Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
Kiş lastikleri
Çöküş
X
-
Yolcu ve yuk tasiyan butun ticari araclara zorunlu olacak ilk asmada, tahminim ikinci asama belli bolgelerdeki butun araclara zorunlu birakilacagidir, yani antalyaya kar yagmayacagina gore zorunlu olmasi sacma olur, ama Avrupada kis lastigi zorunlu ve zincir yasak sanirim yola zarar verdiginden dolayi ama emin degilim.
Bir yorum yaz:
-
haklısın fakat yinede ben hersene kış lastiğine geçerim en sağlıklısı zincire falan gerek olmuyor ve herzaman güvenli oluyor.
Bir yorum yaz:
-
Sadece otobus ve tirlara zorunlu oluyor ilk asamada
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Bir yorum yaz:
-
Kiş lastikleri
Arkadaşlar kış lastikleri konusunda herkez önerilerini paylaşabilirse tüm mct üyeleri için faydalı olacaktır fiyat-performans.
ayrıca mct olarak çeşitli illerde lastik bayileri ile mct ye indirim yaptırabilirmiyiz?
biliyorsunuz 1 aralıkta zorunlu olacak galiba.Etiketler: Hiçbiri

Bir yorum yaz: