Motor içinde kilo atmak büyük fayda sonuçta motor içinde atılan kilo krankın daha hızlı dönmesine yarar buda senin oldukça hızlanmana sebep olur örneğin hafif piston hafif kol hatta rally ve pro. yarış takımlarının krankta hafifletmeye gittiklerini bizzat gözüm ile gördüm krankta taşlama ne kadar faydalı bilemem fakat yarışlarda sezonda götürse yetiyor fakat piston ve kolda hafiflemek sana büyük ölçüde hızlanma ve ömründen herhangi bir kayıp yaşatmayacaktır
Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
34 AT 991 R53 MINI Cooper S Project
Çöküş
X
-
Aslı Twstrr tarafından gönderilmiş Mesajı gösterTamamdır acıklamalar gayet yeterlı oldu zaten bana..flow ıslerı ıcınde kendıme bı flowbench yapacagım ılerıde ufaktan bu ıslere kafa yormak ıstıyorum deneye deneye bakacagız iste portlara gıden hava olayınla ılgılıde bır program var sımulasyon olarak gosterıyor yaptıgın her degısıklıgın nasıl etkıledıgını gorebılıyorsun..
http://www.facebook.com/photo.php?v=451996954838437
sonra flow saglaması gıbı oluyor bunu yapınca..
Birde Titanium kollar hakkında ne dusunuyorsunuz ? hem performansa katkısı hemde dayanıklılık acısından ıyı olur..bana malıyeetı 4 tanesı 500 gıbı bır rakama maloluyor
[ATTACH=CONFIG]710[/ATTACH]
kol konusunda da yine olumsuz konuşucam kızmazsan aslında bunları ayrı konuda tartışsak çok daha iyi olurdu ama neyse
sanırım bu konular ile ilgili bilgin ve tecrüben var, imkanın da var ama motor kolu gibi can alıcı bir noktayı baştan yapmak da riskli birşey.. çünkü H beam I beam vs. birçok çeşidi var en basidinden ve onların bile karakterleri farklı.. bunların stress hesabını yapmak yine bir nebze kolay olabilir tecrübende varsa ama ufak bir balans hatası bile krankta gömleklerde ve pistonda ciddi tahribata yol açabilir.. yakın bir arkadaşım bile eagle markasından aldığı kol üretim hatalı çıktı, içerden kılcal çatlak varmış ve bloğuna elveda dedi fabrikasyonda bile böyle şeyler olabilirken bence çok gereği olmayan bir parça için gerek yok maceraya.. he hafif kolun artısı yok mu, tabiki var motor içindeki yükü azaltıyorsun ve pistonların ivmelenmesi yani bir nevi arabanın gücü artacaktır ama düşen ağırlık sebebiyle moment yani tork kaybı yaşanacaktır.. ayrıca bizim orjinal kollar zaten forged malzemeden üretiliyor ve 300 hp ye kadar sıkıntısız destekliyor.. o güçlere de zaten orjinal sc ile ulaşabilmek biraz hayal.. metalurji bilgin ne şekilde bilemiyorum ama en uygun materyali bulabilmek bile zor bir iş ki buna daha sonra yapılması gereken ısıl işlemler de cabası
yine çenem düştü umarım heves kırmam ama bence daha basit ve riski az şeylere yönelmen daha iyi olabilir.. önerim, gaz kelebeği olabilir.. dbw sistem biraz komplike ama yapabilir ve başarılı olabilirsen yurtdışına bile satabilirsin..
@aren: kanka biliyorum seninkinin ne şekilde yapıldığını kaanla sürekli konuşuyorduk zaten.. ben senin araba için yazmamıştım genel olarak yazmıştım ki zaten senin arabada da yazdıklarıma paralel bir işlem yapıldı biliyorum o diğer mevzu da senin bahtsızlığın harbiden, yanlış anlama öyle bir hata yapabilecek birisi değil ama olmuştur illaki birşey insan yapımı sonuçta
Yorum Yap
-
@aren: kanka biliyorum seninkinin ne şekilde yapıldığını kaanla sürekli konuşuyorduk zaten.. ben senin araba için yazmamıştım genel olarak yazmıştım ki zaten senin arabada da yazdıklarıma paralel bir işlem yapıldı biliyorum o diğer mevzu da senin bahtsızlığın harbiden, yanlış anlama öyle bir hata yapabilecek birisi değil ama olmuştur illaki birşey insan yapımı sonuçta [/QUOTE]
Kanka yanlış anlaşılıcak bir şey yok haha talihsizliğim 7 cihanı aştı sadece araba meselesi değil vaftiz suyum eksik galiba
Olur kanka sorun yok zaten isim vermedim o konuları açmanın anlamı yok , derdim artık bu son olsun başka bir şey istemiyorum
Yorum Yap
-
@yekta bıtırdın benı
balans konusunda ve olcu konusunda sıkıntım olmayacaktır dıye dusundugumden aslıdna gırıp ugrasmak ıstedım..cunku mm nın 10.000 de 1 ini olcebılecek cmm var+ 0,005 hassaiyetle calışabilceği makina var..
Eksik oldugum kısımlar tamamıyle uretımı degılde tasarım konusunda..tabi arastırılarak yapılmayacak şey yoktur umarım zamanla bende istediğim bilgilere ulaşabilirim.. teknık anlamda uzun uzun tartısmak keyifli olacaktır
Yorum Yap
-
DSC04735.jpgDSC04737.jpg bi kaç foto daha vardı ama error verdi anlamadım yarın tekrar denerim.
Yorum Yap
-
Allah utandirmasin. Elinize saglik Ahmet&Yusuf biraderler1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]
[FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD
Yorum Yap
Yorum Yap