Aslı kaganaydin tarafından gönderilmiş
Mesajı göster
hem lastiğin ölçüleri çok farklı birbirinden, taban alanı daha dar, yanakları daha kalın hem de deseni zaten kar da tutmak üzere bol boşluklu yani yere temas eden yüzeyi çok daha az s001 e göre.. s001 ne kadar yüksek performans lastiği olsada ıslak şartlarda da gayet başarılı lastik..kar lastiği sadece karda en iyi performansını vermesi içindir normal kuru veya sadece ıslak asfaltta daha kötüdür.. karda memnunsan problem yok demektir

Bir yorum yaz: