Merhaba, MINI Club TR 'ye Hoş Geldiniz. Yeni konu açabilmek yada var olan konulara yanıt yazabilmek için üyeliğiniz varsa Giriş yapmalı, üyeliğiniz yoksa Kayıt olmalısınız.
konuşmuştuk zaten supercharger bakımını yaptırabilirsin eğer değişme gibi bir durumun olmayacaksa bi kontrol etmek gerek, sorun varsa tamir takımları satılıyor eaton kendi sitesinde de olması lazım, sc yağını da değişmek lazım açmasan bile.. yataklarına da mutlaka bak seti 500tl gibi birşey hatırlıyorum uygun olursa direk değiştirebilirsin, yağ pompanı kesinlikle gözden geçir.. diğer kalan şeyler zaten motor açıldığında çoğu ustanın bakcağı şeyler mini auto yusuf ustada veya ayn yusuf erdem ustada yaptırabilirsin tercih senin tabiki ikiside sevdiğimiz işlerinde gayet iyi senide en güzel şekilde yönlendirecek insanlar..
ayrıca benden tavsiye, motoru açmadan sakın piston siparişi verme.. Allah korusun gömleklerde ovalleşme veya çizik varsa ve honlama yani rektifiye gerekicekse almış olduğun orjinal ölçüdeki yani 77mm lik pistonlar hiç bir işine yaramaz anca küllük yaparsın duruma göre 77.5 - 78mm alman gerekebilir.. keza sağlıklı çıkarsa da boş yere almış olursun, orj pistonlar fazlasıyla sağlam hatta superchargerın üretebileceği güçten daha fazlasına dayanırlar..
şimdilik aklıma gelenler bunlar
selcuk araban yatırdıgın paralar benı cok cezbettı seneye evlenecegım dıye arabamı satacagım sonrasında tekrar mını alma planım var senın arabaya sımdıden talıp oldum
bıçaklar için yapılacak birşey yok diye tahmin ediyorum.. tamir kitinde bilyalar ki genelde bozulan parça, contalar ve yağ gelir.. bir ihtimal tekrar üstü tekrar teflon ile kaplanabilir ama ne kadar sağlıklı olur tartışılır ben denemem açıkçası
basınç saati varmı arabada? gördüğün değerleri söyleyebilirsen durumu hakkında biraz fikir yürütebiliriz.. dediğin gibi yatakları yani bilyaları bozulduğu için bıçaklara zarar vermiştir..
biraz araştırmayla 600-700 lira civarına çıkma temiz bulabilirsin, yada yurtdışından getirtme imkanın varsa özellikle ingilterede (ebay.co.uk) uygun fiyatlara bulabilirsin.. bulursam bende haber ederim tabi
görkemin dediği gibi makyajlı r53 sc si bulabilirsen biraz daha iyi olur daha verimlidir bir eski seri m45 e göre..
1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]
[FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT]SOLD
1. 550-600 dolar civarıdır, amerikadan veya avrupadan ingiltere vs. bulunur burda pek kimsenin stokta tutacağını sanmıyorum ama 77mm zaten orjinal ölçü, öylesine değişeceksen hiç gerek yok illa değişeceksen de ya cp yada je pistons filan bak sakın wisecoya girme..
2. port polish ile gömleklerin ilgisi yok kapak ile alakalı bütün olay port polish de.. gömleklerde sıkıntı varsa da eğer 78.5 79mm lere kadar honlamayı kurtarıyor öyle değişilcek birşey yok yani eğer çizik veya ovalleşme filan varsa eğer..
3. enjektörü 380cc kullanırsan bir ihtimal kurtarır ama 440 takarsan kesinlikle şart yazılım.. diğer türlü de muhakkak yapmak gerekli ama idareten kullanılabilir sorun olmaz sıkıştırmadığın sürece tölere ediyor orjinal yazılım..
4. değişmeli diye birşey yok ama egsoz portları büyüyeceği için ve gaz çıkışı da artacağı için değişirse çok daha verimli olur.. headers olarak daha başarılı birşey yaptırılabilir veya alınabilir.. he imkan yoksa eğer en azından megan headersın kapağa oturan flanş kısmındaki portlar en az kapaktaki egsoz portları büyüklüğünde olacak şekilde büyütülmeli.. yoksa pek bir işe yaramaz..
5. tahmini 250hp civarı bir güç verir
Nasıl iletişim kurabiliriz acaba
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Yorum Yap