Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş
Mesajı göster
Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
34 AT 991 R53 MINI Cooper S Project
Çöküş
X
-
Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı gösterway be, gruplaşma söz konusu
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Yorum Yap
-
Aslı GOKHAN tarafından gönderilmiş Mesajı gösterkekutada bı body bulmak lazım ben buldum ama neyse1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]
[FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD
Yorum Yap
-
Aslı Twstrr tarafından gönderilmiş Mesajı gösterAklıma takılan bırsey var R53 cooperlarda Emme den guzel bır artıs alınamıyor mu hıc custom yaptıran veya oem dısında baska bısey kullanan gormedım..Aftermarket urunu mu yok yoksa verımsız mı ??
Yorum Yap
-
Aslı ARENIMO tarafından gönderilmiş Mesajı gösterEmme manifoldu mu ? yoksa cai olarak mi? bende şu an büyük emme var filtre içinde İskender abi ile Ayn ortak bişeyler yapılıcak
01 CDU 01
Yorum Yap
-
Aren emme den bahsettım..extreme tuners da adamlar dolu malzemeden emme ıslemısler tıtanıum alumınyum falan cok hosuma gıttıler..eger r53 lerde bunların etkısı varsa kendım bırtane tasarlayıp testlerını falan yaptırıp uretecegım..Hep arabaya bıseyler cızıp uretıp takmak ıstıyorum ama yapacak bısey bulamıyorum daha yenı yenı ısın ıcıne gırdık
Yorum Yap
-
Bnce ugrasmayin, direkt PPR ile gorusun derim.1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]
[FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD
Yorum Yap
-
sadece emmeyi portlamak pek bir işe yaramaz, çünkü kapaktaki emme portları aynı kaldığı için giren hava miktari pek değişmeyecektir hatta daha bile kötü olma ihtimali var.. ayrıca her bir porttan geçecek hava miktarı eşit olmazsa ilerde vuruntu problemi yaşayabilirsin.. hepsini eşit ölçüde genişletmek de çözüm değil çünkü manifolda tek bir taraftan hava girişi olduğu için ilk ve son portlardaki basınç ve havanın debisi farklı olacaktır.. uğraşmaya uğraşılır ama gerçekten çok detaylı bir iş, değişkenleri çok ayrıca yeni baştan yapayım dersen de bizim sistem biraz kompakt olduğundan dolayı birçok yerden ölçü almak gerek yeni yapılacak emmeyi sıkıntısız takabilmek için.. ben 2mm teflon conta koydum birde enjektörlerim orjinalden az birşey uzun onda bile regülatör coolera çarptı takana kadar kafayı yedirtti bana..
bence büyük charger işine girmeden o işe girmek fazla zahmetli ve getirisi nispeten düşük ve riskli olur.. p&p kapak yapılırsa ama onunla beraber muhakkak manifoldunda işlenmesi gerekli, biri olmadan diğeri pek bir işe yaramayacaktır yani..
Yorum Yap
-
Aslı Yekta tarafından gönderilmiş Mesajı göstersadece emmeyi portlamak pek bir işe yaramaz, çünkü kapaktaki emme portları aynı kaldığı için giren hava miktari pek değişmeyecektir hatta daha bile kötü olma ihtimali var.. ayrıca her bir porttan geçecek hava miktarı eşit olmazsa ilerde vuruntu problemi yaşayabilirsin.. hepsini eşit ölçüde genişletmek de çözüm değil çünkü manifolda tek bir taraftan hava girişi olduğu için ilk ve son portlardaki basınç ve havanın debisi farklı olacaktır.. uğraşmaya uğraşılır ama gerçekten çok detaylı bir iş, değişkenleri çok ayrıca yeni baştan yapayım dersen de bizim sistem biraz kompakt olduğundan dolayı birçok yerden ölçü almak gerek yeni yapılacak emmeyi sıkıntısız takabilmek için.. ben 2mm teflon conta koydum birde enjektörlerim orjinalden az birşey uzun onda bile regülatör coolera çarptı takana kadar kafayı yedirtti bana..
bence büyük charger işine girmeden o işe girmek fazla zahmetli ve getirisi nispeten düşük ve riskli olur.. p&p kapak yapılırsa ama onunla beraber muhakkak manifoldunda işlenmesi gerekli, biri olmadan diğeri pek bir işe yaramayacaktır yani..
daha sonra kaynatıldı Kapakdaki portların girişine görede emme tam bire bire oturtuldu daha önce ilk ismini vermek istemediğim kişi portlarken emmeyi 4. porta giden yerde o kadar büyük bir hata yapmış ki sana anlatamam havanın bildiğin akışını rahtlatmak değil kesmek adına bir işlem olmuş
Sanayide falan denk gelirsek anlatırım kanka
Yorum Yap
-
Aslı Twstrr tarafından gönderilmiş Mesajı göster@Kekuti uğraşmak değil zevk alıyorum aslında yapmaktan..dısarıdan almaktansa kendım ugrasmak ıstıyorum..
@arenimo pekı getırısı ıyı oluyormu sence ? pmden falan atsan resımlerı bıraz ıncelesem modellesem falan
Yorum Yap
-
Tamamdır acıklamalar gayet yeterlı oldu zaten bana..flow ıslerı ıcınde kendıme bı flowbench yapacagım ılerıde ufaktan bu ıslere kafa yormak ıstıyorum deneye deneye bakacagız iste portlara gıden hava olayınla ılgılıde bır program var sımulasyon olarak gosterıyor yaptıgın her degısıklıgın nasıl etkıledıgını gorebılıyorsun..
http://www.facebook.com/photo.php?v=451996954838437
sonra flow saglaması gıbı oluyor bunu yapınca..
Birde Titanium kollar hakkında ne dusunuyorsunuz ? hem performansa katkısı hemde dayanıklılık acısından ıyı olur..bana malıyeetı 4 tanesı 500 gıbı bır rakama maloluyor
734726_506773779360754_928206497_n.jpg
Yorum Yap
Yorum Yap