Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

RunFlat mi yoksa Normal Lastik mi ??

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    lutfen yani bi gun oglen yemegini pariste yemeyiverirsin abi hahahaha
    doayen!

    1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12
    2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13
    3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13
    4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06
    5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13
    6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06
    7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05
    8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14

    Yorum Yap


      Sanırım Cooperları alalı baya oldu. Ben de o lastiğe bakıyorum. Acaba şu ana kadar ki gözleminiz nasıl?

      Yorum Yap


        Her zaman Runflat.

        Sebebi aracin uzerinde gelen orjinal tip lastiklerin Runflat olmasi. BMW/Mini'nin runflat onermesi. Mini'nin suspansiyonlarinin yanaklari sert olan dolayisiyla esnemesi az olan lastiklere gore tasarlanmis olmasi. Bir Mini karakteristigi olan hizli ve keskin direksiyona runflat lastiklerin katkisi. Bagajda yedek lastik veya lastik tamir kiti tasima zorunlulugu olmamasi. Lastiginiz patlasa bile issiz bir yerde cogu zaman yolda kalma/bekleme derdinin olmamasi. Yuksek hizlarda lastigin patlayip havasinin birden bosalmasi sonucu kaza yapma riskinin cok daha az olmasi.

        Evet daha pahali, evet daha konforsuz, evet piste cikacaksaniz yol tutusu biraz daha zayif, evet omrunu daha cabuk tamamliyor. Ama usteki sebeplerden dolayi Runflat. Mini ler fabrika cikisi normal lastiklerle gelse ve buna gore tasarlansa idi o zaman normal lastik dusunurdum.

        [FONT=Impact]BORN FROM JETS[/FONT]

        Yorum Yap

        Hazırlanıyor...
        X