Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Kiş lastikleri

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • sander
    yanıtladı
    istanbulda özellikle ocak ve şubat kış lastiği çok faydalı oluyor

    Bir yorum yaz:


  • sander
    yanıtladı
    zincir aracada çok zarar veriyor çamurluklar vbz

    Bir yorum yaz:


  • ALIENLOVE
    yanıtladı
    Yolcu ve yuk tasiyan butun ticari araclara zorunlu olacak ilk asmada, tahminim ikinci asama belli bolgelerdeki butun araclara zorunlu birakilacagidir, yani antalyaya kar yagmayacagina gore zorunlu olmasi sacma olur, ama Avrupada kis lastigi zorunlu ve zincir yasak sanirim yola zarar verdiginden dolayi ama emin degilim.

    Bir yorum yaz:


  • sander
    yanıtladı
    haklısın fakat yinede ben hersene kış lastiğine geçerim en sağlıklısı zincire falan gerek olmuyor ve herzaman güvenli oluyor.

    Bir yorum yaz:


  • MCS
    yanıtladı
    Sadece otobus ve tirlara zorunlu oluyor ilk asamada

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

    Bir yorum yaz:


  • sander
    bir konu başlattı Kiş lastikleri

    Kiş lastikleri

    Arkadaşlar kış lastikleri konusunda herkez önerilerini paylaşabilirse tüm mct üyeleri için faydalı olacaktır fiyat-performans.
    ayrıca mct olarak çeşitli illerde lastik bayileri ile mct ye indirim yaptırabilirmiyiz?
    biliyorsunuz 1 aralıkta zorunlu olacak galiba.
Hazırlanıyor...
X