesafesi de artar.

    Bir yorum yaz:


  • ALIENLOVE
    yanıtladı
    aman kış lastigi takanlar kuru havada sakın yol tutusunu 4 mevsim gibi olacak sanmayın ,bakın kuru havada 4 mevsim lastiginizden kotu yol tutar fren mesafesi de artar.

    Bir yorum yaz:


  • sander
    yanıtladı
    Her marka lastiğin değişik hava koşullarinda değişik krakteristik özellikleri vardir o yüzden dergilerden testleri incelemek lazim tabiki 7 derece alti kiş lastiği şart ama onlarinda aralarinda iyisi kötüsü var.

    Bir yorum yaz:


  • ALIENLOVE
    yanıtladı
    Erhan sana bir ugrayamadık bana Countryman için 16 inc teneke jant arıyorum hala bulamadım.

    Bir yorum yaz:


  • Erhan.Demirisci
    yanıtladı
    Aslı kaganaydin tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    anlamadığım birşey var kar lastikleri yağmurda normal lastiklerden mesela s001den dahamı iyidir? benim kışlık setim r53 jantıyla beraber bridgestone blizzak sanırım 195 55 17. normal setimde konig jantlarda s001 215 45 17. yağmurda s001le döndüğüm virajı blizzakla yarı hızında dönebiliyorum. benim lastiklerde mi problem var yoksa lastik markalarına göre tutuş farklarımı oluşuyor? karda çok memnunum bu arada.

    4 mevsim diye adlandırdığımız yaz lastikleri yapısal olarak sert bir malzemeden yapıldığı için ortalama 10 derece üzerinde ıslak veya kuru zeminde iyi bir yol tutuş özelliği sağlarken , 7 derece altındaki hava koşullarında yapısı sert olan lastikler dahada sertleşip yol tutuşunu negatif yönde etileyecektir.

    Kış lastikleri yapısı bakımından oldukça YUMUŞAK olduğundan 7 derece altındaki hava koşullarında yumuşaklığını yitirmez ve tutunma özelliğini kaybetmez.
    Özel vakumlu desenleriyle karda ve buzlu zeminde , Silika dediğimiz malzeme sayesinde ıslak zeminlerde (SOGUK HAVA KOSULLARI ) normal lastillere göre 2 kat daha iyi tutunma sağlayacaktır.

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    Aslı kaganaydin tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    ama ozaman kış lastiğide karda ve buzda kar lastiği kadar iş yapmayacak neyse benim var alacak olan buna göre karar verip alsın bence
    aynen oyle

    Bir yorum yaz:


  • kaganaydin
    yanıtladı
    ama ozaman kış lastiğide karda ve buzda kar lastiği kadar iş yapmayacak neyse benim var alacak olan buna göre karar verip alsın bence

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    Aslı kaganaydin tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    işte onun için kar lastiği hiç birşekilde yağmurda iyi olamaz demek istemiştim aslında
    abi işte kar lastigi almıycaksın direk, kış lastigi alıcaksın.

    Bir yorum yaz:


  • kaganaydin
    yanıtladı
    işte onun için kar lastiği hiç birşekilde yağmurda iyi olamaz demek istemiştim aslında

    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X