Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Kiş lastikleri

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • Yekta
    yanıtladı
    Aslı kaganaydin tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    anlamadığım birşey var kar lastikleri yağmurda normal lastiklerden mesela s001den dahamı iyidir? benim kışlık setim r53 jantıyla beraber bridgestone blizzak sanırım 195 55 17. normal setimde konig jantlarda s001 215 45 17. yağmurda s001le döndüğüm virajı blizzakla yarı hızında dönebiliyorum. benim lastiklerde mi problem var yoksa lastik markalarına göre tutuş farklarımı oluşuyor? karda çok memnunum bu arada.
    birçok sebebi var hem lastiğin ölçüleri çok farklı birbirinden, taban alanı daha dar, yanakları daha kalın hem de deseni zaten kar da tutmak üzere bol boşluklu yani yere temas eden yüzeyi çok daha az s001 e göre.. s001 ne kadar yüksek performans lastiği olsada ıslak şartlarda da gayet başarılı lastik..
    kar lastiği sadece karda en iyi performansını vermesi içindir normal kuru veya sadece ıslak asfaltta daha kötüdür.. karda memnunsan problem yok demektir

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    Aslı kaganaydin tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    anlamadığım birşey var kar lastikleri yağmurda normal lastiklerden mesela s001den dahamı iyidir? benim kışlık setim r53 jantıyla beraber bridgestone blizzak sanırım 195 55 17. normal setimde konig jantlarda s001 215 45 17. yağmurda s001le döndüğüm virajı blizzakla yarı hızında dönebiliyorum. benim lastiklerde mi problem var yoksa lastik markalarına göre tutuş farklarımı oluşuyor? karda çok memnunum bu arada.
    Anladigim kadariyla lastiklerin desenlerine gore performans alanlari degisebiliyor, bazilari kar ve buz icin uygun bazilari ise soguk havada islak yollarda. Bizim istanbul'da soguk ve islak icin uygun olan lastikleri tercih etmemiz gerekiyor.

    Ben de bu arada bugun Nokian aldim bakalim nasil deneyip gorucez.

    Bir yorum yaz:


  • kaganaydin
    yanıtladı
    anlamadığım birşey var kar lastikleri yağmurda normal lastiklerden mesela s001den dahamı iyidir? benim kışlık setim r53 jantıyla beraber bridgestone blizzak sanırım 195 55 17. normal setimde konig jantlarda s001 215 45 17. yağmurda s001le döndüğüm virajı blizzakla yarı hızında dönebiliyorum. benim lastiklerde mi problem var yoksa lastik markalarına göre tutuş farklarımı oluşuyor? karda çok memnunum bu arada.

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    Aslı sander tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Hatta sonrada bana ugrar kahve içersin benim ofis oraya çok yakın
    Olabilir abi, yarın işimi erken halledebilirsem belki ugrar bakarım. olmadı carsamba ugrarım.

    Bir yorum yaz:


  • sander
    yanıtladı
    Hatta sonrada bana ugrar kahve içersin benim ofis oraya çok yakın

    Bir yorum yaz:


  • sander
    yanıtladı
    Hem 7 derece olayı hemde ıslak zeminde performansları çok iyi küçükbebek yokuşundan inerken abs 4 mevsim ile takır takır çalışıyor kar lastiği ile hiç çalışmıyor

    Bir yorum yaz:


  • sander
    yanıtladı
    Ozan madem okadar para veriyorsun continental en iyisi 2. Köprü gişelerden önce etiler çıkışından çık az ilerde continental bayisi var sanada yakın.

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Aslı Cooperscem tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Abi olay kar ın yağması değil zaten bu kış lastikleri 7 derecenin altında normal lastiğe göre çok daha fazla yol tutus sağlıyor vede yağmurda kızaklama yapmıyor
    bence kullanmayın kışın halka karışın

    Bir yorum yaz:


  • cemeskiyurt
    yanıtladı
    Abi olay kar ın yağması değil zaten bu kış lastikleri 7 derecenin altında normal lastiğe göre çok daha fazla yol tutus sağlıyor vede yağmurda kızaklama yapmıyor

    Aslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    sonucta hepsi normal 4 mevsim lastiklerden iyidir Ozanım zaten 1 hafta yagar yagmaz İstanbula cok asırı birsey olmadıgı surece.

    Bir yorum yaz:


  • ALIENLOVE
    yanıtladı
    sonucta hepsi normal 4 mevsim lastiklerden iyidir Ozanım zaten 1 hafta yagar yagmaz İstanbula cok asırı birsey olmadıgı surece.

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    Ben simdi sordum biyere burda, goodyear ultragrip 8 cok iyi dediler, 300tl tanesi. Kullanan var mi bu lastigi??

    Bir yorum yaz:


  • cemeskiyurt
    yanıtladı
    Maslak sanayi de Keskin Otomotiv var ben oradan aldım

    Aslı Ozanbalta tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Arkadaslar ben kafayı sıyırmak uzereyim, arastırdıkca daha da batıyorum işin icinde. Millet lastik deseninden, yasadıgınız bolgeye gore kırk cesit lastik soylemiş. Istanbul'da kısa donem kar oluyor ama nerdeyse butun kış ıslak geciyor, karda, buzda performansı iyi olup aynı zaman da ıslak yerde de aynı performansı saglayabilecek, yuksek hızda asfaltta cok ses cıkartmıyacak vs. Bu kriterlere gore nedir tercihleriniz?

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    Arkadaslar ben kafayı sıyırmak uzereyim, arastırdıkca daha da batıyorum işin icinde. Millet lastik deseninden, yasadıgınız bolgeye gore kırk cesit lastik soylemiş. Istanbul'da kısa donem kar oluyor ama nerdeyse butun kış ıslak geciyor, karda, buzda performansı iyi olup aynı zaman da ıslak yerde de aynı performansı saglayabilecek, yuksek hızda asfaltta cok ses cıkartmıyacak vs. Bu kriterlere gore nedir tercihleriniz?

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    OF cok uzaktaymıs o ya. Hayatta gidemem oraya. Ozaman Alpin, Continental'e de bakalım.

    Bir yorum yaz:


  • sander
    yanıtladı
    Basın eksper yolundan havaalanına giderken sağda kalıyor yan yolda.
    Kesinlikle 4 üne takmalısın önlere takarsan karlı yolda virajda panik frende önler tutuyor arka ise kayıp kontrolden çıkıyor yani yanlız çekiş değil frenide düşünmek lazım.
    Bu arada auto motor sport dergisinin testinde 1. Alpin. 2. Continental 3.semperit

    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X