Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Kiş lastikleri

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    Aslı ONRCN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Fiyatlarini tam hatirlamiyorum ama pirelli kis lastikleriyle ayniydi Doblo, renault kangoo, albea araclarimiza aldik kisin sikinti cekmeyelim diye.
    Abi nerden aldın sen peki? Heryerde yok sanırım bu lastikler di mi?

    Bir de sizce 4 tekere takmalımıyız?

    Bir yorum yaz:


  • ALIENLOVE
    yanıtladı
    iyiymşs ben kış degil kar lastigi alıcam 15 yada 16 jant takıcam incecik lastiklerimle 4 ceker keyfi yasiycam ama jantları hala bulamadık ya

    Bir yorum yaz:


  • cemeskiyurt
    yanıtladı
    Ewt yeni taktım inanılmaz memnunum birde lastiğin 6 ay kasko su var oda büyük bir avantaj 1800 civarı 17 si

    Aslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    @Onurcan Nokian ne kadar ?
    @CoopersCem Pirelli ne kadar? Sen MINIye mi takmıstın?

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    Aslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    @Onurcan Nokian ne kadar ?
    @CoopersCem Pirelli ne kadar? Sen MINIye mi takmıstın?

    Fiyatlarini tam hatirlamiyorum ama pirelli kis lastikleriyle ayniydi Doblo, renault kangoo, albea araclarimiza aldik kisin sikinti cekmeyelim diye.

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    Aslı Cooperscem tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Pirelli Sottozero Series 2 şu anda yapılan test lerde avrupa da geçen senenin en iyi kış lastiği seçilmiş.Ben kullanıyoum şiddetle tavsiye ederim.
    Simdi o testler biraz goreceli oluyor, kim yapti ne test edildi vs. Bende o testlere gore mesela Bridgstone s-001 aldim hic memnun kalmadim Conti yi bir taktim kendime guvenim geldi. Nokian bayim falan yok ama kolay kolay lastik begenmem, bu da Nokian in bu kis aldigi oduller.( http://www.nokiantyres.com/test-success )

    Testler biraz bilgi verecektir, bunun uzerine lastiklerin videolarini izlemenizi tavsiye ederim. Bu sekilde kendinize uygun lastigi daha kolay secebilirsiniz.

    Bu Hakkapelitta 7, malesef Turkiye de yok cok ugrastim alamadim.. http://www.youtube.com/watch?v=nw6s5507oBg

    Bu Hakkapelitta R, TR da olan bir urun bildigim kadariyla ve basarili gordum. http://www.youtube.com/watch?v=cFUnLp9i6HI
    http://www.youtube.com/watch?v=EVSp5dmIbkM
    http://www.youtube.com/watch?v=9iYEHerqgZc

    Ben baya etkilendim sahsen Ama tabi daha guzel videolar varsa keyifle izlerim

    Bir yorum yaz:


  • ALIENLOVE
    yanıtladı
    @Onurcan Nokian ne kadar ?
    @CoopersCem Pirelli ne kadar? Sen MINIye mi takmıstın?

    Bir yorum yaz:


  • cemeskiyurt
    yanıtladı
    Pirelli Sottozero Series 2 şu anda yapılan test lerde avrupa da geçen senenin en iyi kış lastiği seçilmiş.Ben kullanıyoum şiddetle tavsiye ederim.

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Adam isi biliyor Cem Ankarali misin abi sen ?
    Evet Ankara

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Adam isi biliyor Cem Ankarali misin abi sen ?

    Bir yorum yaz:


  • ALIENLOVE
    yanıtladı
    Aslı ONRCN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Kis lastigi olarak Nokian dan sakin sasmayin Finlandya mali, muazzam.. bu sene buzda hiz rekoru falanda kirdilar, butun sirket araclarina aldim.. Suda da baya iyi
    Ben de bugun arastirdim Nokian gayet iyi bir lastik sonucta finliler devamli buzda kullaniyor , karsilastrimalarda Nokian iyi bir performans sergiliyor sanirim Turkiyeye kormetal getiriyor Nokiani.

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    Kis lastigi olarak Nokian dan sakin sasmayin Finlandya mali, muazzam.. bu sene buzda hiz rekoru falanda kirdilar, butun sirket araclarina aldim.. Suda da baya iyi

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    195 55 16 Bridgestone Blizzak tavsiye edilir.

    Bir yorum yaz:


  • sander
    yanıtladı
    şimdiye kadar çeşitli araçlarda michelin,continental ve semperit kullandim pek kimse markayi bilmez ama semperit bunlarin içinde en iyisi çikti tr fazla bulunmuyor onun için 3 hafta önce erkenden semperit bulup aldim tanesi 200 tl den kullaninca yine görüşleri bildiririm bende 16 inch jant var şimdilik onlara kiş lastiği takacağim yazada 17 inch jant ve lastik almayi düşünuyorum

    Bir yorum yaz:


  • ALIENLOVE
    yanıtladı
    4adet teneke 5 bijon jant ve bridgestone blizzak isin tmmdir

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    Bu konu yarim kalmis kotu olmus. Ben de bu hafta kis lastigi almak istiyorum artik, nedir genel olarak mini kullanicilarinin tercihleri, deneyimleri??

    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X